Nový přístup k autonomnímu řízení. Ford si patentoval odnímatelný volant a pedály

Na nových patentových snímcích Fordu vidíme interiér autonomního vozu bez ovládacích prvků. To není nic tak zvláštního. Šokují až další nákresy z tohoto balíčku. Americká automobilka si totiž nechala patentovat volant a pedály, které uživatel může snadno sundat a opět nasadit.

Vše by mělo být doplněno o senzory, které autu napoví, jestli jsou ovládací prvky nasazeny. Airbag řidiče by měl být v případě absence volantu součástí přístrojové desky.

Logo ukrývá trychtýř pro plnění ostřikovací kapaliny: Nový patent Fordu

Logo ukrývá trychtýř pro plnění ostřikovací kapaliny: Nový patent Fordu

Patent společnosti byl podán začátkem tohoto měsíce. Není jasné, zda vůbec, nebo kdy, bude myšlenka realizována třeba ve formě konceptu. Dejte nám vědět v diskusi nebo na facebook, zda si myslíte, že něco takového je ta správná cesta.

Podívejte se na patentové nákresy:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků