Nový Peugeot 508 unikl bez špetky maskování. Tohle je prostě krása!

JA-NE  |  21. 02. 2018 08:35

PERFEKT!

Odpovědět  |   | 
verny  |  21. 02. 2018 08:46

až na ten i-kokpič. Ten to celý zazdil a zásadně Pegueotu omezuje klientelu. ale to je jejich problém.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  21. 02. 2018 08:58

verny: A ty si myslíš, že i-kokpit bude ve standardu pro všechny výbavové varianty? Já si to nemyslím. Takže pro konzervu, která bude chtít klasiku, ta možnost určitě bude. Teď jde spíš o to, jestli to bude opět ergonomický zmetek s tím, že budeš místo do budíků čučet na věnec volantu, protože si prostě nenajdeš tu správnou polohu.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  21. 02. 2018 09:00

Cpou to vsude, takze podle me ano.
Papir snese vsechno, pockam si na realny vzhled, ale dost se mi to libi. Prijde mi to takove zapamatovatelne a originalni (coz je dost poklona v dnesni dobe).

Odpovědět  |   | 
verny  |  21. 02. 2018 09:31

Ve všech ostatních modelech je to standart. Takže i tady to bude stejně.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  21. 02. 2018 10:07

verny: Ve všech ostatních modelech to samozřejmě standard není, ale teď jsem se díval a už 308 to ve standardu má, takže 508 zřejmě nebude výjimkou. Tím pádem je to na pikaču.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  21. 02. 2018 11:03

A ve kterém je možnost volby.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 02. 2018 16:27

Je to standard i u 208. Jediný model, který zatím i-cockpit nedostal, je malá stoosmička.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  21. 02. 2018 18:14

mpolan: A co 301?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 02. 2018 19:39

Pravda. Ale tu nějak neberu vážně jako Peugeot.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  21. 02. 2018 10:12

Kdo me nekdy head-up, nechce jinak ... tady je to takove na pul cesty. Asi bych dokal zit i bez budiku, kdy by bylo vsechno na head-upu. Jen je pak pozit z polarickymi slunecnimi brylemi.

Odpovědět  |   | 
Rene  |  21. 02. 2018 17:20

Budu hadat? Jsi Škodovkař nebo něco od fau vééé? Prosím tě tohle je moderní vůz, který má přesně takhle v 21. století vypadat. Prostě digitalizace. To že ve škodovce teprve teď objevily digitalni displej a svoje auta s plastem kam se podívaš prodávaji za nekresťanské peníze neznamená že řada jiných výrobcu usnula na vavrínech...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  21. 02. 2018 09:10

Me se to teda vubec nelibi.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  21. 02. 2018 09:48

Moc pěkné. Samozřejmě zhovadilost i-cockpit je to, co auto kazí. Takže základ dvoulitry a vrcholnou verzi osadit nějakou V6 (sakra má Peugeot nějakou svou V6?)

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  21. 02. 2018 10:07

Má, na vrakovišti.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 02. 2018 10:13

Vrcholnou hybrid, kdyz uz se chteji lisit

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  21. 02. 2018 10:19

Hmm, to asi ne. Co možná ano, puretech R3 1.2 z většího 5008. To je motor pro takové auto!

Odpovědět  |   | 
Karel  |  21. 02. 2018 13:17

Míval 3.0 benzín 2.7 navtu a 3.0 naftu. Všechno podprůměrné motory

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  21. 02. 2018 14:03

Podprůměrné myslíš dneska nebo na svou dobu?

Odpovědět  |   | 
Karel  |  21. 02. 2018 20:10

Na svou dobu, na dnešní dobu je to vzácnost, protože se dělají samé přefoukané sračky.
3.0 V6 benzín se 150 kW???? Měl jsem to chvíli v 407 a nejelo to a žralo to trávu kolem cesty. Nafty měl Peugeot geniální, alůe jen 2.0 HDI...

Odpovědět  |   | 
Todik  |  21. 02. 2018 19:12

A kdy měl vw nadprůměrné motory? Není motor bez problémů, ale to nikdo nevidí, nebo nechce vidět!

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  21. 02. 2018 19:28

Jaké měl problémy R5 2.5TFSI? V10 5.2FSI/MPI?
Jaké měl problémy W16 nebo W12?

S tím ostatním souhlasím, vždycky co nejvíce plivat špínu na koncern.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  21. 02. 2018 20:07

Co do toho sereš vw???? Běž se léčit

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  21. 02. 2018 10:07

Nelze si nevšimnout, že Peugeot má v současnosti špičkového designéra.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  21. 02. 2018 10:10

Predok si pozicali z Chargera...?

https://www.dodge.com/mediaserver/iris...

Odpovědět  |   | 
883ccm  |  21. 02. 2018 10:21

To by mi nevadilo, Charger je jedno z nejhezčích aut současnosti. Ale tato 508 - hmm, poklona Peugeotu!

Odpovědět  |   | 
Martin  |  22. 02. 2018 18:09

... a zadek z Mustangu!

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  21. 02. 2018 10:21

Tohle přesně kopíruje novou linii VW, kterou má teď Arteon, T-Roc a bude mít nový Touareg

Odpovědět  |   | 
Leoš  |  21. 02. 2018 10:54

...a Transportér.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  21. 02. 2018 12:31

Nová doba! Peugeot kopíruje VW! To už tady nemusím bejt!

Odpovědět  |   | 
Toper  |  21. 02. 2018 14:27

Už při představení 308 se psalo, že dost "zgolfovatěla". Ze svých předchůdců toho tolik nemá.

Odpovědět  |   | 
Todik  |  21. 02. 2018 19:14

To myslíš vážně nebo na něčem jedeš?

Odpovědět  |   | 
pacho  |  21. 02. 2018 19:31

zrejme si teraz spadol z jahody, a určite na hlavu, ale aj to sa stáva aj v lepších rodinách.

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  21. 02. 2018 11:16

Za mě teda dobrý... Přijde mi to, že to navazuje na Citroen C6 - částečně tvarem zvenku, částečně prvky uvnitř...
Ale baví mě, jak tady jsou chytrolíni, co už z fotek vědí, že ten kokpit bude špatný... Ano, není pro každého... Nikdo vás nenutí si to auto kupovat - nelíbí se, běžte jinam... Já si počkám, až si to okoukám v praxi... Pak by to mohl být důstojný nástupce pro mou C6...

Odpovědět  |   | 
Deste  |  21. 02. 2018 11:46

Tak konecne poradny kousek,i cocpit v pohode,mam v 308 a bez problemu,to zas budou v koncernu vw cumet,nez ty jejich chudinky.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  21. 02. 2018 12:31

Borec s 308 a takovy vtipny komentar Jo ve VW asi budou cumet. Rovnou to zabalej

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  21. 02. 2018 12:55

To je tak, když není na Golfa s výbavou, tak se vezme 308 ve slevě a pak už zbývá se přesvědčit, že to co trčí nad volant je fajň a Golf je jen předražená tuctovka.

Odpovědět  |   | 
zradikazlizovana primka  |  21. 02. 2018 13:01

Kankkunen hani Peugeot!? Kam ten svet speje?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 02. 2018 16:28

Jistě, protože všichni přeci chtějí jedině a pouze ten úžasný a dokonalý folcvágn... Fakt, tohle myšlení občas...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  21. 02. 2018 19:25

panebože, tak na takúto sprostosť by neprišiel ani marketigový mág Vošický od susedov. Proste kto nemá VW, alebo aspoň škodu, tak je socka čo na to nemá. Logika jak hovado.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  21. 02. 2018 13:22

Líbí se mi to sakra hodně, ale prostě má zkušenost z 308, když jsem si nastavil sedadlo a volant pro mě do pohodlné polohy, prostě jsem neviděl skrze horní část věnce volantu na budíky, i Christian Manzel, když testoval 308 GTi na okruhu, tak nadávl kdo to vymyslel. Někdo jinak vysoký třeba ten problém nemá, třeba to 508 bude mít vychytanější, taky jsem zvědavý na ten tvar volantu, jak se s tím bude točit jednoruč atd. Interiér ale působí luxusně a koncepčně vyrovnaný.

PS: Všechno to ale zabije motorizace, snad se mýlím.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  21. 02. 2018 15:57

Celkom slušné na francúza. Ale podľa mňa to auto zabijú vysokou cenou...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 02. 2018 16:29

Co je "vysoká cena"? Bude pravděpodobně stejná, jako u jiných mainstreamových sedanů střední třídy. Jenže pro zamindrákovaného čecháčka či slováčka je to zřejmě špatně, protože Peugeot tu nemá ten správný zvuk, tak si nesmí dovolit nasadit normální ceny...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  23. 02. 2018 08:46

Ja bych dle tvych prispevku soudil, ze mindrak tu mas jenom ty :D

Odpovědět  |   | 
fela  |  22. 02. 2018 08:38

Je zaujímavé, že keď VW príde s (pre nich) prelomovým dizajnom, napr. Arteon, tak zvyšok sveta im zase trochu ujde ;)

Odpovědět  |   | 
Petr  |  23. 02. 2018 08:48

Ani bych nerekl. Koukni se na to auto auto z boku. Je nevyvyazene jako kazdy Peugeot. A zepredu to nic moc nevypada. Tady bych rekl, ze Arteon i Stinger jsou o mnoho dale.

Odpovědět  |   | 
Garfield  |  22. 02. 2018 09:11

Nafta, takže do města brzy ne-e. Tak hodně štěstí s tém pertinaxem

Odpovědět  |   | 
Petr4135  |  27. 03. 2018 14:40

hezká kastle na spodku Insignie

Odpovědět  |   | 
Lenka  |  21. 09. 2018 18:03

No za chvíli z toho bude Peugeot Mustang 😀

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A