Polestar 3 vstoupí na trh v dvoumotorové konfiguraci, přičemž zadní elektromotor má z hlediska síly navrch a umí vektorovat točivý moment díky dvěma spojkám. Pro úsporu energie při normální jízdě je zadní motor odpojován. Zdroj: Polestar

Polestar 3 vstoupí na trh v dvoumotorové konfiguraci, přičemž zadní elektromotor má z hlediska síly navrch a umí vektorovat točivý moment díky dvěma spojkám. Pro úsporu energie při normální jízdě je zadní motor odpojován. | Zdroj: Polestar

Výkon činí 360 kW (490 k) a točivý moment 840 Nm – na 100 km/h zrychlí navzdory hmotnosti přes 2,5 tuny za rovných pět sekund. Pokud si objednáte paket Performance, nabídne dokonce až 380 kW (517 k) a 910 Nm, což znamená stovku za 4,7 sekundy. Maximální rychlost je v obou případech 210 km/h. Zdroj: Polestar

Výkon činí 360 kW (490 k) a točivý moment 840 Nm – na 100 km/h zrychlí navzdory hmotnosti přes 2,5 tuny za rovných pět sekund. Pokud si objednáte paket Performance, nabídne dokonce až 380 kW (517 k) a 910 Nm, což znamená stovku za 4,7 sekundy. Maximální rychlost je v obou případech 210 km/h. | Zdroj: Polestar

Vpředu najdeme zavěšení s dvojitými lichoběžníky, vzadu nápravu typu Integral link. Na všech kolech se nachází dvoukomorové vzduchové vaky a elektronicky řízené tlumiče, schopné měnit svou charakteristiku jednou za dvě milisekundy. Zdroj: Polestar

Vpředu najdeme zavěšení s dvojitými lichoběžníky, vzadu nápravu typu Integral link. Na všech kolech se nachází dvoukomorové vzduchové vaky a elektronicky řízené tlumiče, schopné měnit svou charakteristiku jednou za dvě milisekundy. | Zdroj: Polestar

Li-ion baterie o kapacitě 111 kWh je chlazená kapalinou a uložena v ochranné hliníkové schránce s výztuhami z bórové oceli. Zdroj: Polestar

Li-ion baterie o kapacitě 111 kWh je chlazená kapalinou a uložena v ochranné hliníkové schránce s výztuhami z bórové oceli. | Zdroj: Polestar

Předběžný dojezd dle WLTP dosahuje k 610 kilometrům a stejnosměrné dobíjení je možné až 250 kW. Zdroj: Polestar

Předběžný dojezd dle WLTP dosahuje k 610 kilometrům a stejnosměrné dobíjení je možné až 250 kW. | Zdroj: Polestar

Vůz je vybaven technikou i pro tok energie opačným směrem, do budoucna je tak připraven pro napájení V2L. Standardně je osazen tepelným čerpadlem. Zdroj: Polestar

Vůz je vybaven technikou i pro tok energie opačným směrem, do budoucna je tak připraven pro napájení V2L. Standardně je osazen tepelným čerpadlem. | Zdroj: Polestar

Z hlediska bezpečnosti už značka Polestar lecos naznačovala a realita je stejně špičková, jako naše očekávání. Model 3 má standardně pět radarových modulů, pět vnějších kamer a dvanáct ultrazvukových senzorů. Zdroj: Polestar

Z hlediska bezpečnosti už značka Polestar lecos naznačovala a realita je stejně špičková, jako naše očekávání. Model 3 má standardně pět radarových modulů, pět vnějších kamer a dvanáct ultrazvukových senzorů. | Zdroj: Polestar

V druhém kvartálu příštího roku bude k dostání paket Pilot s LiDARem od společnosti Lumiar a samostatnou řídicí jednotkou NVIDIA, dalšími třemi kamerami, čtyřmi ultrazvukovými senzory a čisticím systémem pro kamery, který umožní detailní 3D skenování okolí vozu. Zdroj: Polestar

V druhém kvartálu příštího roku bude k dostání paket Pilot s LiDARem od společnosti Lumiar a samostatnou řídicí jednotkou NVIDIA, dalšími třemi kamerami, čtyřmi ultrazvukovými senzory a čisticím systémem pro kamery, který umožní detailní 3D skenování okolí vozu. | Zdroj: Polestar

Výroba začne koncem příštího roku v čínském Čchenk-tu a v roce následujícím i v USA v Jižní Karolíně. První dodávky čekejme v polovině roku 2023, objednávky jsou spuštěny již nyní. Předběžná cena zaváděcího modelu s dvěma motory činí 89.900 euro, čili zhruba 2,2 milionu korun. Zdroj: Polestar

Výroba začne koncem příštího roku v čínském Čchenk-tu a v roce následujícím i v USA v Jižní Karolíně. První dodávky čekejme v polovině roku 2023, objednávky jsou spuštěny již nyní. Předběžná cena zaváděcího modelu s dvěma motory činí 89.900 euro, čili zhruba 2,2 milionu korun. | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Polestar 3 Zdroj: Polestar

Polestar 3 | Zdroj: Polestar

Výkon činí 360 kW (490 k) a točivý moment 840 Nm – na 100 km/h zrychlí navzdory hmotnosti přes 2,5 tuny za rovných pět sekund. Pokud si objednáte paket Performance, nabídne dokonce až 380 kW (517 k) a 910 Nm, což znamená stovku za 4,7 sekundy. Maximální rychlost je v obou případech 210 km/h. Zdroj: Polestar
Vpředu najdeme zavěšení s dvojitými lichoběžníky, vzadu nápravu typu Integral link. Na všech kolech se nachází dvoukomorové vzduchové vaky a elektronicky řízené tlumiče, schopné měnit svou charakteristiku jednou za dvě milisekundy. Zdroj: Polestar
Li-ion baterie o kapacitě 111 kWh je chlazená kapalinou a uložena v ochranné hliníkové schránce s výztuhami z bórové oceli. Zdroj: Polestar
Předběžný dojezd dle WLTP dosahuje k 610 kilometrům a stejnosměrné dobíjení je možné až 250 kW. Zdroj: Polestar
37
Fotogalerie

Nový Polestar 3 může zájemcům o Audi a Mercedes zamotat hlavy. Ujede přes 600 km a má neprůstřelnou bezpečnost

První SUV značky nabídne bezkonkurenční asistenční systémy i superrychlé nabíjení. Objednat půjde ještě letos.

A máme ho tady – po kupé Polestar 1 a sedanu Polestar 2 zde máme i SUV s logickým označením 3, které půjde po krku například Audi E-Tron, Mercedesu EQS a Tesle Model X. Na délku má přesně 4,9 metru, šířka včetně zrcátek činí 2,12 metru a výška pro evropský trh má být 1614 mm. Nabídne i slušnou světlost 20 centimetrů.

Z hlediska designu vyznává skandinávský minimalismus, následuje styl již existujících vozů, který rozvíjí skrze prvky překrásného konceptu Precept. Uvnitř se může pochlubit bio a ekologickými materiály, například kůží z certifikovaných chovů zvířat s dobrými životními podmínkami, nebo vlnou. Jeho estetické kvality jsou potěšující, ale technika – ta je stokrát zajímavější.

Na trh vstoupí v dvoumotorové konfiguraci, přičemž zadní elektromotor má z hlediska síly navrch a umí vektorovat točivý moment díky dvěma spojkám. Pro úsporu energie při normální jízdě je zadní motor odpojován. Výkon činí 360 kW (490 k) a točivý moment 840 Nm – na 100 km/h zrychlí navzdory hmotnosti přes 2,5 tuny za rovných pět sekund. Pokud si objednáte paket Performance, nabídne dokonce až 380 kW (517 k) a 910 Nm, což znamená stovku za 4,7 sekundy. Maximální rychlost je v obou případech 210 km/h. Vpředu najdeme zavěšení s dvojitými lichoběžníky, vzadu nápravu typu Integral link. Na všech kolech se nachází dvoukomorové vzduchové vaky a elektronicky řízené tlumiče, schopné měnit svou charakteristiku jednou za dvě milisekundy.

Li-ion baterie o kapacitě 111 kWh je chlazena kapalinou a uložena v ochranné hliníkové schránce s výztuhami z bórové oceli. Předběžný dojezd dle WLTP dosahuje k 610 kilometrům a stejnosměrné dobíjení je možné až 250 kW. Vůz je vybaven technikou i pro tok energie opačným směrem, do budoucna je tak připraven pro napájení V2L. Standardně je osazen tepelným čerpadlem.

Z hlediska bezpečnosti už značka Polestar lecos naznačovala a realita je stejně špičková jako naše očekávání. Model 3 má standardně pět radarových modulů, pět vnějších kamer a dvanáct ultrazvukových senzorů. V druhém kvartálu příštího roku bude k dostání paket Pilot s LiDARem od společnosti Lumiar a samostatnou řídicí jednotkou NVIDIA, dalšími třemi kamerami, čtyřmi ultrazvukovými senzory a čisticím systémem pro kamery, který umožní detailní 3D skenování okolí vozu.

Výroba začne koncem příštího roku v čínském Čchenk-tu a v roce následujícím i v USA v Jižní Karolíně. První dodávky čekejme v polovině roku 2023, objednávky jsou spuštěny již nyní. Předběžná cena zaváděcího modelu s dvěma motory činí 89.900 euro, čili zhruba 2,2 milionu korun.

[********************]
 

1image028.jpg1image003.jpg1image015.jpg
1image019.jpg1image004.jpg1image010.jpg
1image027.jpg1image005.jpg1image039.jpg
1image012.jpg1image021.jpg1image022.jpg
1image024.jpg1image025.jpg1image026.jpg
1image029.jpg1image030.jpg1image031.jpg
1image032.jpg1image033.jpg1image034.jpg
1image035.jpg1image036.jpg1image037.jpg
1image038.jpg1image040.jpg1image041.jpg
1image042.jpg1image043.jpg1image044.jpg
1image045.jpg1image046.jpg1image047.jpg
1image048.jpg1image049.jpg1image050.jpg
1image051.jpg

Volvo

Volvo je švédský výrobce osobních a nákladních automobilů, autobusů a stavebních strojů. Vznikl v roce 1915, od 1944 používá současný název.

V roce 1999 Volvo prodalo svoji divizi osobních automobilů Fordu. Ten ji v roce 2010 postoupil čínské společnosti Geely Automobile.

Volvo S90 • Volvo S60 • Volvo V60 • Volvo XC90 • Volvo XC60 • Volvo XC40

Doporučujeme

Články odjinud