Další nový " starý" model vydávaný za novou generaci. StarýCPtur
Captur JE nová generace, stejně jako Clio. Zcela nová platforma, nové motory, karoserie. Akorát zachovali velmi povedený design.Nebo mi prozradíš, jak jde v rámci faceliftu auto ve všech směrech zvětšit, natáhnout rozvor, rozchody náprav a další věci?
Divím se, že tento web zatím neinformoval o úmrtí Leeho Iacoccy, "otce" Mustangu a pozdějšího zachránce Chrysleru.
Zpracoval pro VW, BMW, AUDI, Škoda ? Ne! Tak co se divíš.
Nové Renaulty sa konečne začínajú podobať na autá pre ľudí, a nie na autíčka pre Barbieny. Hlavne v interiéri.
Dle meho nazoru se Renault a Peugeot/Citroen posledni leta dost snazi. A podle pozitivnich recenzi rekatoru nemeckych autowebzinu si to nemyslim jen ja sam. ;-)Ackoliv jsem odposud zadny francouzsky vuz nevlastnil, protoze to vzdy vyzadovalo nejaky ten kompromis, jsou mi dnes ta jejich auta cim dal tim vice sympaticka. Jen skoda, ze dnes nabizeji do vlajkovych modelu uz jen oturbene 1.6 benziny.
Situace uz je trochu lepsi. Oturbene 1.8 Tce z Meganu RS. Jen s mesim turbem. A novy dieselovy 2.0 dCi. Pro Talismana a Espace pry OK.
Mate s necim z toho zkusenosti?
Ja som tiez kupil Renault, lebo som mal v poslednej dobe pocit, ze kazdy to chvali a snazia sa. Ale je to upna blbost, Renault je hrkajuci huciaci odpad. Citroen je lepsi, tam je skor otazka dlhodoba vydrz a spolahlivost.
Kolik jste těch Renaultů měl?Je vidět, že zde jen pomlouváte značku Renault.Měli jsmeClio2,Clio 3,Megane 3 a nyní Megane 4.Žena má teď Clio 3 již 11 let a je tam původní baterie,jen jsem měnil náplně a auto je bez koroze.Já jezdím Meganem 4 teď čtvrtým rokema bez jediné závady 60tkm.Příští rok půjdu do Captůra 96 kW,tak co?Jinak jsem měl předtím také Škodovky,ale změna je život.Mimochodem, měl jsem také nový VW GOLF 4 a na 60tkm odešel motor.Výměna na záruku.Jinak když jsem se asi po 3 letech opřel o dveře,tak se samy zamkly.Takže pro mě vždy už jen RENAULT!!!!!!
Pomoc, ono to přišlo zvracet i sem... :-( Auto.cz musí už hodně upadat, když i ty prudíš jinde.
Pozeram rozne weby, to bolo len upozornenie pre potencialneho zakaznika. Realita je ina, ako dojmy.
Ono se není čemu divit. Na Slovensko dorazil průmysl až v 60ých letech společně s elektrifikací.
Tak myslím, že se toto fakt povedlo.
Na první pohled moc pěkné. Zvenku i uvnitř. Zajímavé pojetí konzole pro řadicí páku, takové "úlety" mám rád.Jen doufám, že ten růst se projeví především na vnitřním prostoru, i když kombi to asi stejně nenahradí.
mpolan: Jo, nevypadá to vůbec špatně a musím uznat, že ten zadek se jim fakt povedl.
Jediné, co mě mrzí, je malé víko kufru a vysoká hrana vůči stávajícímu Capturu. Pro mě to znamená zase stopku... Já si prostě nové auto nekoupím. :-(
mpolan: Počkej počkej, takže nebude nová 2008?
2008 by byla fajn, ale nemá čtyřválec.
Je neuvěřitelné, jaké míry dokáže dosáhnout zaslepenost lidí proti inovacím...
Tříválec do osobního auta je zhovadilost, protože:1. Vždy vibruje v příčné ose a i přes snahu o vyvážení excentrickými závažími tyto vibrace nelze zcela eliminovat.2. Má nevyrovnanou dodávku výkonu. Nikdy nejde naladit tak aby měl rovnoměrnou dodávku síly od volnoběhu po omezovač otáček, jak je to dosažitelné u víceválcových motorů. Tento problém totiž nelze uspokojivě vyřešit, protože zážeh se děje jen jednou za 240° otáčky klikové hřídele, takže je zde poměrně značná část rotace klikové hřídele (1/6, 60°), po kterou se jen volně protáčí bez jakéhokoli impulsu od pístů. To je dlouhá doba, kdy motor prostě nemá co nabídnout a zejména v nižších a středních otáčkách nemůže mít bryskní a hladkou dodávkou výkonu jako víceválcové koncepce. To také dále umocňuje vibrace motoru, znovu zejména v nižších otáčkách, neboť ve vyšších se časový úsek mezi zážehy úměrně zkracuje. 3. Oba zmíněné projevy se pak starají o problém třetí, zvuk. Charakteristický zvukový projev u většiny lidí evokuje věci jako mixér, vysavač, mlýnek na kávu, ne pohonnou jednotku automobilu.Důvodem zavádění tříválců není jejich parádní průběh výkonu, ani hladký běh, ani lahodný zvuk, ale výhradně jenom snaha výrobců splnit papírové normy CO2.
Už jsem si pár tříválců projel. Ano, to, co popisuješ, platilo pro nechvalně proslulé HTP. Ale jinak to neplatí. Tebou popsané projevy popisují neschopnost motorářů Škody, ne chybu koncepce.
Plati to do pismene.Dynamiku pohybu soustavy klikove hridele s ojnicemi a pisty popisuje soustava diferencialnych rovnic. Ackoliv to neni zrovna stredoskolska zalezitost, za to cca. stoleti a pul existence spalovacich motoru se jedna o jiz znamou a dobre probadanou zalezitost. Tyhle rovnice davaji zcela jasne odpovedi na to, jaky je prubeh reakcnich sil v loziscich, jaky je prubeh vykonu a krouticiho momentu na klikove hrideli atd. atd.Jiste, nevyvazene hmoty lze kompenzovat pridanim hmot majicich za cil system lepe vyvazit, nepriznivy prubeh vykonu a krouticiho momentu zase pouzitim trojhomotoveho setrvacniku atd. Otazkou ovsem je, zda pak takove reseni neni nakonec drazsi nez ctryvalcovy motor.Trivalcove motory samozrejme prodelaly za posleni leta velky pokrok, ale stale jsou to jen trivalcove motory. Nikdy nemohou - jako cokoliv jineho - prekrocit omezeni dana fyzikou. A to platilo v minulosti, plati dnes a zcela evidentne to bude platit i v budoucnu.
Jako kdyby ty čtyřválce nebylo taky nutno vyvažovat... Z hlediska prosté fyziky máš možná pravdu, ale jak jsem psal, u normálních aut se to rušivě neprojevuje. Bohužel plno "čechů" má zkušenost jen s nepodařeným HTP a o pořádné motory ani nezavadili.
A hlavně ušetřit výrobní náklady.
Pokud má být tříválec ta inovace, tak to jsem se upřímně zasmál.
U té čekám na to, co provedou s cenou, když auto nafoukli o 15 cm. A mám obavy z menší výšky, že to bude mít taky vliv na průchodnost kufru. Ale líbí se mi, to jo. U Renaultu by to spíš bylo zachování značky...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.