Nový Peugeot 508 na prvním videu. A hned ve verzi GT

6 komentářů

Stan
2. března • 13:24

Grand Tour si představuji s krapet jiným motorem, než s 1.6, byť koňově hezký výkon. Tohle mít šestiválec, tak by to mohl být prodéjní trhák.

Colin
2. března • 16:33

Tak s šestiválcem by to auto leda tak pohřbili. Kdo si dneska koupí 6ti válec v autě střední třídy, která je na ústupu všem možným SUV? Střední třída sedanů/liftbacků je snad nejvíce postisžená tou dnešní oblibou SUV. Benzínový 6ti válce se sotva prodávají ve vyšší střední a 6ti válcovej diesel v době, kdy velká města budou omezovat vjezd dieselům si asi koupí jen málokdo.

Václav
4. března • 22:38

Ve vyšší třídě tvoří u značek BMW, MB a AUDI šestiválec většinu prodejů. Pokud jej nějaká značka neprodává, tak proto, že ho nemá (Volvo). Kdo měl a jezdil s 6ti válcem, už nikdy dobrovolně na 4 válen nepřejde.

Jim
28. února • 23:16

Zezadu moc pěkné. Bohužel slabostí "frantíků" jsou motory posazené hodně před přední nápravou. Mají pak moc dlouhý převis. Vidím to často v patrových garážích apod. jak na těch zlomech ryjí čumákem do země. Tento konkrétní motor (225 k vyhoněných z 1.6) bude zajisté motor na věky. Prostě držák.:-D

neodborník
1. března • 9:35

Uložení motoru se pozná podle délky převisu ? Já jenom, že ty motory mají u PSA nakloněné směrem od nápravy dozadu, bude to normálně jezdit, voni nejsou blbý.

GR8
28. února • 19:09

Malinko taha cumak po zemi. Chtelo to 5 cm na zadek. Snad prijde casem aspon 2 ltr motor v benzinu. Jinak je to vazne krasavec.

Doporučujeme

Články odjinud