| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech | Zdroj: Renault

| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault
| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault
| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault
| Renault 5 E-Tech Zdroj: Renault
64
Fotogalerie

Nový Renault 5 E-Tech přijíždí do Česka! Zatím ve slušně vybaveném základu od 675.000 Kč

Vypadá to, že vůbec nejslabší verze zmiňovaná během světové premiéry k nám výhledově nezamíří.

Po prvních jízdách se znovuzrozeným Renaultem 5 ve formě elektromobilu se už konečně dozvídáme i jeho oficiální českou cenu. Retro hatchback u nás bude začínat od 675.000 Kč v základní výbavě Evolution. K zatím jedině odhalené cenovce Renault dodává, že kompletní ceník plánuje uvést na přelomu listopadu a prosince. Ve stejnou dobu také spustí objednávky. Později tedy čekejme pro R5 E-Tech celkem tři různé výbavy a výběr dvou kapacit baterie.

Základní výbava Evolution je výhradně kombinována s baterií o kapacitě 40 kWh zajišťující dojezd až 300 km (takzvaný Urban range). Součástí je také slabší elektromotor o výkonu 90 kW (120 k) a točivém momentu 225 Nm. Nabíjet lze výkonem 11 kW v rámci palubní AC nabíječky nebo výkonem 80 kW u veřejných DC rychlonabíječek.

Ve standardní výbavě má novodobá „pětka“ vlastně všechno potřebné – přední full LED světlomety, světelný a dešťový senzor, zadní parkovací senzory, soubor dnes nutných asistenčních systémů, 10palcový infotainment a 7palcový digitální přístrojový štít, elektrické ovládání předních a zadních oken, automatickou klimatizaci nebo tepelné čerpadlo. Po stránce stylingu jezdí na ocelových 18palcových kolech, je lakován zelenou metalízou a interiér má látkové čalounění s prošíváním v barvách francouzské trikolory.

Komu by základní verze R5 E-Tech nesedla, Renault už láká na chystané uvedení specifikací se silnějším elektromotorem 110 kW (150 k/245 Nm), a rovněž větší baterií o kapacitě 52 kW, která poskytne dojezd až 410 km (Comfort range) a možnost DC nabíjení výkonem až 100 kW. Zatím to však vypadá, že vůbec nejslabší verze (70 kW/95 k), zmiňovaná během světové premiéry modelu, k nám výhledově nezamíří.

Standardní výbavu Evolution poté doplní úroveň Techno, obsahující také adaptivní tempomat, větší 10palcový přístrojový štít, ukazatel stavu nabíjení na kapotě nebo 18palcová litá kola, zatímco nejvyšší úrovní bude Iconic Cinq s parkovacími senzory vpředu, na bocích i vzadu, vyhříváním předních sedadel a volantu, čalouněním umělou kůží nebo černým lakováním střechy.

Renault 5 E-Tech: Technické údaje a první české ceny
Verze Urban range Comfort range
Pohon  přední kola
Výkon [kW] 90 110
Točivý moment [N.m] 225 245
Akumulátor [kWh] 40 52
Nabíjení max. [kW] 80 100
Dojezd [km] 300 410
Zrychlení 0-100 km/h [s] bude upřesněno 8,0
Maximální rychlost [km/h] 150
Hmotnost [kg] 1372-1412 1449-1469
Rozměry [mm] 3920x1770x1500
Rozvor [mm] 2540
Objem kufru [l] 326
Cena Evolution [Kč] 675.000 -
Cena Techno [Kč] bude upřesněno bude upřesněno
Cena Iconic Cinq [Kč] bude upřesněno bude upřesněno

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Doporučujeme

Články odjinud