Nový Renault Austral konečně dorazil na české silnice. Už jsme se svezli, vysokou cenu si obhájí

11 komentářů

Bronislav Čuramedán
29. ledna • 13:17

Ten název Austral to je zase něco ty vole v tom Renaultu jejich kreativní team asi kupují koks v akci.

i20
27. ledna • 21:27

do takoveho auta jedine poradny dvoulitr v nafte. Pojede to lepe a div se svete, take cisteji.

Honna
26. ledna • 14:48

Proč se nikdo nepozastavuje nad tím, že v nabídce chybí 4x4? Já jsem o ní teda od doby představení Australu neslyšel zhola nic.

Bronislav Čuramedán
29. ledna • 13:22

Honno ke Kauflandu nepotřebuješ 4x4! To se snažíš zase být jen chytrý, ale nejsi. Na 4x4 každý sere. Nikdo ji nepotřebuje. Lidé mají SUV rádi, že má vyšší kufr nástup, posed, světlou výšku.oplastování. Malé procento to někdy vezme do přírody a terénu.

Ringo
25. ledna • 17:30

Jestli si vysokou cenu obhájí ukáží až prodeje, vsadím boty, že neobhájí a bude se prodávat stejně "skvěle" jako Koleos.

R
26. ledna • 3:04

Pamatuji si Renault "auta s rytmem života"
a období *Renault tvůrce automobilů"
A ač se né vždy vše kvalitou povedlo, tak to bylo co model to inovace to originál a nová třída.
Nikdy nezapomenu na mé první usednutí do Megane 1 generace v provedení RT. To pohodlí ta vůně v interiéru. krásné tvary praktičnost. Scénic 1 ikona a v té době každému padla brada.Renaulty posledních 10 let (až na Captur) to je smutek. Když jsem poprvé viděl interiér Latitude a pak plastové prázdno Talisman zvracel jsem 3 dny a 3 noci.Přitom Renault vyráběl 1. Lagunu SafraneKoleos 1 byl korejská odnož Samsung. Skvělé auto, ale hnusné.Koleos 2 byl překopaný Nissan Xtrail/Qashqai
Jeho cena byla od začátku nesmysl.

šofér
26. ledna • 9:30

A co takové Fuego ( první auto s centrálním zamykáním ), R19, nebo R21... to byl obyvák na kolech.

BcA. Rozdráždil Lumír
28. ledna • 0:35

Historie Renaultu je bohatá a byla inspirací pro celý svět. Bezpečnost do které Renault investoval miliardy euro je dnes standardem u všech výrobců. Dnešní Renault je tragédie

ericn
25. ledna • 18:35

Souhlas, neobhájí. 160k mild hybrid zvládne jen 175kmh, tj Renault evidentně ojebal komponenty a dát za Renaulta se 160 "poníky" 875tis Kč je ranec... Karoq Style s 1.5TSI 150k DSG je o 100 levnější, hmmm divné

Honimir
25. ledna • 23:12

Krasny je, ze i Duster (vyjma litrovych motorizaci) ma vyssi maximalku - tedy realne byl testovany (brzdy, hluk, stabilita) ve vyssich rychlostech nez tady to. Krasny.

><
25. ledna • 18:54

Navic tohle moc krasy nepobralo. Nakresili tam uplne vsechno.

Doporučujeme

Články odjinud