Nový Renault Grand Modus: s faceliftem i nová verze

Renault představil většího bratra městského MPV Modus. Kromě toho i ten přichází s modernizovanou tváří.

Francouzská automobilka se rozhodla s příchodem faceliftu modelu Modus představit také novou verzi MPV s názvem Grand Modus. Jak již jistě tušíte, jde o větší verzi, která uvnitř poskytne zase o něco více prostoru pro posádku. Může za to vděčit především většímu rozvoru náprav (+ 9 cm), do délky pak Grand Modus měří o 15 cm víc. Zavazadlový prostor disponuje v základním uspořádání objemem 410 l, přičemž Modus se může pochlubit pouze 293 litry.

Délka Grand Modusu přesáhla lehce 4 m (přesně 4034 mm), rozvor náprav dosahuje hodnoty 2575 mm. Na výšku ani na šířku se rozměry proti klasické verzi nezměnily. Výhodou jsou již klasická zadní posouvatelná sedadla v poměru 60:40, které dovolují volit mezi prioritu velikosti prostoru pro pasažéry na zadních sedadlech nebo většího objemu zavazadlového prostoru.

Městský Modus dostal facelift, který se dotknul především přídě. Nové jsou přední světlomety, jiné tvary se dotkly i nárazníku a jemné změny můžete najít také v interiéru.

Oba modely se budou produkovat v španělském závodu Valladolida a na trhu se objeví v příštím roce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Renault Modus po facelifzu a nový Grand Modus

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Dnes je díky spojení s Nissanem třetí největší autoskupinou na světě.

Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

včera | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 13 příspěvků