Nový Range Rover Evoque oficiálně: Kouká skrz kapotu a může být hybrid!

nathan  |  22. 11. 2018 22:05

Sodoma Gomora. Svět se totálně v pr*del obrátil.

Odpovědět  |   | 
.  |  22. 11. 2018 23:44

4 válec ropák ve městě to jistí..

Odpovědět  |   | 
WP  |  23. 11. 2018 05:07

Koukám, že zvracíš na internetu všude. To tě ve škole moc slov nenaučili, výkřikáři.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 11. 2018 22:17

Vyrazna maska a napis vzadu? Pockat pockat... Simply surprising

Odpovědět  |   | 
Jan  |  22. 11. 2018 22:43

Trivalec v takovym aute? To za chvili zacnou cpat fakt vsude. Nenapada me, kdo by na tuhle variantu cekal, zvlast za takovy penize.

Odpovědět  |   | 
MidnightOil  |  23. 11. 2018 15:38

Tříválec má jako základ také Volvo XC40.. nějak musí snížit emisní průměr automobilky. Co pak, ale snižuje Volvo.
Pořád si můžete koupit V8 benzín / diesel v Range Roveru.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  23. 11. 2018 15:47

Spis nechapu na jakou klientelu je trivalec v premiovem aute cileny.

Odpovědět  |   | 
MidnightOil  |  23. 11. 2018 16:07

Tak spousta lidí má auto jen jako přemisťovadlo, nehledá za ním žádné emoce, pokud se nebude počítat závist. Většinou je to asi vážně auto pro manželky / milenky ( 2 případy co znám z mého okolí ), a těm je to jedno, co klepe pod kapotou, hlavně že to hezky vypadá.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  24. 11. 2018 23:04

Jo tak, to by i souhlasilo V utery jsem vjizdel do jednosmerky a naproti me se vyritila zena v novejsim range roveru

Odpovědět  |   | 
skeptik  |  23. 11. 2018 00:12

No jsem uprimne zvedavej, jaka po tom bude poptavka a hlavne jak se ji podari uspokojovat, sice pro tyhle auta postavili novou linku, ale ze by to nejak moc fungovalo... z dnesniho planu 150 aut se jich postavilo jen 80... s tim, ze stary evoque se zarizne zitra a pristi tyden neni production.

Odpovědět  |   | 
Jirka Sirka  |  23. 11. 2018 11:07

A ze se dneska vyrobilo 80 místo 150 aut znamená jako co? Nebo co se tím snažíte říct? Že LR nedokáže vyrábět auta jako třeba Tesla? Jaká je pointa toho hlubokomyslného příspěvku?

Odpovědět  |   | 
Skeptik  |  24. 11. 2018 09:34

Asi jen to, že na úspěch tohoto modelu se spoléhá jako na spasení, protože jinak se mluví o zavírání továren v UK, jaguáry na odbyt moc nejdou, v Číně mají propad prodejů o polovinu a na čínském trhu mají nejvyšší zisky a letošní ztráta je zatím okolo 400 milionů liber, že tři továrny v UK letos mimořádně nejely už tři týdny, protože to proste lidi nekupuji a kolektivní smlouva 2019/20 je odložena na příští rok, že v březnu bude tři týdny volno, taky mimo plán a když ta nová linka měla jet v dubnu, pak v červenci, pak v září a na konci listopadu to stále pořádně nefunguje, že mají problémy s novými díly právě pro my19 evoque, ale to je vlastně všechno jedno.

Odpovědět  |   | 
Jozin  |  23. 11. 2018 00:47

Trihrnek to me opravdu pobavilo. Neni to moc valcu?

Odpovědět  |   | 
WP  |  23. 11. 2018 05:09

To je jediná motorizace? Musíš koupit hybridní tříválec? Nebo jen tak vytrháváš z kontextu, aby jsi se zařadil do stáda?

Odpovědět  |   | 
Jirka Sirka  |  23. 11. 2018 12:06

Ne tak mohli zůstat u už tak plebejských čtyřválců. Samozřejmě R3 leckomu stačí a Evoque je přesně auto pro ženu na rozvážení dětí.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 11. 2018 08:27

V3 plugin hybrid na (pri)mestsky provoz bude bohate stacit. Kdo na to ma neresi, ze jinde muze mit za mene papirove vice.

Odpovědět  |   | 
Jirka Sirka  |  23. 11. 2018 12:04

Co je to V3?

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  23. 11. 2018 20:52

asi myslel V3S do mesta ako ideál

Odpovědět  |   | 
Denny  |  23. 11. 2018 09:07

Ale nejlepší je Tuscon... ten ujede všem... ))

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  23. 11. 2018 09:28

Kompletní ceník v českém konfigurátoru.

Odpovědět  |   | 
WP  |  23. 11. 2018 09:49

A i kompletní konfigurace, vč technických údajů.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelis  |  23. 11. 2018 09:37

Chtelo by to jeste vypinani valcu,a bude to dokonale!

Odpovědět  |   | 
WP  |  23. 11. 2018 09:50

Vypínání válců je u hybridu samozřejmostí. Všech...

Odpovědět  |   | 
Patrik.  |  23. 11. 2018 09:58

Ten design už se mi poněkud zajídá, Velar je fajn, ale tady už je výška pontonu velmi přehnaná a prosklená plocha připomíná spíše BVPčko. Rozhled dozadu musí být mňamka a výhled zadních cestujících jakbysmet. Tříválec si mohli v tak velkém autě odpustit.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  23. 11. 2018 10:21

Později obdrží Evoque i plug-in hybridní variantu s tříválcem pod kapotou.
Tříhrnek za mega, to půjde na dračku.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

včera | Vladimír Kadera | 5 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 71 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 12 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A