Nový Peugeot 508 unikl bez špetky maskování. Tohle je prostě krása!

Snímky se na internetu objevily ještě před premiérou vozu na ženevském autosalonu. V rámci modelové řady 508 se jedná doslova o revoluci!

První snímky nové generace Peugeotu 508 jsme zveřejnili už v pondělí, jenže zatímco tehdy se jednalo pouze o detaily zádi, dnes máme k dispozici kompletní sadu včetně interiéru. Stejně jako v případě včerejšího úniku Cupry Ibiza je zveřejnil server Carscoops.com, a jak můžete vidět, s minulou generací má nová 508 pramálo společného.

Nový Peugeot 508 čeká radikální změna, nepůjde o typický sedan

Nový Peugeot 508 čeká radikální změna, nepůjde o typický sedan

Zatímco minulá generace Peugeotu 508 byla spíše usedlá, o nové se nebojím hovořit jako o sportovní. Vypadá nízká a široká, skoro mi až připomíná modely Gran Coupé automobilky BMW. Přední světlomety někomu mohou díky diodovým „hokejkám“ připomínat Renault Talisman, s ním však 508 nemá žádné vazby. Doslova bomba je zadní část – úzké svítilny s motivem tygřích drápů spojuje černý pás, nechybí ani správný počet koncovek výfuku. Peugeote, klobouk dolů!

Uvnitř můžete vidět nejnovější generaci „peugeotího“ i-Cockpitu. Přístrojová deska je nízká, volant malinký, a přístrojový štít budete sledovat nad ním, nikoliv skrze něj, jak jsme běžně zvyklí. Uvnitř nebude chybět dřevo, kůže, audio Focal, a samozřejmě ani tlačítka pod displejem infotainmentu v podobě kláves.

Nový Peugeot 508 dostane elegantnější křivky. Potvrzují to špionážní snímky

Nový Peugeot 508 dostane elegantnější křivky. Potvrzují to špionážní snímky

Že se až tak nejedná o běžný sedan konkurující třeba Volkswagenu Passat, dokazují i bezrámová okna. Kdepak, tohle auto si na mušku vezme spíše Volkswagen Arteon. Standardní nabídka agregátů zahrne patnáctistovky a dvoulitry BlueHDi, chybět by nemusela ani skvělá benzinová šestnáctistovka, která už v 308 GTi dává 200 kW. Hovoří se také o výkonném hybridu. Více informací v Ženevě!

Speciál: Autosalon Ženeva 2018

Autosalon v Ženevě je jedna z největších událostí automobilového roku. Letošní ročník pro novináře začíná v pondělí 5. března, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2018 (COTY). Na úterý 6. a středu 7. března připadají hlavní tiskové dny, a od čtvrtka 8. do neděle 18. března je výstaviště Palexpo přístupné pro veřejnost.

Kompletní přehled očekávaných novinek

Nová Škoda Fabia • Kia CeedHyundai Santa FePeugeot 508 • Toyota AurisBMW X4 • Mercedes-Benz G • Jeep WranglerCupra • Lamborghini UrusJaguar I-PaceVolvo V60Citroën Berlingo • Porsche 911 GT3 RS VW I.D. Vizzion • Lexus UX Ferrari 488 Pista

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků