Nový Renault Mégane Grandtour zná českou cenu

Po nové generaci hatchbacku Renault Mégane přichází na český trh také praktičtější a u nás velmi oblíbené provedení kombi. Pokud dáváte přednost většímu zavazadelníku, v případě modelu Mégane si na českém trhu připlatíte 30 000 Kč. 

Renault Mégane 1.5 dCi vs. Nissan Pulsar 1.5 dCi: Dvakrát jinak  

Renault Mégane 1.5 dCi vs. Nissan Pulsar 1.5 dCi: Dvakrát jinak  

Jinak řečeno, zatímco Mégane s benzinovým motorem o objemu 1,6 litru a s výkonem 84 kW (115 k) pořídíte za 339 900 Kč, Grandtour začíná se stejnou technikou na částce 369 900 Kč. V obou případech se bavíme o základní výbavě Life. 

Nový Mégane Grandtour se prodává také s přeplňovanou dvanáctistovkou TCe, vrcholné provedení s motorem 1.6 TCe (151 kW/205 k) pak opět pořídíte ve výbavě GT. Cena takového Méganu kombi je 624 900 Kč. 

Ženeva 2016 živě: Také Renault Mégane kombi dostal systém 4Control  

Ženeva 2016 živě: Také Renault Mégane kombi dostal systém 4Control  

Nejlevnější naftový Mégane Grandtour koupíte s motorem 1.5 dCi (66 kW/90 k) za 429 900 Kč. Na opačném konci nabídky stojí naftové GT s dvakrát přeplňovanou šestnáctistovkou (120 kW/165 k) za 684 900 Kč. Toto provedení ale dorazí později. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků