Jinak zajímavé je, že píší, že jde o nové motory, přitom ale 130hp/40kwh a 218hp/60kwn jsou přesně parametry Leafu. A ten stojí stejný peníze a moc se už neprodává... Takže zájem bude zejména o silnější verzi ale za nižší cenu.
Za ty prachy to bude neprodejné auto:https://www.autoforum.cz/predstaveni/renault-se-ro...
Za ty prachy s tak směšnými parametry neprodejné auto.
130 koní je málo? S krouťákem elektromotoru? Sice nevím kolik je výkonová hmotnost, ale i tak by to mělo stačit.
Nejen automobilka s "konstantou na výpočet plochy kruhu" ve svém znaku si kope vlastní hrob. Naprostá většina řidičů na zkur... elektronesmysly nemá a nebude je kupovat. Automobilky brzy zkrachují.
ČR a východ není "naprostá většina řidičů". Čím dřív nám to dojde, tím líp pro nás. Šlapat vodu nejde donekonečna...jednou se ode dna odrazit musíme.
Na jihu Itálie či třeba v Andalusii jste někdy byl?
francouzská vláda to nedovolí a bude fabriku dotovat
A každý socialismus jednou krachne...V předlužené Francii hned po ještě předluženější Itálii a Řecku.
.
Tak to je pro většinu Čechů povzbuzující zpráva, že se dá ten elektrický zázrak koupit pod milion ... ;-)
Tohle už opravdu rozum nebere. Blíží se krize jako prase. A tentokráte to bude pořádný nářez! !!!Tohle všechno je jen předehra. Budou kruté časy pro střední třídu a níže. Jen bohati, opravdu bohati nepoznají nedostatek.
Opravdu bohatí zbohatli mmj proto, že jsou přizpůsobiví situaci a dokážou využít změny a nebojí se vystoupit z pohodlí. Musíme to naučit co nejvíce lidí. Svět se mění a my s ním.
Ale rozhodne nezbohatli proto, ze by skocili na spek kazdemu hejhulovi, co zacal vykladat o pokroku. To si plete s nekym jinym.
jj, lidi co si kupovali megany za 300-400k ted urcite jen tak prihodi pul mice, aby meli jeho elektrickou verzi!
Já dokonce koupil Megana s 1.6i za 260 vč. DPH. Ale aktuální realita je jinde, dívám se po novém autě a základy jsou za 500 s výbavou 600, lepší motor a automat 700+, takže elektroauto za 800-900 v dnešní době asi odpovídá. Jak známe rendlíky, uspokojí první vlnu poptávky a když se to prodávat nebude, tak přijdou slevy. Silnější verze za 900 by byla s ohledem na ceny aut 200hp+ s automatem... prodejná. Víc než za id3 chtít nemůžou...
Kdyby byl za 400, tak proč ne. Ale s automatem vidím nejlevnější za 619. Po dorovnání výbavy dejme tomu 719. Pořád je to rozdíl, uznávám. 100k se dá ušetřit na nabíjení doma. Zbytek je příplatek za EV
3. generace z Turecka stála pod 260 tisíc Kč
Ale jezdit se s tím středem nedalo.
Chtějí využít zavedenou značku kvůli prodejům. Určitě budou i nadále spalováky. Možná je Megane nahrazen Kadjarem a ne suv bude zaostoupeno Dacii. I30 také nebude pokračovat.Jinak parádní interiér. To se musí ID.3 stydět.
Přesně řečeno.
Ano, přesně tak přihodím a mám.
Ty sis donedávna kupoval Megana v rozmezí 300 - 400 k, že takto odpovídáš? Velice pochybuji.
Ano, přihodím klidně mega, ale mám špicku v současné době mezi elektromobily - Hyundai Ioniq 5.
Nový elektromobil Hyundai Ioniq 5 vypadá na papíře jako dobrá volbaOvšem jeden z prvních testů naznačuje, že by bylo dobré mírnit prvotní nadšení !!!Pokud jde o spotřebu na dálnici, vůz se jeví jako velmi nenažraný, extrémní nenasyta !!!Nejhorší výsledky v historii měření.Další debakl korejcu. Opět nezvládli technologií. Jen tak dále. Chudáci .
Na mém youtube kanále Akcelerace Electric se 28.12. se dozvíš, jak se mýlíš.
Opět nový nick. A co tak dát odkaz ne ten relevantní test, nebo opět pomluvy?Tímto se ovšem elektromobility nezastávám.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.