Nový Renault Espace chce konkurovat Volvu XC60 [první dojmy]

51 komentářů

D3d3k
30. března • 13:43

No, vidím, že v diskuzi jsou samí "odborníci", kteří jak říkáte Rencků měli několik.
Měl jsem Espace I. Naprostá spokojenost. Rencek Master, který u nás ve firmě najel přes 400.000 km měl jednu poruchu - vstřiky. Prý to bylo nekvalitním palivem. Ale i tak je to k poču ujetých km zanedbatelné.
Pak jsem měl několik menších aut a nakonec VW Multivan. Taky "dobrý" až na pár věcí jako rez všude, problémy s filtrem pevných částic, vypálené reflektory, prasklé pružiny atd..
Nyní jsem si pořídil nového Espace v top verzi s benzínem 200k. Najeto mám jen 12 tisíc a zatím vše O.K.. Luxusní interiér, tichý, svižný, prům. spotřeba lehce pod 8 litrů.
Kdybych vaše názory na francouzká auta četl dříve, snad bych do toho nešel. Naštěstí se tak nestalo a užívám si krásného luxusního auta. V podobné výbavě konkurence o 250.000 dražší a to už je opravdu dost.
D3ed3k.

sdfdss
14. května • 23:17

Je super, ty velky kola tomu daly uplne jinej rozmer. Mozna nebude tak praktickej co do vnitrnihych rozmeru jako starej Espace, ale zase ten vhled se posunul uplne jinam. Ten interier vypada uprostred docela divokej, ale na videich je to zase trochu jiny, jsem na to zvedavej na vlastni oci.... Jinak fakt original, sam bych o nem uvazoval, ale cena se mi moc nelibi...

kolouch2013
21. března • 18:01

Mám Koleos rok výroby 2013 a leju do něj jenom naftu a jezdím. Naprosto bezproblémmové auto
mohu jenom doporučit. Je super. :-D

Pavel
27. března • 9:22

tak to je skutocne nevídané, ze s 2-rocnym autom nemas ziadne problemy..B-]

Jan
22. března • 10:46

kamarád má taky Koleose a naprosto spolehlivé auto(najeto 120 tis)jen nafta,jako druhé má Outlendera se cca 92000km a ten se sype neustále už do něj dal 90000kč,např nové vstřiky... má ten motor od WV a to je děs...

LOL
19. března • 16:25

Klidně budu věřit, že Rendl už umí auta spolehlivá.Ale že benzin v tak velkém autě bude mít jen 6,2litru a nafta 4,5, tomu nevěřím ani trochu, i kdyby s tím jezdil důchodce po třetím infarktu!!

Petr
19. března • 12:49

Auto pěkné, ceny zvláště v ohledu na to že jsou ne příliš výkonné 1,6 je totálně mimo!
Vidím, že se Renault nepoučil a stejně jako u startu Laguny bude prodávat auta za mega a pak kouzlit se slevami.
Mám kolem sebe náhodou dva lidi co se neznají a měli předchozí model Espace. Bohužel oba dva se shodovali v tom, že tak neskutečně poruchové auto nikdy neměli a že Francouze už nikdy více.
Netvrdím, že je to pravidlo, ale prostě oba dva byli rádí, že je prodali. Prý elektrika, nápravy, brzdy atd.

asd
19. března • 20:41

S 2,0t je to spolehlive auto. Zaklad je vyhnout se dieselu, ty byly zvlast v prvnich letech vyroby dost spatne.

Luboš
19. března • 21:08

Jo to je,F4R jsou dobrý pokud nemají převodovku PK6 ....tragédie už z fabriky :-(

Noclaf
19. března • 13:48

Ja mam za Megana a krome spotrebaku (a veci co se u desetiletyho auto proste obcas opotrebuji) nemenim nic. Takze asi kus od kusu. :)

Petr
19. března • 15:53

No jelikož máš Megana a oni měli Espace tak taky možná model od modelu... :-))

Perkins
19. března • 12:22

S Renckem zkušenost nemám. Espace současné generace se mi moc líbí.Kamarád jej má a nikdy jsem neslyšel, že by si stěžoval. Na 2 stranu další známý měl Lagunu 2009 a po 2 letech trápení byl rád, že se toho zbavil. Neustále se mu s*ala elektrika.Tak nevím jako to ti frantíci dělají. Říká se, že bůh nakázal a Frantík vyrobil.
Myslím, že pokud zapracovali na kvalitě, tohle se bude prodávat dobře.

komik
19. března • 11:52

Mě se to líbí.. jen mi přijde už příliš veliký... 4,9m je na mě moc. Oproti (grand)sceniku s 4.3/4,5m je to dost skok. Ale chápu to jako pokus udělat velké, luxusní MPV, které moc značek nemá, třeba Smax má "jen" 4,77, sharan 4,8. Takže konkurenti se stejnými rozměry jsou spíš CX9 a Q7. V porovnání s těmito auty je i cena opodstatněná (a určitě časem půjde dolů). Motory... nikde jsem neviděl zmínku, jestli ty 1.6 jsou na všech trzích, nebo se pouze k nám nebudou vozit silnější.

Aladin
19. března • 12:42

Nabídka motorů je zatím podle ceníků totožná s německým a francouzským trhem.
V článku nebyl zmíněný krouticí moment. Pro nafty je 320 (1750ot) a 380 (1750 ot). Pro benzín 260 (2500ot).

komik
19. března • 23:22

Od Rendlu bych čekal širší nabídku.. asi čekají na nový 2.o dci :). Na rodinně kombi jsou ty motory OK, ale pokud se budou chtít srovávat s Volvem.., tak to bude chtit motory posílit :).

Noclaf
19. března • 11:31

Za me super. Jen ta cena...uvidime jestli prijde se "zavadecimi", "jarnimi", "sezonnimi" a jinymi slevami, ktere to auto dostanou do prijatelnejsi vod. :)

Aladin
19. března • 9:58

Tento model se mi na fotkách líbí mimořádně. Sic tato cenová hladina není pro mě. Exteriér velmi pěkné. Interiér moderní, jednoduchý (nikoliv "chudobný"), přehledný. A žádná divočina jako např. u Citroenu. Renault se snaží hodně a jde to vidět.Jinak diskuze vypadá, jak když bylo stvořeno neštěstí samo. Ať je článek o jakémkoliv vozu, všechno špatně. :-)

Martin
19. března • 7:53

No, je škoda, že to auto úplně zazdili jen proto, že se zase chtěli designeři vyřádit. Espace byl velké praktické rodinné auto. Oproti verzi IV stačilo technicky vylepšit (lepší motor, elektronika a posuvné dveře by se fakt hodily). Do kufru jsme dali kočárek bez toho, aby se musel skládat. Když jsme potřebovali více místa, tak se celé sedačky prostě vyndaly a byla z toho skoro dodávka. Nebo se daly ty sedačky poskládat v různých kombinacích - jako stolek nebo proti směru jízdy nebo za sebou apod. Když jsme potřebovali si vpředu přelézt, tak jste se prostě jen posunuli (přes ten panel tedy asi těžko). Auto mělo plnohodnotnou rezervu. K čemu vyšší podvozek nebo 4x4? Na jízdu po dálnici nebo po městě? K tomu ten původní stačil úplně v poho. Projezdili jsme s ním po Evropě dost a nikdy nebyly problémy. Chtěli jsme si koupit nový Espace, ale takovýhle teda ne - nemá nic co ostatní auta nemají v lepší kvalitě.

Petr
19. března • 10:09

možná, že tím důvodem je velmi nizký prodej konceptu, který jste popsal (souhalsím s vámi, co do využitelnosti prostoru) a značný zájem o koncepty aut, kterým je nový Espace

k
19. března • 7:18

Mozte rozpravat co chcete ale vyzera 100x lepsie ako hociktory holzwagen & co

Bismarck
19. března • 7:52

No co, vyzera velmi dobre na obrazkoch, urcite pojdem do predajne sa nan pozriet. Mam Scenica 1 facelift a som s nim velmi spokojny, mam male deti a potreboval som priestorne auto, co Scenic je. A ako kazde auto, aj to moje ma svoje muchy, ale zo vsetkych Scenikov sa mi najviac paci 1 facelift. A tento new Espace vyzera fakt dobre... Mat tie prašule, kupujem 1,6dci s manuálom a hned davam cipovat B-]

Fantomas
19. března • 7:02

Zelený okna?? To může být?

Antiautomat
19. března • 6:38

dokonala ukazka ako mozno skvely dizajn totalne znemoznit odpornou palubkou a stredom. Preboha PRECO?! 3-[3-[3-[3-[

LOL
19. března • 15:58

souhlas, ten "tablet" uprostřed je hrozný, lacinost z toho jen čiší.

Kluc
19. března • 17:56

Kde tam vidíš tu lacinost pepíku? To není koncer, aby tam cpali nějaké čínské šunty. R-link 2 se může v pohodě srovnávat s prémií.

LOL
19. března • 21:55

Ty jsi asi spadl z jahody, strécu. Všechny panely jsou z Číny, obzvláště ten šunt, z kterého to čiší i z fotek. A kvalitní mechanické tablo je samozřejmě dražší. Prémie čínské šimrací šunty nepoužívá.

Vincent
18. března • 23:32

Skoro 5 metrové auto a maximálně 1,6 litru? A platforma z budoucího Mégane? To si, milí Frantíci, strčte do....vy víte kam

veto
19. března • 10:15

ked si pozries zrychlenia, tak to az take zle nie je.
Ale na premiu to je hooodne daleko.

Hajzlík
19. března • 15:17

Že je to daleko na prémii by až tak nevadilo, ale ono je to hlavně daleko na mainstreamem, S-Max se prodává s dvoulitrovou naftou 154kW, Santa Fe má naftu 145kW 2.2 litru, Touareg má šestiválce a Rencek s největší skoro pětimetrovou kraksnou tam cpe podměrečných 118 kW a navrch z 1.6 litru.

dsfdf
14. května • 23:11

mel by ses tim nejdriv projet nez zacnes kritiovat, dnesni novy auta (vsechny) se predhani, kdo mezigeneracne zhubl vic (diky bohu!), motory jsou taky neco jinyho nez pred 10ti lety. Pravda je, ze to blbe vypada, ale nemusi to byt tak spatny!!!

veto
20. března • 19:29

ok a teraz mi napius percenta predaja 150kw motorov v tychto autach. Drviva vacsina bude mat 103kw alebo okolo toho.
Ale za milion len 118kw, ked 140kw uz dava kazdy iny v dvojlitri je naozaj zly pomer cena/vykon

Petr
19. března • 10:07

to je stejné jako škodovky, na platformě Superbu vzniklo i nové Polo

Hajzlík
18. března • 22:20

Vypadá krásně futuristicky jako Avantime, v prodejích dopadne úplně stejně. B-]

ZZ
18. března • 23:28

Proč ztrácíte čas v diskuzi? Pošlete své CV Renaultu na pozici "strategického konzultanta", pokud by tedy taková práce nebyla pod Vaši úroveň.

bafunak
21. března • 4:38

No, Renault už dokázal v mnoha případech, že by nějaký logický názor při vyvíjení modelů potřeboval, aby se vyhnul tolika propadákům. R25, Chafran, Avantime, VelSatis, Latitude, Koleos, Megany s podseklými zadky taky nebyla velká výhra....

bafunak
21. března • 4:43

Samozřejmě mám na mysli ekonomické, prodejní propadáky. Neboť Avantime i VelSatis byla krásná auta, ale příliš výstřední, R25 a Chafrane pohodlná. Jenže kvalita na draka. Ty zbylé byly nestvůrky.

jehovista
18. března • 22:17

Prej XC60 :-D

P800
18. března • 21:32

Už několik desetiletí uvažuju nad tím, proč nemusím francouzská auta bez ohledu na značku, až na vyjímky. Nepřišel jsem na to. A asi na to už nikdy nepřijdu. Prostě nemusím.

veto
19. března • 10:14

ak si zena, tak vsetci chapeme. Tie sa obvykle riadia iracionalnymi pocitmi.

Martin
18. března • 20:38

Pravděpodobně jde o chytrý nápad od Renaulta. Nemělo smysl vyvíjet "nafouklý" model Scenic, a tak přišel tento Espace. Veledůležitá bude samozřejmě cena. Renault totiž v posledních letech výrazně podražil

Milhaus
18. března • 20:20

Středový panel vypadá, jak kdyby si tam někdo opřel tablet ;-)

Hlinda
18. března • 19:34

Vypadá krásně. :-)

Phoenix
18. března • 18:36

Docela škoda, že Espace ztratil zadní posuvné dveře... Na našich parkovištích to asi bude hodně bolet... A když jsem si tedy našel, jak vypadá středový panel s manuální převodovkou, tak ten se mi teda líbí víc... Ale to je, jako vše, věcí osobního názoru :-) Jinak celkově to vypadá moc pěkně

Luboš
19. března • 8:12

Jo? A v které verzi měl Espace šoupačky ? :-)):-)):-)):-)):-))

Martin
19. března • 8:21

Myslím, že šoupačky měl jen nějaký koncept na výstavě cca pře 3 roky...

NeraMys
18. března • 19:37

Espace nikdy neměl vzadu šupačky

bobeš
18. března • 18:52

Tak až to nebude mít dámské přirození na kapotě, nebude to vymyšleno a vyrobeno u žabožroutů a nebude se šetřit na všem co v autě je, tak nad tím začnu uvažovat. :-D

Sněho
16. dubna • 7:56

Tohle může napsat jen H.L.U.P.Á.K. Kolik jsi vlastnil Renaultu? A jaké?

Duality
19. března • 15:37

Užívej si starou felcku a nepruď když nevíš o čem mluvíš :)

mpolan
19. března • 7:27

Radši mít ho na kapotě, než být jím sám, jak jsi předvedl.

dave_007
18. března • 21:01

Klidne jezdi autem s panskym prirozenim na kapote, vymyslenym a vyrobenym u svinozroutu, kde se setri i na tom, co v aute neni. Tobe to totiz pujde naramne k pleti. :-P

Doporučujeme

Články odjinud