Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

fanda rs  |  10. 09. 2019 16:44

Tomu rikam dobra volba do mesta za dobry peniz. Na nejake citigo v elektrice zapomente

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  10. 09. 2019 17:32

Trumfnout předražené Boleslavské hnoje zase tolik práce nedá....ale pro Škodomilskou pakáž je volba stejně jasná !

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 09. 2019 17:34

Fabka má klimu v základu takže je levnější.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 09. 2019 20:48

Zase jí chybí plno jiných věcí, které má v základu Clio.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 09. 2019 23:04

Ma led světla ale klimu v létě ničím nenahradis a ještě si zvedneš o dost spotřebu pokud stahnes byť jen jedno okno.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 09. 2019 05:50

LED, tempomat, asistent v pruzích...
Klima samozřejmě nahradit jde, jezdím bez ní už dva roky, i když ji v autě mám. A spotřebu zvyšuje taky.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 09. 2019 10:18

Mpolan zkoušel jsem při 120tacho úplně stáhnout jen okno u řidiče a spotřeba +1litr(ze 7 na 8l akt spotřeby) a rozjetá klima a vychlazená kabina tak 0,3l +- podle intenzity ventilátoru.Jinak mě nebaví honit v kabině vosy a podobnou havěť co tam vletí :)

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 09. 2019 11:32

Tak to je vskutku exaktní měření... U mého auta to neudělá více, než dvě deci, navíc ani není třeba otevírat celé okno, zejména ne při takové rychlosti.
Pak si taky zkus, jaká je spotřeba, než se ti ta kabina vychladí.

Odpovědět  |   | 
Surcef  |  11. 09. 2019 07:48

Tak klima nezvyšuje spotřebu a ještě k tomu nesnižuje výkon? No......dobrej matroššš...

Odpovědět  |   | 
Surcef  |  11. 09. 2019 07:52

Nooo, mírnil bych to nadšení - je to typická žabožroutí taktika, super design (to umí), spousta výbavy , a příjemná cena - JENŽE to není všechno milánkové, pak je třeba myslet na to, že ty neviditelné věci jsou ošizené až na kost a na servisu ty krámy zaplatíte dvakrát - ale ano, levné a vybavené auto, když odjíždí ze salonu.

Jo a kecy o škodovkářích si nechte, krom staré stodvácy jsem nikdy žádnou neměl, zato Rendla bohužel ano.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 09. 2019 08:59

Plácáš nesmysly jako každý druhý jouda.
Ani 206, ani Clio neměly jediný problém. Jestli si pak myslíš, že jiná auta nejsou ošizená, šeredně se mýlíš. Šetří se i u prémiovek, a tam platíš ještě o to více.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  13. 09. 2019 18:28

Ale no tak, buďme zase objektivní. Clio IV nemělo jediný problém? Ale mělo a to doslova megaprůšvih a tím byla motorizace 1.2TCe, bohužel.

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  15. 09. 2019 16:50

Hochu....bavíš se s někým, kdo ten zázrak 6 let vlastnil a najel s ním145tkm, o "kvalitě" Renaultu mi nebude nikdo kázat, vyzkoušeno na vlastní kůži. To auto mne dokonce málem zabilo.

Odpovědět  |   | 
Paja  |  11. 09. 2019 07:28

to mate tak, kdo miluje zabozrouty , tak pro toho jsou vsichni ostatni pakaz.

Odpovědět  |   | 
dsf  |  11. 09. 2019 14:50

Tyvole, dva roky jsem nečetl komenty a koukám že se nic nezměnilo :D. Jako me je škodovka ukradená, ale takovýhle kecy od hloupejch lidí fakt číst nemusim. Měl jsem Fabii po faceliftu půjčenou a je to fakt super auto, ale vysvetlete to těm, který si musej honit ego znackou auta. Ale neříkám, že bych si radši nekoupil Clio, koupil. Jen prostě nechápu, proč ostatní pořad musej takovým nesnášenlivým agresivním způsobem reagovat na něco, co se jim nelíbí. Troubo.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  10. 09. 2019 17:34

Zas takove terno to neni, nicmene auto pohledne a nabidka dobra.
Se stokonovym litrem za 350 minus nejaka slevicka, to muze dost zajimave.

Ceny s 1.3T jsou i diky automatu uz docela bida, ale nejaka slecinka to mozna koupi.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 09. 2019 19:11

Clio je moc pěkné, ale to není žádná novinka, Renault design umí.
Ovšem 48 kW na auto vážící přes 1100 kilo je směšné. Ten motor je tam fakt jen pro cenu "již od", tohle nepojede. 55 kW v autě lehčím o půl metráku je tak akorát. Těch se moc neprodá. Reálná základní cena tak je 319 tisíc a to je na úrovni konkurence. Uvidíme, s čím přijde nová 208 a Corsa. Fabia sice ceníkově stojí 305 tisíc, jenže Active je tak ořezaná výbava, že se nedá s Cliem zase porovnávat.
Cenový rozdíl mezi 1.0 TCe a 1.33 TCe je úlet, i když vezmu v úvahu rozdílné převodovky.

Odpovědět  |   | 
Klokan Skippy  |  10. 09. 2019 23:29

1.3 je cenově srovnatelná s výkonově stejnou motorizací, automatem a výbavou u konkurence. Tj. Polo, Fiesta. Všichni stojí hodně přes 400. Clio má nemalou výhodu příjemného R4. Jestli to stačí, aby se cenově rovnalo ostatním, to posoudí zákazník.

Odpovědět  |   | 
Hrd  |  10. 09. 2019 19:17

Parametry a cena základního litru odpovídají parametrům minivozů. No jo, ale koupím si mini, když můžu se stejnou motorizací mít auto o kus větší? I když bude poněkud línější, bral bych radějo to clio, za cenu mini.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 09. 2019 20:46

Tohle nebude "poněkud línější", to bude zoufalé. U malých objemů je každý kW znát, a tady jich k ideálu chybí tak dvanáct.

Odpovědět  |   | 
radim  |  10. 09. 2019 22:25

Najezdil jsem s litrovou koktávkou v automatu přes 1000 km, auto mělo více než slušné zrychlení, parádní spotřebu (5,5 l benzinu), skvělé jízdní vlastnosti, v zatáčkách jak přibité, neměl bych sebemenší strach s tím jet i do Chorvatska. Super auto. Otázka je, jestli se ten motor po pěti letech nerozsype, ale to bohužel nezjistím.
Nevím, jak jezdí tady to Clio, ale neodsuzoval bych ho automaticky, aniž bych se s ním projel.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 09. 2019 22:53

Neodsuzuju Clio, když sám jedno mám. Odsuzuju motor se 48 kW na auto vážící nejméně 1130 kilo. Jak asi oba víme, litrová Octavia má turbo, tenhle motůrek ne (to má až verze se 74 kW). Ten motor bude horší, než Daewoo Tico 0,8 nebo stará litrová Corsa.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 09. 2019 23:14

Jezdil jsem s ibizou z 99 1.4 a 44kw a dalo se.Klima nebyla stejně jako v tomhle cliu takže nic nezralo výkon.A HR v plném obsazení+střešní rakev a nebylo problém.Hold je třeba ty slabé motory bez turba točit.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 09. 2019 05:52

Měl jsem Peugeot 206 se 44 kW z motoru 1,1 litru a bylo to dost na hraně. A to byl nejlehčí auto své třídy a doby. Tohle Clio je na stejný výkon o bezmála tři metráky těžší, to nepojede ani prázdné.

Odpovědět  |   | 
.  |  11. 09. 2019 06:53

Měl jsem Fiat 600 D, 25 koní. A taky to jelo.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 09. 2019 07:08

Jo, jelo. Ale jak? V dnešním provozu fakt o takový motor nestojím ani do města, natož kamkoli mimo. Nepotřebuju v malém autě 150 kW, ale těch 48 je prostě špatně.

Odpovědět  |   | 
Klokan Skippy  |  11. 09. 2019 09:31

Není důležité co je špatně, ale co je dobře a kolik to dobře stojí. Všechny vozy mají nějaké extrémy. Od nevhodně líného holobytu až po prvky výbavy, která nesmyslně prodražuje vůz. Oba motory tce jsou naceněné normálně, ve shodě s ostatními, tak je z čeho vybírat. Auto je líbivé a přitom to je klasika, žádné excesy typu budíky nad volantem, ve středu, aj. Lidem se bude líbit, v oblasti Francie, Belgie, Holandsko to bude prodejní hit.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  11. 09. 2019 19:20

renault clio, nie že bude predajný hit, ale ten už dávno je. Je to najpredávanejšie auto v triede. Bohu žiaľ, u nás ešte dlho nebude predajný hit, lebo mi potrebujeme jedno auto na všetko, a na to určite clio nie je, na to u nás je litrová oktávia, s ktorou sa jeden prispievateľ, dokonca nebojí ísť do chorvátska.

Odpovědět  |   | 
.  |  11. 09. 2019 19:28

A proč by se měl bát? S vetším autem s klimatizací.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  11. 09. 2019 21:27

spýtaj sa tu: radim | 10. 09. 2019 22:25

Odpovědět  |   | 
Miike  |  11. 09. 2019 12:05

Výkon je to žalostný ale člověk to přežije. Osobně vidím jako rozumné minimum cca 70kw, u Octavie 80+... Problém je, že mnoho řidičů neumí z motoru dostat ten výkon. Maj 80kw ale točí 3-3500 max, takže reálně využívají třeba 60kw....
Před lety jsem mamce (55) půjčil auto manželky (Svišt sport) a prý že to je slabé, kopec to nevyjede...No jel jsem s ní a do prudkého kopce jela na 4 cca 1300-1400 otáček

Tak jsem ji donutil tam dát za 2 a plný, a už to šlo A proč tak jela? Prý, že to pak méně žere...

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  12. 09. 2019 10:07

Taky jsem měl dilema, jestli výkon a výbavu v mini vozu, nebo větší líné holátko. Po reálném srovnání jsem šel jednoznačně do mini auta. Oni jsou totiž stavěné trochu jinak a v kabině rozhodně míň místa není. Spíš bych řekl naopak. Odnese to jen kufr.

Odpovědět  |   | 
Lađa  |  10. 09. 2019 20:57

Proč ne,hezčí jak fabie,cena taky lepší,výbava slušná,se uvidí jaká bude prodejnost.....

Odpovědět  |   | 
/LuK/  |  10. 09. 2019 23:55

Nové Clio? Vždyť vpadá pořád stejně jako ocucaný bonbón, ty dobastlené kly nebo co má být u předních světel z toho novou generaci nedělají.

Odpovědět  |   | 
TikTak  |  11. 09. 2019 13:24

Tak alespon to nevypada jako Skodovka, kterou designovali pomoci krajece na brambory...

Odpovědět  |   | 
sumi  |  11. 09. 2019 01:18

Pěkné malé auto...bohužel chybí čtyřválec benzín..blbá doba.
Cena v silnější motorizaci už je tedy dost vysoká..základ bez klimy je na prd.
Jinak slušné..

Odpovědět  |   | 
sumi  |  11. 09. 2019 01:20

PS: ten TABLET je HRŮZA !!

Na klimu , rádio atd patří vždy čudlík..

Odpovědět  |   | 
Sondage  |  11. 09. 2019 07:52

Na klimu je tam celej panel....a tablet tam být nemusí, je i menší displej....

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 09. 2019 05:53

A 1,33 TCe je co, blbečku?

Odpovědět  |   | 
mm  |  11. 09. 2019 06:40

Pokud nebude cena, jak je u této značky zvykem, ve finále nižší, nemá to smysl. Základ v SCe motoru je mizerný dynamicky a bez klimy. Vyšší výbava je cenově nad Fiatem TIPO. Těšil jsem se, dle recenzí na tento kvalitně vyrobený kousek s dostatečným kufrem a špičkovými nárazovými testy. Ale takto jsem v úvahách zpět u Fiatu (dacii nechci, ti letujou kastli ručně a každý kus je pevnosti karoserie jiný).

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 09. 2019 07:09

Tak si dorovnej Tipo na stejnou výbavu a potom si řekni znovu, jak ty ceny sedí...

Odpovědět  |   | 
mm  |  11. 09. 2019 09:44

Clio Zen za 319tis. Tipo ITALIA za 310 tis. Rozdíl výbavy trochu je (fiat menší kola ale tempomat vs. led světla a modernější display). Fiat je větší, Clio bezpečnější. Oba motory budou asi spolehlivé FIAT najisto - ten je ověřený. Na LPG je lepší fiat má hydroštěly. Clio bude s TCe živější....

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 09. 2019 11:38

Za mě tedy mluví výbava spíš pro to Clio. Tempomat, LED světla, všechna okna elektro... A motor rozhodně pro Clio. To už bych spíš hledal soupeře ve vlastních řadách, Mégane s TCe 100 stojí méně, i když výbava není taky úplně porovnatelná. Za nepatrně vyšší cenu se dá sehnat TCe 115. Otázkou je vnitřní prostor Clia, zatím jsem neměl možnost si ho osahat.

Odpovědět  |   | 
TetaGizka  |  11. 09. 2019 07:13

Full LED v základnej výbave. No ja odpadnem.
Kto to kedy videl, takéto dačo.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 09. 2019 10:27

Není led jako led.Jedno svítí akorát a druhé 30m a pak prd.Na výrobu jsou asi lacinější než obyčejný když je to ve standardu.Mpolan jsme moc zmlsaní většími výkony a navíc málokdo umí podřadit.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 09. 2019 11:41

Mám auto s 55 kW na 1080 kilo provozní hmotnosti, a je to dostačující. Nepotřebuju jezdit dvoustovkou po dálnici ani prohánět po městech supersporty. Ale stojím si za tím, že 48 kW na 1137 kilo je prostě málo. Tam nepomůže podřazování, nic... Ve dvou lidech bude to auto líné, ve čtyřech nebezpečně pomalé.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 09. 2019 12:57

162kw-ca 1500kg a taky občas málo.Na 200km/h není třeba dálnice.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 09. 2019 13:34

Z toho už jsem nějak... vyrostl. Ale 100 kW na 1100 kilo byla taky hezká zábava. Dnes mě víc zajímá, jak v tom přepravím kolo a vybavení na triatlon.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 09. 2019 17:13

Ty máš renault clio a to do něj dáš kolo atd a ještě i sebe?zvenku vypadá menší :))

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 09. 2019 18:47

Clio Grandtour III, naprosto s přehledem. Jediné malé kombi, které to dokáže. A pak je problém sehnat auto, které by dovedlo totéž a nebylo zbytečně velké, protože 95 % času samozřejmě jezdím prázdný.

Odpovědět  |   | 
TetaGizka  |  11. 09. 2019 13:54

Má to pod 1100kg, pupúšik. Prevádzková hmotnosť sa udáva s 75kg vodičom ...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 09. 2019 14:31

A to auto snad může jezdit bez řidiče?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 09. 2019 18:59

jasně že může jet i bez řidiče ale jen jednou.Při 15km/h zapneš tempomat a vylezeš-jak prosté.Pokud má radar tempomat a najde překážku nejspíš zastaví.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  13. 09. 2019 18:42

Souhlas, ten motor 1.2 / 16V v Euro 3, tedy ještě nepřidušený je na velikost a hmotnost vozu tak akorát, až se jeden divý, jak pružné to na ten výkon je. Město a okresky to zvládá na výbornou, dálnice to dá taky v pohodě, ale není tam ten komfort a je vyšší hluk. 48kW je ale opravdu na tak těžké auto málo.

Odpovědět  |   | 
jenicek54  |  12. 09. 2019 12:41

v číně ho budou nabízet v plné palbě za 150

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 09. 2019 18:48

Tak se tam odstěhuj.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  13. 09. 2019 18:24

Emisně přidušená a dýchavičná motorizace 48kW za 259tkč, ale 74kW až od 319tkč a nic mezi tím. To je cenová díra, jako prase. S tím se běžte bodnout a to mám Renaulty rád a jedno starší Clio v rodině taky stále jezdí a koukám, že ještě jezdit bude. Raději ani v té tabulce neudávají u 48kW hodnoty pružnosti toho letargického motoru

Odpovědět  |   | 
Juraj  |  18. 09. 2019 22:37

Medzi 1.0Sce 48kw a 1.0Tce 74kw mohli vlozit 0.9Tce (56-66kw) elektronicky obmedzenu na nove emisne limity. Pokial viem spolahliva je a ako zaklad by snad stacila.

Odpovědět  |   | 
Juraj  |  20. 09. 2019 08:35

Uz je cennik aj na slovensku a bolo by fajn keby: prisiel v advantage s radiom a klimov +parkovacie senzory a trocha lepsi motor ako 1.0sce. Trebars elektronicky obmedzena 0.9 alebo 1.0tce..samozrejme so zaujimavou cenou. V zen my zas v priplatkovej vybave chyba parkovacia kamera naco potom display.. ale kvitujem bielu bez priplatku, sivu za rozumny priplatok a liatinove kolesa co vyzeraju ako zliatinove, zabalit do balicka: aut.klimu, senzory+kameru,vyhrievane sedadla, tmave okna a je tu limited.. a pridat k tomu zaujmavu cenovku. Potom by to bola zas zaujimava ponuka.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

včera | | 44 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A