Eliktrické auto mám již 2 roky a spalovací motor už bych nechtěl nikdy.Výkon, tichost, náklady provoz i servis a také čistota provozu i to, že nemusím jezdit na poděkané předražené benzínky. Nabíjím si 1x týdně doma v noci.
Tak jestli nabíjíte 1x týdně tak ujedete denně tak 20 - 30 km. V tom případě když vám jde o výkon, tichost a náklad, bylo by pro vás nejlepší koupit si kolo.
no nevim teda, ale nabijet po 100 nebo 150km fakt netreba. Dojezdy jsou bezne dvou az trinasobne.
Jj,já najedu cca 50 tisíc ročně,EV bych musel někdy nabíjet 2x 3xdenně,zlatej diesel euro 6, nízké emise, spotřeba,dojezd...
50.000 je 1.000 km tydne, to nabijis 3x tydne, ne denne.
Nový Peugeot Clio
Animal FreeTo asi nema zadny kone, jen kw :-)
Chybí tomu tce 140, manuál, klasická ručka. Nechápu, proč to lidi málo kupovali, co to je módu.. Zlatá Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid - o mild-hybrid technologii ani nevím, zcela kulatý volant, manuál, klasická ručka, 4x4, vypínatelné esp, Bože, "wrc kladivo" s neskutečnou zábavou na každý den. Interiér sice starodávný, ale řidičské nebe, kdo rád jezdí, letošní zima pecka, plná driftů, za ty prachy, taková auta dnes už neexistují..
Chybi tomu TCE 140 v automatu! Ale zadna dvojspojka cukajici v kolonach, ale hezky menic ...Jako optikou tady Clia je Fabka fakt dobre auto. Navic v te posledni generaci neni ani tak skareda.
Jako srovnávat Vitaru s Cliem a ještě s takovým se kterým nikdo tady nejel, noooo to je teda umění...🤦♀️
Jaké umění? V článku se píše, že tce 140 v manuálu nebude, tak co chceš srovnávat? Navíc Clio je uvnitř hodně malé, o.k., Vitara není největší, ale za cca podobné peníze (ve výbavě) je daleko větší a má všechny věci, které jsem popisoval předtím, Clio to již nemá. Jinak zkus si sednout do Clia a Vitary - s někým. Clio je tak stísněné vepředu se věčně "ošaháváme" se spolujezdcem, ve Vitaře o sobě ani nevíme, navíc u Clia ve vyšších výbavách jenom černý strop, což umožňuje tu stísněnost na šířku ještě více, to je opravdu pocit jak v rakvi, sednu do Vitary a vevnitř místa jak v kamionu vepředu, přitom to není žádné veliké auto...
To ale pořád nevysvětluje proč srovnáváš dvě naprosto odlišný auta....
..což umocňuje tu..
O kolik je tento model - větší, těžší a složitější, proti prvnímu modelu, no !A to má být inovace lidového autíčka ?
A o kolik je komfortnější, tišší a bezpečnější? 😉
Při dnešních matriálech, technologiích, to nemůže být problém i při původních parametrech, rozměrech, váze !
To byste se fakt hodne divilBuď by vas zastavily výrobní náklady, nebo bezpečnostní předpisy
To je děsná móda, ten opřený tablet o přístrojovku.
Taky se mi to nelíbí ale je to bohužel trend napříč všemi automobilkami. Viz například Wrangler JL před a po faceliftu..
Takže jediný použitelný motor benzínovou 1.3 zabili a najebali tam kreténský hybrid. Tož hodně štěstí s tím pertinaxem.
Dobrý postřeh. Na druhou stranu třeba 1.0 Tce LPG s levným provozem zůstalo.
To je sice pravda, ale to je typická motorizace pro kolenovrty, pro radost z jízdy byla ta 1.3 poslední použitelný motor
Motor 1,3 TCe byl v prodejích zastoupen tak málo, že ho prostě zařízli.Nekupuješ, nenabízíme. Easy.Ano, byl to fantastický pohon, ale chtělo ho příliš málo lidí.A zrovna v Cliu ten hybrid funguje a rozhodně není kreténskej ;)
Stejně je to paradox, jak se postupem času snižují nároky. Kde jsou ty časy, kdy byl v Cliu dvoulitr a teď se tu někteří rozplývají nad foukanou malorážkou. Dobře už bylo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.