Nový Renault Grand Scénic je oficiálně tady, i se sedmi sedadly

Nový Renault Grand Scénic je oficiálně tady, i se sedmi sedadly

Novou generaci Renaultu Scénic jste si mohli podrobně prohlédnout na letošním autosalonu v Ženevě. Ke klasickému provedení teď přibyla také verze Grand, která je ještě o kus praktičtější.

Ženeva 2016 živě: Nový Renault Scénic jezdí standardně na 20" discích

Ženeva 2016 živě: Nový Renault Scénic jezdí standardně na 20" discích

Klíčovou výhodou je o 24 centimetrů větší délka a zavazadlový prostor zvětšený o 40 litrů. Celkem tedy Grand Scénic nabízí 718-866 litrů, v závislosti na pozici posuvných sedadel ve druhé řadě. V nabídce bude také sedmimístné provedení, jak se ale přítomnost dalších dvou sedadel odrazí na objemu zavazadelníku, to si Renault zatím nechává pro sebe.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Designéři se pokusili implementovat prvky obvyklé z vozů kategorie SUV

Jejich sklopení každopádně obstaráte buď přes dotykový displej, nebo přímo ze zavazadlového prostoru. Ve středové konzole dále nechybí úložný prostor o objemu 13 litrů pro nejrůznější drobnosti.

Interiér se v ničem zásadním neliší od menšího sourozence, takže i tady najdete dotykový displej s úhlopříčkou 8,7 palce orientovaný na výšku, multimediální a navigační systém R-Link 2 nebo systém volby jízdních režimů MultiSense.

Renault Talisman má české ceny. Je dražší než Škoda Superb

Renault Talisman má české ceny. Je dražší než Škoda Superb

Z bezpečnostních a asistenčních systémů stojí za zmínku adaptivní tempomat, detekce únavy, udržování v jízdním pruhu, rozpoznávání dopravních značek, kontrola mrtvého úhlu nebo couvací kamera.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Verze Grand je o 24 centimetrů delší, díky tomu nabídne o 63 litrů větší zavazadlový prostor a možnost sedmi sedadel

Co se týče pohonných jednotek, ze zážehových budou na výběr motory s výkonem 85 kW (115 koní), nebo 95 kW (130 koní), přičemž jsou oba kombinované s manuální převodovkou.

Nabídku vznětových jednotek otevírá čtyřválec naladěný na 81 kW (110 koní) s manuální, nebo sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Tento motor bude v nabídce i ve verzi Hybrid Assist vybavený malým elektromotorem, který by měl snížit spotřebu zejména ve městě.

Na výběr bude dále vznětový motor s výkonem 96 kW (130 koní) s manuální převodovkou, vrcholem se stane šestnáctistovka naladěná na 118 kW (160 koní) kombinovaná s dvouspojkovou sedmistupňovou automatickou převodovkou EDC.

Prodej by měl být zahájen ještě letos, bližší informace bychom se měli dozvědět velmi brzy, samozřejmě společně s českými cenami. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Renault Laguna 1,5
Rok výroby: 2011
Stav: 100 897 km
Cena: 170 000 Kč
Renault Espace 2
Rok výroby: 2014
Stav: 150 859 km
Cena: 280 000 Kč
Renault Megane 1,5
Rok výroby: 2005
Stav: 260 212 km
Cena: 53 000 Kč
Renault Clio 1,2
Rok výroby: 2006
Stav: 95 127 km
Cena: 73 000 Kč
Renault Megane 1,5
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 416 000 Kč
Renault Megane 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 430 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků