Nový Renault Clio

Nové Clio přichází po více než 1,7 milionu prodaných kusů předchozích modelů se zásadní inovací jak designové, tak technické, protože bylo změněno...
Nový Renault Clio
Nové Clio přichází po více než 1,7 milionu prodaných kusů předchozích modelů se zásadní inovací jak designové, tak technické, protože bylo změněno cca 50% všech součástek a dílů.

Karoserie nového Clia je v duchu nové identity automobilů nastolené Renaultem Vel Statis. Na první pohled upoutají přední světlomety, které mohou být i xenonové a agresivně vyhlížející přední maska s výraznou mřížkou chladiče. Také zadní část karoserie byla výrazně změněna. Dominuje na ní velké firemní logo ve středu třetích či pátých dveří.

V interiéru najdeme přepracovanou palubní desku z kvalitnějších plastů. Přibyly také odkládací prostory na drobné předměty, držáky na nápoje ve spodních partiích střední konzoly. Nové jsou jak materiály použité v interiéru, tak potahové látky sedadel. Důležitou roli hraje u nového Clia pasivní bezpečnost. Na poli pasivní bezpečnosti nabízí Clio nové adaptabilní přední airbagy, nechybí boční airbagy. Nově je Clio vybaveno tříbodovým systém IsoFix pro uchycení dětské autosedačky na zadních sedadlech a pravém předním sedadle. Právě kvůli možnosti umístit sedačku na pravé přední sedadlo je možné příslušný airbag vyřadit z provozu. Všechny verze nového Clia jsou standardně vybavovány brzdovým asistentem, vyjma sportovního Clio Sport 2.0 16V.

Nabídka motorů je tvořena moderními 16 ventilovými motory o obsahu 1.2 až 2.0 litru a zcela novým dieselovým motorem 1.5 dCI, který bude nabízen ve dvou verzích. První o výkonu 65 ks a druhá o výkonu 80 ks. Nový motor je vybaven vysokotlakým vstřikováním paliva, který Renault vyvinul ve spolupráci s Delphi Automobile Systems. Hodnoty spotřeby jsou také velmi příznivé – 4,3 litru v kombinovaném cyklu u slabšího a 4,2 litru u silnějšího provedení. Na začátku nabídky benzinových motorů stojí čtyřválec o objemu 1.2 litru s výkonem 60 ks, následuje čtyřválec 1.2 16V s 75 ks, 1.4 16V s výkonem 98 ks a 1.6 16V se 110 ks. Na vrcholu nabídky stojí dvoulitrový čtyřválec s maximálním výkonem 172 ks určený pro verzi Sport.

Zcela nové je modelové označení jednotlivých provedení. Zákazníci tak budou při objednávání automobilu vybírat mezi vozy nesoucí označení Authentique, Expression, Privilege, Dynamique a na vrcholu nabídky stojí, stejně jako dosud, provedení Sport.

Renault Clio již tradičně patří na špici své třídy a nový model, který jsme Vám představili dnes, má všechny předpoklady pro úspěšné pokračování této tradice.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Renault Megane 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 33 075 km
Cena: 200 000 Kč
Renault Scenic 2
Rok výroby: 2000
Stav: 171 885 km
Cena: 40 000 Kč
Renault Megane 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 168 436 km
Cena: 80 000 Kč
Renault Megane 1,5
Rok výroby: 2010
Stav: 81 661 km
Cena: 135 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků