Nový přístup k autonomnímu řízení. Ford si patentoval odnímatelný volant a pedály

Na nových patentových snímcích Fordu vidíme interiér autonomního vozu bez ovládacích prvků. To není nic tak zvláštního. Šokují až další nákresy z tohoto balíčku. Americká automobilka si totiž nechala patentovat volant a pedály, které uživatel může snadno sundat a opět nasadit.

Vše by mělo být doplněno o senzory, které autu napoví, jestli jsou ovládací prvky nasazeny. Airbag řidiče by měl být v případě absence volantu součástí přístrojové desky.

Logo ukrývá trychtýř pro plnění ostřikovací kapaliny: Nový patent Fordu

Logo ukrývá trychtýř pro plnění ostřikovací kapaliny: Nový patent Fordu

Patent společnosti byl podán začátkem tohoto měsíce. Není jasné, zda vůbec, nebo kdy, bude myšlenka realizována třeba ve formě konceptu. Dejte nám vědět v diskusi nebo na facebook, zda si myslíte, že něco takového je ta správná cesta.

Podívejte se na patentové nákresy:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků