Nový Renault Espace má být blíže kategorii SUV

Nový Renault Espace má být blíže kategorii SUV

Francouzský model Espace poprvé spatřil světlo světa v roce 1984 a od té doby se stal úspěšným velkoprostorovým automobilem. V případě aktuální generace pomalu přichází doba generační obměny a začínají se množit spekulace, jak bude nástupce vypadat. Podle všeho dostane jako základ novou platformu vyvinutou ve spolupráci s Nissanem a kromě toho by se měla také změnit koncepce samotného auta.

Design | Zajímavosti | Technika | Kombi | Premiéry | Renault

Renault Espace s faceliftem pro rok 2013 v detailech

Nový Espace by už neměl být klasický velkoprostorový vůz, ale měl by se posunout blíže kategorii SUV. Výsledný crossover pak nabídne kombinaci stylového SUV a praktického MPV. Uvidíme, jak to nakonec dopadne, každopádně pro cestující bude připraveno ještě více prostoru než dosud a vůz bude rovněž výše posazen.

Testy | Renault

Test Renault Espace dCi: francúzska (r)evolúcia

Kdy francouzská novinka dorazí, to v tuto chvíli není jasné. Spekulace ovšem hovoří o tom, že bychom se už na autosalonu ve Frankfurtu mohli dočkat konceptu, který podobu budoucí novinky naznačí. 

Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: Automotive News Europe

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků