Nový Ram 1500 TRX má 711 koní a míří do Evropy. Máme vyjádření od českého prodejce

11 komentářů

Michal2
19. srpna • 10:45

Stačí mít prachy a řidičák C1 a na tahání karavanu velikosti xx super auto.

Jogurt
19. srpna • 21:47

To ano, leč to bude poněkud nadrozměrná a bumbavá souprava. Na xxl karavan bych spíš z úcty k peněžence u pumpy volil něco jako SQ7, Touareg V8TDI nebo za 300 kkč starou dobrou Q7 4,2TDI nebo GL420CDI Ale tím nijak neznevažuji zajímavost a kvality nadupaného RAM.

Michal2
20. srpna • 8:10

Jako jó ten výběr ale čím těžší tážný vůz tím menší náchylnost na rozhýbání karavanu a možnost jet ne max 90-100 ale i třeba 120-130 bez problémů.

lol
20. srpna • 8:08

My víme Jogurte, že Tvoje stará mrtvá Q7 s palivem do kamen je modla na kterou sis našetřil :-D Ale na cestu do servisu asi dobrý.

Tomáš Fuk
19. srpna • 11:16

C1+E

Tommy
19. srpna • 9:03

Krásný auto.

anycool25
18. srpna • 21:03

Jak se to tak stane že se z terénních pick-upú stane oplastovaná hromada káblíků a počítačů ? Mám z toho pocit že při najetí na obrubník si ohneš rameno a praskne asi dvacet plastů a po deseti minutách jízdy v prachu se něco zadře.

Tomáš Fuk
19. srpna • 8:46

No protože to tak funguje. Stačí se podívat na reportáž primácké autorevue z offroadové tour po Namibii. Elektronikou nabitý Amarok s osmikvaltovým automatem a bez redukce ji absolvoval zcela v pohodě, bez závady, bez defektu a s pouhým jediným zapadnutím v tekoucím písku, zatímco neelektronický Hilux měl problémy kde se dalo.

ACE
19. srpna • 9:06

Jo to byla slušná reklama, jak se tlustej Pepa dušoval, že to je ale fakt doopravdy. :-D

Abre
18. srpna • 18:05

A pak ze prej Bronco do Euro Sojuzu neprojde.

Tomáš Fuk
19. srpna • 8:41

Do eurosojuzu projde cokoli, za co kupující prostřednictvím výrobce zaplatí stanovené výpalné.

Doporučujeme

Články odjinud