Stačí mít prachy a řidičák C1 a na tahání karavanu velikosti xx super auto.
To ano, leč to bude poněkud nadrozměrná a bumbavá souprava. Na xxl karavan bych spíš z úcty k peněžence u pumpy volil něco jako SQ7, Touareg V8TDI nebo za 300 kkč starou dobrou Q7 4,2TDI nebo GL420CDI Ale tím nijak neznevažuji zajímavost a kvality nadupaného RAM.
Jako jó ten výběr ale čím těžší tážný vůz tím menší náchylnost na rozhýbání karavanu a možnost jet ne max 90-100 ale i třeba 120-130 bez problémů.
My víme Jogurte, že Tvoje stará mrtvá Q7 s palivem do kamen je modla na kterou sis našetřil :-D Ale na cestu do servisu asi dobrý.
C1+E
Krásný auto.
Jak se to tak stane že se z terénních pick-upú stane oplastovaná hromada káblíků a počítačů ? Mám z toho pocit že při najetí na obrubník si ohneš rameno a praskne asi dvacet plastů a po deseti minutách jízdy v prachu se něco zadře.
No protože to tak funguje. Stačí se podívat na reportáž primácké autorevue z offroadové tour po Namibii. Elektronikou nabitý Amarok s osmikvaltovým automatem a bez redukce ji absolvoval zcela v pohodě, bez závady, bez defektu a s pouhým jediným zapadnutím v tekoucím písku, zatímco neelektronický Hilux měl problémy kde se dalo.
Jo to byla slušná reklama, jak se tlustej Pepa dušoval, že to je ale fakt doopravdy. :-D
A pak ze prej Bronco do Euro Sojuzu neprojde.
Do eurosojuzu projde cokoli, za co kupující prostřednictvím výrobce zaplatí stanovené výpalné.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.