Nový Peugeot 508 unikl bez špetky maskování. Tohle je prostě krása!

Snímky se na internetu objevily ještě před premiérou vozu na ženevském autosalonu. V rámci modelové řady 508 se jedná doslova o revoluci!

První snímky nové generace Peugeotu 508 jsme zveřejnili už v pondělí, jenže zatímco tehdy se jednalo pouze o detaily zádi, dnes máme k dispozici kompletní sadu včetně interiéru. Stejně jako v případě včerejšího úniku Cupry Ibiza je zveřejnil server Carscoops.com, a jak můžete vidět, s minulou generací má nová 508 pramálo společného.

Nový Peugeot 508 čeká radikální změna, nepůjde o typický sedan

Nový Peugeot 508 čeká radikální změna, nepůjde o typický sedan

Zatímco minulá generace Peugeotu 508 byla spíše usedlá, o nové se nebojím hovořit jako o sportovní. Vypadá nízká a široká, skoro mi až připomíná modely Gran Coupé automobilky BMW. Přední světlomety někomu mohou díky diodovým „hokejkám“ připomínat Renault Talisman, s ním však 508 nemá žádné vazby. Doslova bomba je zadní část – úzké svítilny s motivem tygřích drápů spojuje černý pás, nechybí ani správný počet koncovek výfuku. Peugeote, klobouk dolů!

Uvnitř můžete vidět nejnovější generaci „peugeotího“ i-Cockpitu. Přístrojová deska je nízká, volant malinký, a přístrojový štít budete sledovat nad ním, nikoliv skrze něj, jak jsme běžně zvyklí. Uvnitř nebude chybět dřevo, kůže, audio Focal, a samozřejmě ani tlačítka pod displejem infotainmentu v podobě kláves.

Nový Peugeot 508 dostane elegantnější křivky. Potvrzují to špionážní snímky

Nový Peugeot 508 dostane elegantnější křivky. Potvrzují to špionážní snímky

Že se až tak nejedná o běžný sedan konkurující třeba Volkswagenu Passat, dokazují i bezrámová okna. Kdepak, tohle auto si na mušku vezme spíše Volkswagen Arteon. Standardní nabídka agregátů zahrne patnáctistovky a dvoulitry BlueHDi, chybět by nemusela ani skvělá benzinová šestnáctistovka, která už v 308 GTi dává 200 kW. Hovoří se také o výkonném hybridu. Více informací v Ženevě!

Speciál: Autosalon Ženeva 2018

Autosalon v Ženevě je jedna z největších událostí automobilového roku. Letošní ročník pro novináře začíná v pondělí 5. března, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2018 (COTY). Na úterý 6. a středu 7. března připadají hlavní tiskové dny, a od čtvrtka 8. do neděle 18. března je výstaviště Palexpo přístupné pro veřejnost.

Kompletní přehled očekávaných novinek

Nová Škoda Fabia • Kia CeedHyundai Santa FePeugeot 508 • Toyota AurisBMW X4 • Mercedes-Benz G • Jeep WranglerCupra • Lamborghini UrusJaguar I-PaceVolvo V60Citroën Berlingo • Porsche 911 GT3 RS VW I.D. Vizzion • Lexus UX Ferrari 488 Pista

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 25 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků