Nový Renault Arkana přijel do ČR. Mimo prémii míří i akční cenou od 620.000 Kč

Očekávané SUV se splývající zádí je dostupné i ve sportovně laděné výbavě R.S. Line.

O příchodu „SUV-kupé“ Arkana na evropský trh jsme se už rozepsali dříve. Stylový model chce zaujmout svou pozicí mimo prémiový segment. Jak mu to půjde u nás již nasvědčují i první oficiální cenovky od českého zastoupení Renaultu. Nabídka je pro tuto chvíli omezená, s uvedením na trh ale platí akce zvýhodňující model až o 60.000 Kč.

Arkana je nabízena ve třech úrovních výbavy – Zen, Intens a R.S. Line. U posledních dvou přitom nyní Renault nabízí i výkupní bonus až 20.000 Kč. V každém případě lze výbavy zatím kombinovat se dvěma motory – mild-hybridním čtyřválcem 1.3 TCe (103 kW/140 k) nebo full-hybridním 1,6litrovým čtyřválcem E-Tech (105 kW/143 k). Oba motory jsou spojeny s automatickou převodovkou a pohánějí přední kola.

Nový Renault Kangoo přijel do Česka. Za praktičnost i dostupnost si připlatíte

Nový Renault Kangoo přijel do Česka. Za praktičnost i dostupnost si připlatíte

Nejlevněji tedy nyní vyjde Arkana v základní výbavě Zen s mild-hybridním 1.3 TCe, která začíná na akčních 620.000 Kč. Full-hybrid posunuje cenu v této úrovni na 640.000 Kč. Standardem jsou full-LED přední světlomety, 17palcová litá kola, přední a zadní parkovací senzory s kamerou vzadu, elektricky nastavitelná, vyhřívaná a sklopná zrcátka, automatická klimatizace, 7palcový infotainment, tempomat s omezovačem rychlosti a základní hrstka asistentů.

Střední výbava Intens začíná od akčních 685.000 Kč (1.3 TCe), respektive od 705.000 Kč (E-Tech). Navíc přidává adaptivní tempomat s funkcí Stop&Go, automatické přepínání dálkových světlometů, sledování mrtvého úhlu, sledování dopravy za vozem, 18palcová litá kola, 7palcový digitální přístrojový štít, 9,3palcový infotainment s navigací, kožený volant, zatmavená zadní okna nebo zadní sedadla s loketní opěrkou a držákem na nápoje.

Nový Renault Trafic a SpaceClass v obří galerii. Značka má i vodíkové překvapení

Nový Renault Trafic a SpaceClass v obří galerii. Značka má i vodíkové překvapení

Vrcholné R.S. Line startuje od 758.000 Kč (1.3 TCe), respektive od 778.000 Kč (E-Tech). Kromě agresivněji pojatého exteriéru čekejte taky kožené čalounění s kontrastním prošíváním, volant potažený perforovanou kůží, dekory ve stylu karbonu, parkovací asistent, vyhřívaní předních sedadel, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče i spolujezdce, elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko, bezdrátové nabíjení telefonu nebo metalický oranžový lak Valencia.

Výbavu Arkany lze poté rozšířit několika dalšími pakety (na základě zvolené úrovně). Nakonec Renault zmiňuje, že u dealerů se nejprve objeví vozy s mild-hybridem 1.3 TCe, full-hybridní E-Tech bude k dispozici v průběhu měsíce srpna. V říjnu pak doplní nabídku i výkonnější mild-hybrid 1.3 TCe o síle 160 koní (118 kW).

Renault Arkana – technická data a české ceny
Motorizace TCe 140 EDC E-TECH Hybrid 145
Zdvihový objem [cm3] 1333 1598
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší (systémový) výkon [kW/min] 103/4500-6000 105/-
Točivý moment [N.m/min] 260/1750-3500 148/3600 (spal. motor)
+205 (elektromotor)
+50 (start-generátor)
Převodovka 7A sekvenční Multi-mode
Max. rychlost [km/h] 205 172
Zrychlení 0-100 km/h [s] 9,8 10,8
Spotřeba [l/100 km] 5,8-5,9 4,9-5,1
Provozní hmotnost [kg] 1411-1477 1510
Akční cena Zen [Kč] 620.000 640.000
Akční cena Intens [Kč] 685.000 705.000
Akční cena R.S. Line [Kč] 758.000 778.000
Ceny jsou v rámci současného zvýhodnění až 60.000 Kč.

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Dnes je díky spojení s Nissanem třetí největší autoskupinou na světě.

Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M3 Competition: Nekouše, ale stejně ho budete šťourat klackem

BMW M3 Competition

Šestiválec, dvě turba, pohon zadních kol a rozměry a hmotnost dvacet let staré M5. Nové BMW M3 Competition je tady a brousí si zuby na to nejlepší, co se dnes dá koupit.

včera | Vladimír Kadera
TEST Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI (147 kW) DSG: Palba z černé pistole

Volkswagen Golf GTD

Po testech Volkswagenů Golf GTE a GTI tady máme tu zřejmě nejméně sportovní variantu GTD. Ačkoliv to není sporťák, svůj smysl v nabídce rozhodně má.

14.  5.  2021 | Richard Herbich | 10 příspěvků
Řídili jsme nové Porsche Taycan Cross Turismo: Letí na silnici, dovádí v terénu!

Porsche Taycan Cross Turismo

Dostali jsme příležitost vyzkoušet nový přírůstek do elektrické rodiny Porsche Taycan. Je praktičtější a neztratí se ani mimo zpevněné cesty.

12.  5.  2021 | Stanislav Kolman | 5 příspěvků