Nový Peugeot Landtrek zvenku ohromí a uvnitř potěší. Tohle bychom tady chtěli!

Robustní a pohledný pick-up má za sebou dva miliony testovacích kilometrů. U nás by se mu ale nedařilo dobře...

Peugeot představil nový pickup Landtrek určený pouze pro Latinskou Ameriku a Subsaharskou Afriku. Kdo by tak čekal, že se francouzský lev rozhodl vstoupit na evropské bojiště a utkat se s Fordem Ranger či Mitsubishi L200, bohužel ostrouhá. Landtrek se do Evropy nepodívá.

TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Trochu nás to ale mrzí, protože vypadá opravdu dobře. Kdo by to byl řekl, že současný designový jazyk hodící se na promenády, bude fungovat tak dobře i na pracovním autě. Landtrek je k mání s karoserií Single Cab, Double Cab, či jenom s jednoduchou kabinou, za kterou si můžete osadit co chcete.

Interiér vypadá snad lepé než u evropských Peugeotů. Volant není divoce tvarovaný, ale více kulatý. Podlouhlé výdechy ventilace a široký středový tunel prostor opticky rozšiřují. 10palcový infotainment si to sem namířil přímo z modelu 508.

Mercedes-Benz třídy X opravdu končí. Luxusní pick-up se nedožije letošního léta

Mercedes-Benz třídy X opravdu končí. Luxusní pick-up se nedožije letošního léta

Pod kapotou je benzinový motor s objemem 2,4 litru, výkonem 210 koní a točivým momentem 320 N.m. Spárovat se dá s šestistupňovou manuální i automatickou převodovkou. K mání je ovšem i naftová devatenáctistovka se slabším výkonem 150 koní a možností pouze manuální převodovky. U obou motorizací je na výběr mezi stálým a přiřaditelným pohonem všech kol.

Peugeot najel s novým Landtrekem dva miliony testovacích kilometrů v mírných i náročných podmínkách. Na korbě uveze až 1,2 tuny a maximální hmotnost taženého přívěsu činí tři tuny. Jak už jsme psali, vstup modelu do Evropy zatím není v plánu.

Peugeot

Peugeot je největší francouzská automobilka, součást skupiny Groupe PSA a druhý největší evropský výrobce aut.

Rodinná firma vznikla už v roce 1810, roku 1858 přijala svůj typický znak. První vozítko, kterému lze říkat automobil, Peugeot vyrobil v roce 1899.

Peugeot 108 • Peugeot 208 • Peugeot 308 • Peugeot 2008 • Peugeot 3008 • Peugeot 5008 • Peugeot 508 SW • Peugeot Rifter • Peugeot Traveller • Peugeot Boxer

Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

včera | Vladimír Kadera | 70 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
TEST VW California Beach vs. levná vestavba: Těžká volba dnešního hipíka?

Obytné vozy Volkswagen T6.1

Užitkový Volkswagen slaví letos sedmdesátiny. Tentokrát jsme se podívali na zoubek dvěma obytným kouskům, kdy každý razí trochu jiný přístup.

11.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 15 příspěvků