Nový přístup k autonomnímu řízení. Ford si patentoval odnímatelný volant a pedály

Na nových patentových snímcích Fordu vidíme interiér autonomního vozu bez ovládacích prvků. To není nic tak zvláštního. Šokují až další nákresy z tohoto balíčku. Americká automobilka si totiž nechala patentovat volant a pedály, které uživatel může snadno sundat a opět nasadit.

Vše by mělo být doplněno o senzory, které autu napoví, jestli jsou ovládací prvky nasazeny. Airbag řidiče by měl být v případě absence volantu součástí přístrojové desky.

Logo ukrývá trychtýř pro plnění ostřikovací kapaliny: Nový patent Fordu

Logo ukrývá trychtýř pro plnění ostřikovací kapaliny: Nový patent Fordu

Patent společnosti byl podán začátkem tohoto měsíce. Není jasné, zda vůbec, nebo kdy, bude myšlenka realizována třeba ve formě konceptu. Dejte nám vědět v diskusi nebo na facebook, zda si myslíte, že něco takového je ta správná cesta.

Podívejte se na patentové nákresy:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 57 732 km
Cena: 260 000 Kč
Ford Focus 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 165 890 km
Cena: 100 000 Kč
Ford Maverick 3
Rok výroby: 2003
Stav: 140 237 km
Cena: 96 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2008
Stav: 226 653 km
Cena: 140 000 Kč
Ford S-Max 2
Rok výroby: 2010
Stav: 139 167 km
Cena: 290 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 118 468 km
Cena: 196 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků