Sága jménem Renault Austral pokračuje. Po nákresu základní koncepce interiéru automobilka odhaluje jeho detaily. A opět lze konstatovat, že si Francouzi dali záležet.
Životní cyklus Renaultu Kadjar se chýlí ke konci a jeho dlouho očekávaný nástupce bude představen již 8. března o půl desáté dopoledne. Za normálních okolností by se nový Austral odhalil na ženevském autosalonu, ale protože se letos zase žádný konat nebude, přesune se celá událost do online prostředí.
Po prvních skicách exteriéru a interiéru nám automobilka nabídla reálné fotografie zamaskovaného modelu. Také jsme vám přinesli možnou podobu vytvořenou známým grafikem. Nyní nás Renault opět pustil o něco blíže díky dvěma obrázkům.
Už dávno není tajemstvím, že základní koncepce bude přejatá z nejnovějšího modelu Mégane E-Tech. První pohled odhaluje značný důraz na vysoce kvalitní a hodnotné dílenské zpracování. Automobilka sama se nechala slyšet, že při zpracování kabiny nehodlala šetřit a dělat kompromisy.
Celkový dojem dotvoří náladové LED osvětlení. To bude z palubní desky přecházet na pěnou polstrované výplně dveří. Příjemným překvapením je použití pravého dřeva lakovaného japonskou ozdobnou technologií maki-e. Dveřní panely vkusně doplňuje textilní čalounění přecházející z černé do světle šedé. Pro posílení luxusního vzhledu přidala automobilka ještě části potažené kůží.
Na druhém obrázku vidíme pohled na úložné prostory středového tunelu. Zajímavým detailem je minimalistická opěrka ruky s chromovanými detaily a podélným posunem. Při něm údajně vydává cvakavý zvuk podobný ciferníku trezoru.
I když automobilky na podobných prezentacích ukazují nejlépe vybavenou řadu modelu, můžeme s klidem říci, že Austral bude v tomto ohledu na vyšší laťce než sesterský Nissan Qashqai.
Další dominantou palubní desky bude ohromná dotyková obrazovka multimediálního centra OpenR Link kompatibilním s rozhraním Android Auto a Apple CarPlay. Součástí budou také mapy a vyhledávání od Googlu. Dále v interiéru najdeme odkládací místa o celkovém objemu 30 litrů a díky chybějícímu středovému tunelu vzadu se očekává ve druhé řadě více místa pro nohy.