Nový Peugeot Landtrek zvenku ohromí a uvnitř potěší. Tohle bychom tady chtěli!

Robustní a pohledný pick-up má za sebou dva miliony testovacích kilometrů. U nás by se mu ale nedařilo dobře...

Peugeot představil nový pickup Landtrek určený pouze pro Latinskou Ameriku a Subsaharskou Afriku. Kdo by tak čekal, že se francouzský lev rozhodl vstoupit na evropské bojiště a utkat se s Fordem Ranger či Mitsubishi L200, bohužel ostrouhá. Landtrek se do Evropy nepodívá.

TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Trochu nás to ale mrzí, protože vypadá opravdu dobře. Kdo by to byl řekl, že současný designový jazyk hodící se na promenády, bude fungovat tak dobře i na pracovním autě. Landtrek je k mání s karoserií Single Cab, Double Cab, či jenom s jednoduchou kabinou, za kterou si můžete osadit co chcete.

Interiér vypadá snad lepé než u evropských Peugeotů. Volant není divoce tvarovaný, ale více kulatý. Podlouhlé výdechy ventilace a široký středový tunel prostor opticky rozšiřují. 10palcový infotainment si to sem namířil přímo z modelu 508.

Mercedes-Benz třídy X opravdu končí. Luxusní pick-up se nedožije letošního léta

Mercedes-Benz třídy X opravdu končí. Luxusní pick-up se nedožije letošního léta

Pod kapotou je benzinový motor s objemem 2,4 litru, výkonem 210 koní a točivým momentem 320 N.m. Spárovat se dá s šestistupňovou manuální i automatickou převodovkou. K mání je ovšem i naftová devatenáctistovka se slabším výkonem 150 koní a možností pouze manuální převodovky. U obou motorizací je na výběr mezi stálým a přiřaditelným pohonem všech kol.

Peugeot najel s novým Landtrekem dva miliony testovacích kilometrů v mírných i náročných podmínkách. Na korbě uveze až 1,2 tuny a maximální hmotnost taženého přívěsu činí tři tuny. Jak už jsme psali, vstup modelu do Evropy zatím není v plánu.

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 57 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků