RR SPORT opouští vody prémiových SUV. Cena RR SPORT dneska od 2,5 mil, taková X5 1,8. Běžnou konfiguraci (D300) a nějakou výbavu už prakticky nejste s to stlačit pod 3 mil. Konkurence je úplně jinde. Co dneska dáte za běžně vybavený RR SPORT se základním motorem, za to máte X5 s 5 litrovým V8 benzínem prakticky v plné výbavě.
RRS si to může dovolit, na rozdíl od X5 je to krásná kára.
Presne tak a x5 je masove auto, RR bude lovit ve vodach “exkluzivity” u lidi kde navic 500k - 1 m nebude hrat roli.Unikatni majestatni design.Zajimavejsi info by bylo, jestli zapracovali na tragicke poruchovosti…
No, to je ale to, co píšu nahoře, jen jinak řečeno. RR Sport už nemíří na D3, protože je o pořádný ranec dražší. Otázka je, kolik lidí si to za ty peníze koupí. Zatím kolem sebe slyším jen zděšení současných majitelů, že za tuto cenu si již nové nekoupí. Budou muset přilákat ještě bohatší klientelu a tam je za mě otázka, jak úspěšní budou. Doteď jsem totiž, alespoň podle majitelů, nevnímal RR sport jako auto, u jehož majitelů nehraje 500 litrů tam a 500 sem roli. Dát 3plus mil. za pořád vcelku obyčejný RR Sport, to jsem osobně zvědavý. P.s. Ta cena už je dneska i jinde, než třeba takové Porsche Cayenne.
Srovnatelný Cayenne je stále ještě dražší než RR Sport ;0)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.