Nový Range Rover Evoque už má české ceny. Nabídce vládnou mild-hybridy

V návaznosti na oficiální premiéru nové generace malého SUV již české zastoupení automobilky Land Rover spouští i konfigurátor s předběžnými cenami a dostupnými motorizacemi.

Detailněji jsme se o všech novinkách zbrusu nové generace Range Roveru Evoque již rozepsali. Nyní nám ale dává české zastoupení i podrobnější pohled do nabídky specifikací modelu a hlavně portfolia motorů, ve kterém podle očekávání převládají mild-hybridní jednotky představující premiéru této technologie pro automobilku Land Rover.

Současně je v konfigurátoru na výběr trojice specifikací Evoque a jak dodává výrobce, je nutné mít na paměti, že dosavadně uvedené ceny vozů jsou zatím jen předběžné. Každopádně nám ale dávají představu, na kolik novinka vyjde.

Nový Range Rover Evoque oficiálně: Kouká skrz kapotu a může být hybrid!

Nový Range Rover Evoque oficiálně: Kouká skrz kapotu a může být hybrid!

Vůbec nejlevněji tak vychází základní výbava prostě nazvaná „Evoque“ s nejslabší motorizací D150, tedy přeplňovaným vznětovým dvoulitrovým čtyřválcem o výkonu 110 kW (150 koní), manuální šestistupňovou převodovkou a pohonem předních kol. Cenovka startuje na částce 998.371 Kč. Jedná se přitom o jedinou motorizaci, která nemá automatickou skříň, pohon 4x4 a zmíněnou mild-hybridní 48V techniku s pomocným startér/generátorem a bateriemi v podlaze.

V základní výbavě se nachází přední i zadní LED osvětlení, vyhřívaný zpětný zrcátka, stěrače s dešťovým senzorem, 17palcový litá kola, ambientní osvětlení interiéru, dvouzónovou klimatizaci, textilní potahy manuálně nastavitelných sedadel, infotainment s 10palcovou dotykovou obrazovkou, parkovací senzory vpředu a vzadu se zadní kamerou, asistenta pro jízdu v pruhu, tempomat a další.

Pokud si chcete připlatit za automatickou převodovku, výhradně se musíte spokojit právě s hybridním motorem a pohonem všech kol, který je u těchto verzí standardem. Ve stejné výbavě tak stojí nejlevnější elektrifikovaný Evoque od 1.136.674 Kč.

Na druhé straně spektra se pak objevuje nejvýkonnější přeplňovaný dvoulitrový benzinový čtyřválec o výkonu 220 kW (300 koní), který začíná v základní výbavě na částce 1.401.180 Kč. Kompletní nabídku motorizací a jejich základní cenovky si prohlédněte níže v tabulce. Částky se pak nakonec odlišují dvěma dalšími výbavami R-Dynamic a zaváděcí First Edition.

Jaguar Land Rover otevírá nový závod v Nitře. Bude vyrábět 100 tisíc aut ročně

Jaguar Land Rover otevírá nový závod v Nitře. Bude vyrábět 100 tisíc aut ročně

R-Dynamic přihodí k základu dynamický paket exteriéru, chromované prahové lišty, volant obšitý perforovanou kůží, obložení interiéru hliníkem, čalounění stropu tkaninou Morzine nebo páčky pod volantem pro manuální řazení. S nejvýkonnějším motorem (220 kW) mluvíme o startovací částce 1.466.399 Kč.

Zaváděcí First Edition pak nabízí výkonnější světlomety Matrix LED, panoramatické střešní okno, 20palcová kola, elektricky nastavitelný volant a sedačky s vyhříváním, kožené čalounění, digitální přístrojový panel, dvojici dotykových displejů, digitální zpětné zrcátko a další vychytávky. V této výbavě může Evoque s benzinovým dvoulitrem o výkonu 183 kW (249 koní) začínat na částce až 1.841.378 Kč. Ostatně cenu Evoque může dále navýšit i široká nabídka výbavových balíčku.

Range Rover Evoque – základní ceny a technické údaje naftových motorizací
Motor D150 D150 MHEV
4x4
D180 MHEV
4x4
D240 MHEV
4x4
Zdvihový objem [cm3] 1999 1999 1999 1999
Válce/ventily na válec 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 110/2400 110/2400 132/2400 176/2400
Točivý moment [N.m/min] 380/1750-2500 380/1750-2500 430/1750-2500 500/1500-2500
Převodovka M A A A
Max. rychlost [km/h] 201 196 205 225
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,5 11,2 9,3 7,7
Provozní hmotnost [kg] 1787 1891 1891 1891
Komb. spotř. [l/100 km] 5,4 5,6 5,7-5,8 6,2-6,3
Cena Evoque [Kč] 998.371 1.136.674 1.192.213 1.294.095
Cena R-Dynamic [Kč] 1.063.953 1.202.982 1.259.610 1.361.371
Cena First Edition [Kč] - - 1.774.344 -
*MHEV – mild-hybridní motorizace s 48V sítí
Range Rover Evoque – základní ceny a technické údaje benzinových motorizací
Motor P200
MHEV 4x4
P250
MHEV 4x4
P300
MHEV 4x4
Zdvihový objem [cm3] 1997 1997 1997
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 147/5500 183/5500 220/5500
Točivý moment [N.m/min] 320/1300-4500 365/1300-4500 400/1500-4500
Převodovka A A A
Max. rychlost [km/h] 216 230 242
Zrychlení 0-100 km/h [s] 8,5 7,5 6,6
Provozní hmotnost [kg] 1955 1893 1925
Komb. spotř. [l/100 km] 7,7-7,8 7,9-8,0 8,1-8,2
Cena Evoque [Kč] 1.166.077 1.278.728 1.401.180
Cena R-Dynamic [Kč] 1.231.054 1.345.520 1.466.399
Cena First Edition [Kč] - 1.841.378 -
*MHEV – mild-hybridní motorizace s 48V sítí
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 54 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků