Nový Range Rover Evoque již podstupuje testování. Designem napodobí Velar

Současný Range Rover Evoque už v modelové řadě Land Roveru vcelku zastarává, tudíž není překvapením, že britská automobilka chystá zbrusu novou generaci. A poslední maskované prototypy již dávají najevo, jak bude asi novinka vypadat.

Malé SUV Evoque bylo poprvé uvedeno v roce 2011 a dosud procházelo jen různými modernizacemi a aktualizacemi. Po designové i technické stránce tak už nedrží krok se současnou nabídkou Land Roveru a nedočkavě čeká na nástupce.

Testované prototypy nového Evoque na německém Nürburgringu jsou sice ještě rozsáhle zamaskované, nicméně díky tvarům přídě lze odhadovat, že styling si nejmenší model značky vypůjčí částečně od většího Velaru.

Range Rover Velar dostal nové šestiválce. A částicové filtry pro zážehové motory

Range Rover Velar dostal nové šestiválce. A částicové filtry pro zážehové motory

Celistvějšího designu masky se tak zřejmě dosáhne podobně zahlazenými světlomety a mřížkou chladiče. Vzadu si pak Evoque nejspíš udrží lehce svažující se, nízkou linii střechy. Po vzoru dnešních Range Roverů dojde určitě také na omlazení a zjednodušení architektury interiéru s dotykovými displeji a plochami místo klasických tlačítek.

Dosavadní platforma modelu zůstane a možná podstoupí jen řadu vylepšení. Velice pravděpodobně Evoque o pár milimetrů vyroste, jelikož se mluví o delším rozvoru pro více místa v interiéru. Novinka se zjevně objeví pouze v pětidveřové variantě, neboť třídveřový model v prodejích zrovna neexceloval a jeho produkce byla nakonec ukončena.

Otázkou však zůstává, zda Land Rover po uvedení nové generace Evoque představí rovněž novou verzi netradičního kabrioletu.

TEST Range Rover Sport SVR: Třídní šašek, kterého si zamilujete

TEST Range Rover Sport SVR: Třídní šašek, kterého si zamilujete

V nabídce motorů podle všeho zůstane současný výběr benzinových a naftových přeplňovaných čtyřválců, kdežto později má přibýt rovněž mild-hybridní varianta kombinující 1,5litrový tříválec s pomocným elektromotorem. S plug-in verzí nabíjenou z klasické zásuvky se počítá také.

Nová generace Range Roveru Evoque přijede na trh v roce 2019, přičemž oficiální premiéry se možná dočkáme ještě letos.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

dnes | Vladimír Kadera
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků