Nový Peugeot 508 unikl bez špetky maskování. Tohle je prostě krása!

49 komentářů

Lenka
21. září • 18:03

No za chvíli z toho bude Peugeot Mustang 😀

Petr4135
27. března • 14:40

hezká kastle na spodku Insignie

Garfield
22. února • 9:11

Nafta, takže do města brzy ne-e. Tak hodně štěstí s tém pertinaxem :-D

fela
22. února • 8:38

Je zaujímavé, že keď VW príde s (pre nich) prelomovým dizajnom, napr. Arteon, tak zvyšok sveta im zase trochu ujde ;)

Petr
23. února • 8:48

Ani bych nerekl. Koukni se na to auto auto z boku. Je nevyvyazene jako kazdy Peugeot. A zepredu to nic moc nevypada. Tady bych rekl, ze Arteon i Stinger jsou o mnoho dale.

josephko
21. února • 15:57

Celkom slušné na francúza. Ale podľa mňa to auto zabijú vysokou cenou...

mpolan
21. února • 16:29

Co je "vysoká cena"? Bude pravděpodobně stejná, jako u jiných mainstreamových sedanů střední třídy. Jenže pro zamindrákovaného čecháčka či slováčka je to zřejmě špatně, protože Peugeot tu nemá ten správný zvuk, tak si nesmí dovolit nasadit normální ceny...

Petr
23. února • 8:46

Ja bych dle tvych prispevku soudil, ze mindrak tu mas jenom ty :D

Karel
21. února • 13:22

Líbí se mi to sakra hodně, ale prostě má zkušenost z 308, když jsem si nastavil sedadlo a volant pro mě do pohodlné polohy, prostě jsem neviděl skrze horní část věnce volantu na budíky, i Christian Manzel, když testoval 308 GTi na okruhu, tak nadávl kdo to vymyslel. Někdo jinak vysoký třeba ten problém nemá, třeba to 508 bude mít vychytanější, taky jsem zvědavý na ten tvar volantu, jak se s tím bude točit jednoruč atd. Interiér ale působí luxusně a koncepčně vyrovnaný.PS: Všechno to ale zabije motorizace, snad se mýlím.

Deste
21. února • 11:46

Tak konecne poradny kousek,i cocpit v pohode,mam v 308 a bez problemu,to zas budou v koncernu vw cumet,nez ty jejich chudinky.

Petr
21. února • 12:31

Borec s 308 a takovy vtipny komentar :-D Jo ve VW asi budou cumet. Rovnou to zabalej :-D

Kankunen
21. února • 12:55

To je tak, když není na Golfa s výbavou, tak se vezme 308 ve slevě a pak už zbývá se přesvědčit, že to co trčí nad volant je fajň a Golf je jen předražená tuctovka.

pacho
21. února • 19:25

panebože, tak na takúto sprostosť by neprišiel ani marketigový mág Vošický od susedov. Proste kto nemá VW, alebo aspoň škodu, tak je socka čo na to nemá. Logika jak hovado.

mpolan
21. února • 16:28

Jistě, protože všichni přeci chtějí jedině a pouze ten úžasný a dokonalý folcvágn... Fakt, tohle myšlení občas...

zradikazlizovana primka
21. února • 13:01

Kankkunen hani Peugeot!? :-O :-O :-O Kam ten svet speje?

Phoenix
21. února • 11:16

Za mě teda dobrý... Přijde mi to, že to navazuje na Citroen C6 - částečně tvarem zvenku, částečně prvky uvnitř...
Ale baví mě, jak tady jsou chytrolíni, co už z fotek vědí, že ten kokpit bude špatný... Ano, není pro každého... Nikdo vás nenutí si to auto kupovat - nelíbí se, běžte jinam... Já si počkám, až si to okoukám v praxi... Pak by to mohl být důstojný nástupce pro mou C6...

Tomáš
21. února • 10:21

Tohle přesně kopíruje novou linii VW, kterou má teď Arteon, T-Roc a bude mít nový Touareg B-]

pacho
21. února • 19:31

zrejme si teraz spadol z jahody, a určite na hlavu, ale aj to sa stáva aj v lepších rodinách.

Todik
21. února • 19:14

To myslíš vážně nebo na něčem jedeš?

Moik
21. února • 12:31

Nová doba! Peugeot kopíruje VW! To už tady nemusím bejt! :-D

Toper
21. února • 14:27

Už při představení 308 se psalo, že dost "zgolfovatěla". Ze svých předchůdců toho tolik nemá. ;-)

Leoš
21. února • 10:54

...a Transportér.B-]

Joe Doe
21. února • 10:10

Predok si pozicali z Chargera...?https://www.dodge.com/mediaserver/iris...

Martin
22. února • 18:09

... a zadek z Mustangu! :-)

883ccm
21. února • 10:21

To by mi nevadilo, Charger je jedno z nejhezčích aut současnosti. Ale tato 508 - hmm, poklona Peugeotu!

Brouk
21. února • 10:07

Nelze si nevšimnout, že Peugeot má v současnosti špičkového designéra.

stealth01
21. února • 9:48

Moc pěkné. Samozřejmě zhovadilost i-cockpit je to, co auto kazí. Takže základ dvoulitry a vrcholnou verzi osadit nějakou V6 (sakra má Peugeot nějakou svou V6?)

Karel
21. února • 13:17

Míval 3.0 benzín 2.7 navtu a 3.0 naftu. Všechno podprůměrné motory

Todik
21. února • 19:12

A kdy měl vw nadprůměrné motory? Není motor bez problémů, ale to nikdo nevidí, nebo nechce vidět!

Karel
21. února • 20:07

Co do toho sereš vw???? Běž se léčit

stealth01
21. února • 19:28

Jaké měl problémy R5 2.5TFSI? V10 5.2FSI/MPI?
Jaké měl problémy W16 nebo W12?S tím ostatním souhlasím, vždycky co nejvíce plivat špínu na koncern.

Brouk
21. února • 14:03

Podprůměrné myslíš dneska nebo na svou dobu?

Karel
21. února • 20:10

Na svou dobu, na dnešní dobu je to vzácnost, protože se dělají samé přefoukané sračky.
3.0 V6 benzín se 150 kW???? Měl jsem to chvíli v 407 a nejelo to a žralo to trávu kolem cesty. Nafty měl Peugeot geniální, alůe jen 2.0 HDI...

Aladin
21. února • 10:19

Hmm, to asi ne. Co možná ano, puretech R3 1.2 z většího 5008. To je motor pro takové auto!

bzzz
21. února • 10:13

Vrcholnou hybrid, kdyz uz se chteji lisit ;-)

Brouk
21. února • 10:07

Má, na vrakovišti.

Petr
21. února • 9:10

Me se to teda vubec nelibi. :-/

JA-NE
21. února • 8:35

PERFEKT! :-O

verny
21. února • 8:46

až na ten i-kokpič. Ten to celý zazdil a zásadně Pegueotu omezuje klientelu. ale to je jejich problém.

Rene
21. února • 17:20

Budu hadat? Jsi Škodovkař nebo něco od fau vééé? Prosím tě tohle je moderní vůz, který má přesně takhle v 21. století vypadat. Prostě digitalizace. To že ve škodovce teprve teď objevily digitalni displej a svoje auta s plastem kam se podívaš prodávaji za nekresťanské peníze neznamená že řada jiných výrobcu usnula na vavrínech...

Nornik
21. února • 10:12

Kdo me nekdy head-up, nechce jinak ... tady je to takove na pul cesty. Asi bych dokal zit i bez budiku, kdy by bylo vsechno na head-upu. Jen je pak pozit z polarickymi slunecnimi brylemi.

Shimi
21. února • 8:58

verny: A ty si myslíš, že i-kokpit bude ve standardu pro všechny výbavové varianty? Já si to nemyslím. Takže pro konzervu, která bude chtít klasiku, ta možnost určitě bude. Teď jde spíš o to, jestli to bude opět ergonomický zmetek s tím, že budeš místo do budíků čučet na věnec volantu, protože si prostě nenajdeš tu správnou polohu.

verny
21. února • 9:31

Ve všech ostatních modelech je to standart. Takže i tady to bude stejně.

Shimi
21. února • 10:07

verny: Ve všech ostatních modelech to samozřejmě standard není, ale teď jsem se díval a už 308 to ve standardu má, takže 508 zřejmě nebude výjimkou. Tím pádem je to na pikaču.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
21. února • 16:27

Je to standard i u 208. Jediný model, který zatím i-cockpit nedostal, je malá stoosmička.

Shimi
21. února • 18:14

mpolan: A co 301? ;-)

mpolan
21. února • 19:39

Pravda. Ale tu nějak neberu vážně jako Peugeot.

Kankunen
21. února • 11:03

A ve kterém je možnost volby.

Takurcite
21. února • 9:00

Cpou to vsude, takze podle me ano.
Papir snese vsechno, pockam si na realny vzhled, ale dost se mi to libi. Prijde mi to takove zapamatovatelne a originalni (coz je dost poklona v dnesni dobe).

Doporučujeme

Články odjinud