Nový Range Rover Evoque již podstupuje testování. Designem napodobí Velar

Současný Range Rover Evoque už v modelové řadě Land Roveru vcelku zastarává, tudíž není překvapením, že britská automobilka chystá zbrusu novou generaci. A poslední maskované prototypy již dávají najevo, jak bude asi novinka vypadat.

Malé SUV Evoque bylo poprvé uvedeno v roce 2011 a dosud procházelo jen různými modernizacemi a aktualizacemi. Po designové i technické stránce tak už nedrží krok se současnou nabídkou Land Roveru a nedočkavě čeká na nástupce.

Testované prototypy nového Evoque na německém Nürburgringu jsou sice ještě rozsáhle zamaskované, nicméně díky tvarům přídě lze odhadovat, že styling si nejmenší model značky vypůjčí částečně od většího Velaru.

Range Rover Velar dostal nové šestiválce. A částicové filtry pro zážehové motory

Range Rover Velar dostal nové šestiválce. A částicové filtry pro zážehové motory

Celistvějšího designu masky se tak zřejmě dosáhne podobně zahlazenými světlomety a mřížkou chladiče. Vzadu si pak Evoque nejspíš udrží lehce svažující se, nízkou linii střechy. Po vzoru dnešních Range Roverů dojde určitě také na omlazení a zjednodušení architektury interiéru s dotykovými displeji a plochami místo klasických tlačítek.

Dosavadní platforma modelu zůstane a možná podstoupí jen řadu vylepšení. Velice pravděpodobně Evoque o pár milimetrů vyroste, jelikož se mluví o delším rozvoru pro více místa v interiéru. Novinka se zjevně objeví pouze v pětidveřové variantě, neboť třídveřový model v prodejích zrovna neexceloval a jeho produkce byla nakonec ukončena.

Otázkou však zůstává, zda Land Rover po uvedení nové generace Evoque představí rovněž novou verzi netradičního kabrioletu.

TEST Range Rover Sport SVR: Třídní šašek, kterého si zamilujete

TEST Range Rover Sport SVR: Třídní šašek, kterého si zamilujete

V nabídce motorů podle všeho zůstane současný výběr benzinových a naftových přeplňovaných čtyřválců, kdežto později má přibýt rovněž mild-hybridní varianta kombinující 1,5litrový tříválec s pomocným elektromotorem. S plug-in verzí nabíjenou z klasické zásuvky se počítá také.

Nová generace Range Roveru Evoque přijede na trh v roce 2019, přičemž oficiální premiéry se možná dočkáme ještě letos.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 33 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků