Nový Renault Espace má české ceny. Základ stojí 769 000 korun

Nový Renault Espace má české ceny. Základ stojí 769 000 korun

Renault uvádí na trh nové MPV Espace a nyní představuje jeho český ceník. Základní provedení s motorem 1.6 dCi o výkonu 96 kW ve výbavě Life koupíte za 769 000 korun. Nejdražší verze nového Renaultu Espace s motorem 1.6 dCi Twin Turbo začíná na 1 059 900 korunách.

Renault Espace (1984): zakladatel evropské tradice

Renault Espace (1984): zakladatel evropské tradice

Základní výbava Life obsahuje třeba panoramatickou střechu, parkovací senzory vpředu i vzadu a multimediální systém. Druhý stupeň výbavy Zen má třeba možnost volby jízdních režimů a připlatit si můžete i za adaptivní podvozek. Ten je standardně v nejvyšší výbavě Initiale Paris.

Nejvyšší výbava má také standardně pouze automatické převodovky, což je v případě MPV zajisté rozumná volba. K jedinému benzínovému motoru 1,6 l s turbem a výkonem 200 koní dodává Renault sedmistupňový dvouspojkový automat, diesel 1,6 l se dvěma turby má šestistupňovou dvouspojkovou převodovku. Ceny jednotlivých motorizací a stupňů výbavy vypadají takto:

  výbava Life výbava Zen výbava Initiale Paris
1.6 dCi 130, 6 Man 769 000,- 819 900,-  
1.6 dCi 160, 6 AT   919 900,- 1 059 900,-
1.6 TCe 200, 7 AT   869 900,- 1 009 900,-
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků