Nový Range Rover Evoque již podstupuje testování. Designem napodobí Velar

Současný Range Rover Evoque už v modelové řadě Land Roveru vcelku zastarává, tudíž není překvapením, že britská automobilka chystá zbrusu novou generaci. A poslední maskované prototypy již dávají najevo, jak bude asi novinka vypadat.

Malé SUV Evoque bylo poprvé uvedeno v roce 2011 a dosud procházelo jen různými modernizacemi a aktualizacemi. Po designové i technické stránce tak už nedrží krok se současnou nabídkou Land Roveru a nedočkavě čeká na nástupce.

Testované prototypy nového Evoque na německém Nürburgringu jsou sice ještě rozsáhle zamaskované, nicméně díky tvarům přídě lze odhadovat, že styling si nejmenší model značky vypůjčí částečně od většího Velaru.

Range Rover Velar dostal nové šestiválce. A částicové filtry pro zážehové motory

Range Rover Velar dostal nové šestiválce. A částicové filtry pro zážehové motory

Celistvějšího designu masky se tak zřejmě dosáhne podobně zahlazenými světlomety a mřížkou chladiče. Vzadu si pak Evoque nejspíš udrží lehce svažující se, nízkou linii střechy. Po vzoru dnešních Range Roverů dojde určitě také na omlazení a zjednodušení architektury interiéru s dotykovými displeji a plochami místo klasických tlačítek.

Dosavadní platforma modelu zůstane a možná podstoupí jen řadu vylepšení. Velice pravděpodobně Evoque o pár milimetrů vyroste, jelikož se mluví o delším rozvoru pro více místa v interiéru. Novinka se zjevně objeví pouze v pětidveřové variantě, neboť třídveřový model v prodejích zrovna neexceloval a jeho produkce byla nakonec ukončena.

Otázkou však zůstává, zda Land Rover po uvedení nové generace Evoque představí rovněž novou verzi netradičního kabrioletu.

TEST Range Rover Sport SVR: Třídní šašek, kterého si zamilujete

TEST Range Rover Sport SVR: Třídní šašek, kterého si zamilujete

V nabídce motorů podle všeho zůstane současný výběr benzinových a naftových přeplňovaných čtyřválců, kdežto později má přibýt rovněž mild-hybridní varianta kombinující 1,5litrový tříválec s pomocným elektromotorem. S plug-in verzí nabíjenou z klasické zásuvky se počítá také.

Nová generace Range Roveru Evoque přijede na trh v roce 2019, přičemž oficiální premiéry se možná dočkáme ještě letos.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

dnes | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků