Nový Range Rover Evoque již podstupuje testování. Designem napodobí Velar

Současný Range Rover Evoque už v modelové řadě Land Roveru vcelku zastarává, tudíž není překvapením, že britská automobilka chystá zbrusu novou generaci. A poslední maskované prototypy již dávají najevo, jak bude asi novinka vypadat.

Malé SUV Evoque bylo poprvé uvedeno v roce 2011 a dosud procházelo jen různými modernizacemi a aktualizacemi. Po designové i technické stránce tak už nedrží krok se současnou nabídkou Land Roveru a nedočkavě čeká na nástupce.

Testované prototypy nového Evoque na německém Nürburgringu jsou sice ještě rozsáhle zamaskované, nicméně díky tvarům přídě lze odhadovat, že styling si nejmenší model značky vypůjčí částečně od většího Velaru.

Range Rover Velar dostal nové šestiválce. A částicové filtry pro zážehové motory

Range Rover Velar dostal nové šestiválce. A částicové filtry pro zážehové motory

Celistvějšího designu masky se tak zřejmě dosáhne podobně zahlazenými světlomety a mřížkou chladiče. Vzadu si pak Evoque nejspíš udrží lehce svažující se, nízkou linii střechy. Po vzoru dnešních Range Roverů dojde určitě také na omlazení a zjednodušení architektury interiéru s dotykovými displeji a plochami místo klasických tlačítek.

Dosavadní platforma modelu zůstane a možná podstoupí jen řadu vylepšení. Velice pravděpodobně Evoque o pár milimetrů vyroste, jelikož se mluví o delším rozvoru pro více místa v interiéru. Novinka se zjevně objeví pouze v pětidveřové variantě, neboť třídveřový model v prodejích zrovna neexceloval a jeho produkce byla nakonec ukončena.

Otázkou však zůstává, zda Land Rover po uvedení nové generace Evoque představí rovněž novou verzi netradičního kabrioletu.

TEST Range Rover Sport SVR: Třídní šašek, kterého si zamilujete

TEST Range Rover Sport SVR: Třídní šašek, kterého si zamilujete

V nabídce motorů podle všeho zůstane současný výběr benzinových a naftových přeplňovaných čtyřválců, kdežto později má přibýt rovněž mild-hybridní varianta kombinující 1,5litrový tříválec s pomocným elektromotorem. S plug-in verzí nabíjenou z klasické zásuvky se počítá také.

Nová generace Range Roveru Evoque přijede na trh v roce 2019, přičemž oficiální premiéry se možná dočkáme ještě letos.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků