Nový Renault Mégane dorazil na český trh. První verze vyjdou na 400 tisíc

Nový Renault Mégane dorazil na český trh. První verze vyjdou na 400 tisíc

Kromě Volkswagenu, který se vytasil se zahájením prodeje Passatu GTE, dnes dorazila také zpráva od Renaultu, který přesně v pravé poledne zahájil na českém trhu prodej nové generace modelu Mégane. Na úvod bude k dispozici pouze dobře vybavené provedení Premiere Edition.

Příští Renault Mégane RS přijde o motor 2.0 Turbo. Bude něco menšího

Příští Renault Mégane RS přijde o motor 2.0 Turbo. Bude něco menšího

První zájemci si tak nemohou příliš vybírat. K dispozici je benzinová verze osazená přeplňovanou dvanáctistovkou o výkonu 74 kW (100 k), nebo naftová alternativa s motorem 1.5 dCi naladěným na 81 kW (110 k). Za benzinový Mégane zaplatíte 399 900 Kč, za ten naftový pak 444 900 Kč.

IAA 2015 živě: Změřili jsme interiér nového Renaultu Mégane

IAA 2015 živě: Změřili jsme interiér nového Renaultu Mégane

Úvodní exempláře budou mít ve výbavě úplně vše od šestnáctipalcových litých kol, přes dvouzónovou klimatizaci, bezklíčkový přístup, elektricky ovládaná okna, až po rádio s bluetooth nebo dešťový senzor. Všechny exempláře zařazené do Premiere Edition také dostanou pouze metalickou barvu, takže mají zájemci na výběr šedou, černou, modrou a červenou metalízu.

Pokud máte zájem, s objednávkou byste otálet neměli, protože z Premiere Edition míří na český trh pouze 120 exemplářů. 

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků