Nový přístup k autonomnímu řízení. Ford si patentoval odnímatelný volant a pedály

Na nových patentových snímcích Fordu vidíme interiér autonomního vozu bez ovládacích prvků. To není nic tak zvláštního. Šokují až další nákresy z tohoto balíčku. Americká automobilka si totiž nechala patentovat volant a pedály, které uživatel může snadno sundat a opět nasadit.

Vše by mělo být doplněno o senzory, které autu napoví, jestli jsou ovládací prvky nasazeny. Airbag řidiče by měl být v případě absence volantu součástí přístrojové desky.

Logo ukrývá trychtýř pro plnění ostřikovací kapaliny: Nový patent Fordu

Logo ukrývá trychtýř pro plnění ostřikovací kapaliny: Nový patent Fordu

Patent společnosti byl podán začátkem tohoto měsíce. Není jasné, zda vůbec, nebo kdy, bude myšlenka realizována třeba ve formě konceptu. Dejte nám vědět v diskusi nebo na facebook, zda si myslíte, že něco takového je ta správná cesta.

Podívejte se na patentové nákresy:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků