Nový Renault Clio: více prostoru, rozvor Octavie

61 komentářů

Bogo
12. října • 10:55

Nemůžu si pomoci,Renault zde prostě kopíroval.To už nemá dostatek vlastní invence?Peugeot 206 jak vyšitá a jak jsem viděl návrhy P207tím tuplem.
 
 

Mato
27. července • 16:58

http://cafe.auto.cz/viewforum.php?f=27&sid=764e4a5052cca4c942e5028dcb22e3f7&a mp;a mp;arch=0

robert1
17. června • 17:22

 tomu nemůžu rozumět, když v Boleslavi nad tímto motorem omdlévají úžasem...

patrik
18. června • 14:08

Pozor, ještě není dohráno - nedávno začal R do Modusu montovat slabší 1.2/47, zřejmě aby mohl stlačit cenu pro chudé trhy. Takže se můžete těšit, že do roka po uvedení ho začnou dávat i do CliaIII. To pak bude zážitek: design na 200kmh, skutečná rychlost 150 kmh ale jen z kopce, zrychlení 17s. :)  Mimochodem: má tady někdo zkušenosti s Modusem? Nějak se mi zdá, že se Modus nechytá...

Tacc
17. srpna • 11:03

Když chceš vetší výkon kup si Clio sport 2l 16V s variabilním časováním ventilů 180koní. Nebo už zrovna Clio V6 230koní v civilní verzi a 350 koní v nevivilce. ale tu neseženeš :) Renault umí dělat jak auta, tak i parádní motory pro tyto auta. Proč dřív dělal motory do Volva? Proč R5tky a Alpiny neměly žádnou konkurenci a museli jezdit jen proti sobě? Proč jezdí F1cky?

pavel
21. června • 9:37

1.2 8V davali i do clia II facelift, nebyl zlej, na 1tunovy auto idealni...
1.2 16V je ale narez... auto jede i 180 kmph.... vhledem k tomu, ze to ma papirovej vykon stejnej jako oktavka v zakladu (55 kW), ale mnohem lepsi pomer vykon/hmotnost tak je to docela slusny (na maly auto)

GTE
26. června • 12:59

1,2 8V 43kw a 1,5 dCi 48kw jsou i na Clio relativně slabé motory, ovšem na běžné popojíždění po městě a tu a tam jet někam mimo bohatě stačí.... trhač asfaltu z toho ale nikdy nebude....
sám jezdím Cliem II se 100k 1,4 16V a to je už o něčem jiném.... nic závodního, ale na slušné rychlejší svezení to bohatě stačí.

Lasr
17. června • 16:31

Koukám, že už u francouzů nevědí, co mají vymyslet. Je to hrůza!!!  Přístrojovka technokratická, už nemá takový šmrnc!! Já Cliu dávám za 5!!

Michal
17. června • 10:53

Moc hezky auto. Bohuzel v interieru poznavam spoustu velmi poruchovych prvku z Megana2, takze si to uzijte vy kdoz si to koupite

pavel
21. června • 9:42

jj, ale nastesti je to alespon hezky... mekceny plasty, ktery nedostanete ve standardu ani ve skodovce (mozna tak v superbu)... Dle zkusenosti je kvalita interieru vsude spatna, pokud se clovek sveze autem nad 600 000 (nemyslim tim oktavku s motorem a zrcatkama) tak mu ty maly auta pripadaj spatny, ale je treba prihlednou k jejich trvanlivosti, ktera je kolem 3 let. Blazni si nechavaji auta z nizsich trid (vcetne oktavky) dele nez 5 let. To se pak krute nevyplaci... A jestli u tohodle Clia III nastavej cenu stejne jako u Clia II, tak maji vyhrano... Uz  ted je to az o 20 % levnejsi nez fabia se stejnou vybavou (coz me hooodne sere)....

rmira
17. června • 14:15

co je poruchový prvek v interiéru, abych byl v obraze?

Pan Klobouk
17. června • 12:17

Jaký prvky más na mysli ? Co se ti na Meganu2 z těch prvků porouchalo ?

prochyč
17. června • 10:31

Ač jsem fabkoman, tohle se konečně   renaultu  povedlo. Jen velká škoda, že určitě zase nebude verze kombi v ceně do cca 350.000,-   

saar
17. června • 10:21

som zvedavý, kedy bude nová thalia, mohla by byť celkom fajn, keď bude vychádzať z tohto clia

Anndy
17. června • 9:41

Skoda by sa mohla poucit, ze takto sa robi auto na pomedzi tried :) Nie prevysmi :)).
Ale nic proti skode. Uznavam a na vlastne oci (a ine zmysly) som sa presvedcil, ze skoda urcite nerobi nekvalitne auta. Minimalne materialy v nich pouzivane su casto krat lepsie, ako v inych autach. Ale nie vzdy ide o to :)

Jerry
16. června • 22:46

Nazory tady se ruzni, ale me se todle auticko libi :o) Vi se uz neco bliz o tom, kdy se ma zacit u nas prodavat a kolik tak za nej budou chtit? :o) Dik za odpovedi ;o)
 
Jerry

jiri
17. června • 8:21

Ne ze bych si ho sel hned koupit (jsem fabian), ale tohle se mi libi a ten rozvor je mi sympaticky. Vnitrni prostor tam asi bude na male auto paradni

Ivohoe
17. června • 15:27

No mě se nové Clio hodně líbí. Vůbec design současných Renaultů hodnotím jako velké + .Jsem ale taky zvědavý na kvalitu. Jezdím se současnou generací a ve vnitř hrají plasty vlastní muzikál

brus
16. června • 22:38

Ten rozvor neni jen o vnitrnim prostoru, ale taky o jizdnich vlastnostech

goes
16. června • 18:22

kdyz koukam na tu 65kW verzi 1.6 16V tak mit maximum vykonu v 5000rpm a kroutaku ve 3000rpm u 1.6 16V motoru neni zrovna caste, clovek mel pocit, ze jde skoro o 8V motor...

Strom
16. června • 16:43

Je zvlastni, ze se tu rozebira design zprava zleva, ale o rozvoru srovnatelnem s Oktavii ticho po pesine. Proti soucasnemu +10.3 cm. Mozna to bude prvni male auto s peti hvezdickama.
Jestli k sedanu zacnou delat i kombik za cenu Thalie, tak bych o nem i uvazoval.

Miro
28. července • 16:04

Paci sa mi nadpis .. ze male auto s rozvorom octavie.
Ja by som to povedal inak. Octavia s rozvorom maleho auta. A konecne vieme s ktorou kategoriou aut mozeme octavku porovnavat.

Gin
17. června • 10:14

To uz bude skoro tak velke jako Megane

delph
16. června • 21:40

a nezapoměl jsi krapítko na modus?

empi
16. června • 17:02

No a co, ze ma vetsi rozvor, v takovych malych autech se stejne vetsinou jezdi jenom ve predu a tam bylo misto vzdy - delsi rozvor akorat tak zhorsi manevrovatelnost ve mestech, kam je toto auto primarne urcene ...

Strom
23. června • 12:02

Zase zlepsi stabilitu a delka je +- stejna, jako fabie hatchback.
 

Bart
17. června • 9:28

Jenze ono to neni male auto... ono je to tim padem vetsi auto nez Octavia. Bravo Skoda  

bojler
16. června • 16:28

mne se vubec nelibi. rozvor je mne fuk.

Farley
13. června • 21:28

Pěkný autíčko, ale původní klia se mi osobně líbila víc...

delph
13. června • 17:30

ty ostatní byli cosy patvaroidního. a ta záď je podle mě právěže ten nej krok kupředu, čumák je jen zkrásnění už tak pěkného ale ten zadek byl ošklivej, nedávno jsme to právě skoumal jak by asi vypadalo klasický clio s jiným zadkem a proč se to podobá 206? protže ta v prodejnosti porazila clio poměrně velkým rozdílem tak se trošku přizpůsobili, a pokud peugeot nezareaguje tak podle mě hodně utrhne zpět nové clio, i když bude vypadat umírněněji, protože neěvěřím těm vytáhlím blatníkum s výdechama

stealth
13. června • 13:57

Vypadá moc hezky, první fotka mi silně připomíná Micru. Snad už se konečně francouzi dostanou k nějakému kvalitativnímu standardu. Je to v podstatě jediné, co mně na nich vadí.

Golman
31. července • 19:38

Jakou kvalitu myslíš? Nejbezpečnější vozy na světě. Kromě jednoho vozu mají všechny 5 *****.

badczech
13. června • 14:31

Jo jo, máš pravdu. Ta kvalita opravdu pokulhává, vím co říkám, taky máme clio (r.v. 2000, model MTV). Problém je v tom, že Renault je státní podnik, snaží se o co největší zaměstnanost a chrlí co nejvíc aut v pofiderní kvalitě. Frantíci jsou asi ty největší nacionalisti v evropě a ty auta si tam budou stejně kupovat... No prostě Honda, Lexus, Mazda... Rulezzzz (nissan ne)

Gábi
21. června • 20:10

Mám taky clio, r.v. 2000 a ještě nikdy mě nenechalo ve štychu, neměla jsem s ním jedinej problém!! Jediná chyba je, že jsem si u něj neobjednala klima. Všude zaparkuju v pohodě, 2 děti se tam taky vejdou v pohodě, kufr akorád na nákup, tak nevim. V každý automobilce můžeš narazit na špatnej kus, ale máme renaulty v rodině 4 a spokojenost nejvyšší.  Nový clio je bomba, a ten kdo nemá rád extravaganci, at si koupí usmolenou fábii´, nebo nějaký německý auto. Mě osobně se moc líbí, že Renault, je vždy designanem v popředí!!!

Mato
27. července • 16:54

chlapci, o kvalite Reaultu nieje pochybnosti, uplne skvela znacka az nato, ze dokazu posrat velke percento vyroby a servis stoji za hovno. Nieje to len mytus, ale prvda. Skuste si precitat o novych Meganoch
 
 
http://cafe.auto.cz/viewforum.php?f=27&sid=764e4a5052cca4c942e5028dcb22e3f7&a mp;arch=0
 
Vazne chce este niekto vraviet, ay je Renault skvely ? Tak nech si ho kupi, ja teda nie

Petr
21. června • 10:54

A kde jsi prisel na to ze Renault je statni podnik, dlouho tomu uz tak neni... Kdyz by byl a snazil se o tu tvoji zamestnanost, myslis ze by se treba spojoval s nissanem a stavel auta na spolecnem koncepci aby usetril? Chrli auta? Kdyz je dokaze prodat, je to o tom umet je prodat, kdyz to ostatni neumeji, tak proste jednickou v evrope nebudou...Vyrobit je umi kazdej trouba. A myslim ze o poruchovosti jsou to u vetsiny aut myty stejne jako u bezpecnosti z drivejsich dob, stezi srovnavat dnes.

furgon
13. června • 18:52

Renault není státní podnik, stát vlastni 15% společnosti ( 2003 ).

Pan Klobouk
16. června • 15:38

Tak, tak, to už je víc státní VW, ve kterým máj podíl spolkový země

Saman
13. června • 16:26

Kam porad chodite na to ze ta a ta znacka je kvalitnejsi a ta a ta zase nekvalitni, navic v tabulkach TUV si rencliky zas tak spatne nevedou. Taky mam Clio r.v. 2000 a zatim byl problem spis v servisech nes v aute nebo Renaultu ( za 5 let a 50tis. km mi odeslo cosi v motoru za 12 stovek, a to autu davam zatracene zabrat ).

pepa
17. června • 13:04

Zatracene zabrat? 10 tis rocne je podprumerne

LYŽAŘ
13. června • 16:55

To je v pohodě, po netu těchto hlášek koluje. A nejčastěji se s touhle hláškou setkáš od nějakého Volkswagenisty. Přitom já měl Passata Variant B5 V6, teď začínám už čtvrtý rok s Lagunou Grandtour V6 a jsou to nebe a dudy ve prospěch francouze. Ale už jsem si na tuto atmosféru zvykl

stealth
13. června • 17:12

To zní jako nadávka ten "volkswagenista" - abych se neurazil :) Takže, když si to přeberu - Ty už jsi se z toho dostal - teď už nejsi volswagenista, ale dospěl jsi až k Laguně. Blahopřeji
Já jsem francouzské auto nevlastnil, je hodně lidí v okolí co renault i citroen hodnotí opravdu jako nekvalitní značky. Je to vždy o daném kusu (otázka je, kolik těch daných kusů je nekvalitních a kolik se povede - to je podle mě kvalita dané značky). Absolutně se straním nějakého výběru VW, BMW, Honda, Škoda apod. Koupil jsem si po důkladném průzkumu trhu Octávii RS a taky to není žádný šmejd. Má najeto 95000 kilometrů a měnil jsem tam, kromě kapalin, jednou svíčky. Na druhé straně Mazda3 pro mě znamenala 6 návštěv servisu s různými závadami během dvou měsíců.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
oink
16. června • 14:57

Ja jsem volkswagenista a co hur... dokonce passatar! Nechci se nejak neoduvodnene navazet do renaultu, ale je pravda, ze jeho image nespolehliveho auta je obecne znama. Nebudu hodnotit do jake miry je to pravda, konkretne mne docela odrazuje. Po osobni zkusenosti mne renault take nicim zvlastnim nepritahl.
Asi nejdulezitejsi je stejne vybrat si auto, ktere se cloveku libi a ktere nejlepe vyuzije. Pak z neho ma radost a leccos mu odpusti!

LYŽAŘ
13. června • 17:48

Určitě jde o kus, bohužel u mě to VW projel. Co já vím, třeba až si koupím v roce 2007 novou Lagunu, tak to bude jedna velká nespolehlivá hrůza. Ale měl bych doplnit, že jsem před Pašíkem měl R21 a manželka má teď Twingo. A bez problémů, oba dva. Takže jsem možná klikař, možná ne, každopádně rád že jsem našel kvalitní a navíc designově progresivní značku.

Saman
13. června • 17:54

Spravne, Renault je kvalitni stejne jako jeho konkurenti. A nahrava tomu i fakt ze kdys se v CR proda 10x tolik Renaultu nes treba Mazd a Hond, tak bude pri stejne chybovosti aut na sto vyrobenych kusu, 10x tolik znechucenych zakazniku.

stealth
13. června • 18:54

Jasně, ale teď jsi nepřímo nahrál všem škodovkářům, protože škodovek se tady prodá nejvíc a není zde všeobecné mínění, že jsou to nekvalitní vozy.
Zajímavé je, že někteří diskutující se opírají o statistiky TUV, JD apod. (+ třeba dlouhodobé testy v časopisech) - což má určitou vypovídací hodnotu a někteří, kteří se jaksi nemohou dopátrat o co se opřít, tyto statistiky považují za jeden velký podvod.

Saman
13. června • 20:57

Nastesti me osobne Skoda nijak nevadi, jeste nikdy sem Skodovku nevlastnil, ale kdyby nebyla predrazena, tak bych si ji klidne koupil, ale bohuzel za cenu slusne vybavene O2 je i slusne vybavena Primera a spousta aut na pomezi nizsistredni/stredni a stredni tride. Pro me je koupe auta spis o designu, vkusu, vykonu, bezpecnosti a ne o kvalite znacky.

p
16. června • 14:17

Kolega v práci ma Renaulta Lagunu ročník 1988, koupil to před rokem jako ojetinu. Od té doby je aspoň jednou měsíčně v servisu. Naposledy předevčírem ráno to nenastartoval. Ale když se s ním bavím tak říká že pokud to jede tak je to super. Tak nevím, předtím měl Felicii.

Saman
16. června • 15:33

A to se divis ze je s autem z 88 ( nema to bejt 98, mam takovej pocit ze Laguna se zacala delat nekdy v roce 94 ) je skoro porat v servisu, ja mel bawora3 90 rocnik a skoro porat s nim neco bylo, auta z konec80 - zacatek 90 let maj vetsinou nalitano i pres pul mega. Jinak Laguna predchozi generace je co se tyce jizdy a komforku sqele auto.

p
17. června • 15:44

Sorry je to samozřejmě 1998.

Ze3GG
20. června • 7:52

Ja ma Megana kombi r.1999 a do servisu jezdim hlavne pro olej a pro to co mi predpisuji v serv. knizce. Mimo vymeny lozisek na prednich kolech zadny problem a najeto mam 140tis. Takze problem v kvalite nevidim.
Z.

badczech
13. června • 16:52

No tak to já mám opačné zkušenosti, auto bylo koupeno v čechách, servis renault taky v čechách, za tu dobu odešli všechny cívky á 1500,-  (motor 1.4 16V 98PS), motorek volnoběhu 4 000,-, a pár dalších "drobností..." Plus servis, jenom napíchnutí na comp stojí pětikilo. Máme najeto asi 60 000 tisíc. Kdyby to nebyla extra výhodná koupě, nikdy bych si renault nekoupil. A už nikdy nekoupím.

viliam
26. června • 13:51

Ja mám Clio II 1,2 16V a taktiež som si povedal -Renault už nikdy viac. Neskutočné problémy s elektronikou. A reči o umiestňovaní rôznych značiek podľa spoľahlivosti - Francúzi sú na konci priečok.
Ovšem záleží na tom, aká spoločnosť štatistiku robí. Ak Francúzka, tak je to samozrejmé najlepšie auto na svete. Mám pár priateľov, ktorí sa živia predajom áut ( rôzne značky ) a keď som spomenul u každého z nich na akom aute jazdím, vždy som počul " ty si ale veľký č....." .

GTE
17. června • 13:45

Vidíš já jezdím stejným Cliem 1,4 16V 98PS z roku 2003 a zatím celkem bez problémů, právě dnes si ho jdu vyzvednout ze servisu po garančce při 30k km, jediná závada bylo vadné čidlo polohy brzdového pedálu (vůbec jsem nevěděl že to něco takového má ) ale má to i elektronický plyn a brzdového asistenta tak to tam asi musí být, závada se projevovala občas mírně nepravidelným chodem motoru na volnoběh a v zimním období mi studené autí po nastartování občas ráno chcíplo (tak 1x týdně)
Nové Clio se mi moc líbí, jsem zvědavý až se svezu, třeba se pro něj rozhodnu.... jenže osobně mě stejně láká 2,0 16V Sport i současná generace.... takže doufám že s uvedením nového Clia půjde starý sport s cenou dolů a já si nějakého mírně jetého mazlíčka koupím
Jinak k té kvalitě... je to opravdu asi individuální záležitost... někdo nadává na Renaulta, jiný na Peugeota, Škodu, VW, Audi, Forda, Opla... asi opravdu záleží na kusu, na tom jak se dělníci vyspí a jaké díly se na lince sejdou a také na přístupu servisu.

Maly Toldi
13. června • 12:49

Vyzera to ako vzdialeny pribuzny P206

polovnik
20. června • 11:54

Vyzera to ako zamenitelne auto definovane akurat tvarom svetiel (tu vacsionou francuzi najdu inspiracie po ktorych sa zvysok zacne opicit). Mna pri tomto 3-dv. napadne ze designeri urcite videli fiat bravo aj stilo, miestami zas mitsubishi colt. Urcite nejde o karosarsku revoluciu (co nemusi vadit celkovemu estetickemu dojmu)

patrik
21. června • 16:26

Tak si to znovu prohlizim v papirovem casopise a zda se mi, ze to s tim sportovnim lookem nebude tak horke. "Zamenitelne" auto, to je pekne receno, kazdou chvili v tom vidim neco jineho, stareho i noveho. Takovy vychytraly koktejl z osvedcenych tvaru a prvku, dokonala konfekce. Treba se R chce omluvit publiku za Megane - konec vystrelku, uz jsme dostali rozum a tady mate auto, co neurazi. Neni ani legracni (twingo), ani pro deti a socky (clio-thalia), ani bez kufru (megane), ani na hlavu (avantime), je dokonale prumerne. Cim dyl na to koukam, tim vic si myslim, ze se to bude prodavat jedna basen. Nakonec si ho asi koupim taky :)

patrik
16. června • 15:06

Taky mi to přijde, jako když si v hospodě designéři od P a R po pátým calvadosu vyměnili notebooky... Jinak se mi ten design docela líbi, ale řekl bych: a) až příliš tlačí na sportovní strunu (až do toho dají svou skvělou 1.2, bude to k smíchu); b) zdá mi to trochu obrácená cesta časem někam do období zrození P307; c) ten prodloužený rozvor atd. vysouvá clio mezi třídy, takže se může po doplnění dalších karosáží potenciálně začít tlačit i na megane - nevím, jestli to mají u R promyšlené. Nicméně: jestli to bude mít dobrý podvozek a slušnou dílenskou kvalitu a cenu dost pod 300t, proč ne.

Enzo
13. června • 12:39

Myslím si, že Clio u nás bude stejně neoblíbené jako Megane. Ta záď se u nás neprosadí.
Ale zase na druhou stranu, pokud se bude vyrábět v Turecku za kamárádskou cenu a nejlépe Combi, ... .

OnLi
13. června • 12:33

Čekal jsem, že se jim to designově pobede líp, jistý partie mi připomínaj i Káčko, jiný zas větší Renaulty, především Scénic a pak i Micru. No zklmalo mě to, současná "myš" je pro mě mnohem zajímavější. Zajímavý bude, jestli se z toho bude zase roubovat sedan.

Pete
13. června • 12:19

Moc hezké, nejlepší renault poslední doby.

Doporučujeme

Články odjinud