Nový Peugeot 508 na prvním videu. A hned ve verzi GT

GR8  |  28. 02. 2018 19:09

Malinko taha cumak po zemi. Chtelo to 5 cm na zadek. Snad prijde casem aspon 2 ltr motor v benzinu. Jinak je to vazne krasavec.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  28. 02. 2018 23:16

Zezadu moc pěkné. Bohužel slabostí "frantíků" jsou motory posazené hodně před přední nápravou. Mají pak moc dlouhý převis. Vidím to často v patrových garážích apod. jak na těch zlomech ryjí čumákem do země. Tento konkrétní motor (225 k vyhoněných z 1.6) bude zajisté motor na věky. Prostě držák.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  01. 03. 2018 09:35

Uložení motoru se pozná podle délky převisu ? Já jenom, že ty motory mají u PSA nakloněné směrem od nápravy dozadu, bude to normálně jezdit, voni nejsou blbý.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  02. 03. 2018 13:24

Grand Tour si představuji s krapet jiným motorem, než s 1.6, byť koňově hezký výkon. Tohle mít šestiválec, tak by to mohl být prodéjní trhák.

Odpovědět  |   | 
Colin  |  02. 03. 2018 16:33

Tak s šestiválcem by to auto leda tak pohřbili. Kdo si dneska koupí 6ti válec v autě střední třídy, která je na ústupu všem možným SUV? Střední třída sedanů/liftbacků je snad nejvíce postisžená tou dnešní oblibou SUV. Benzínový 6ti válce se sotva prodávají ve vyšší střední a 6ti válcovej diesel v době, kdy velká města budou omezovat vjezd dieselům si asi koupí jen málokdo.

Odpovědět  |   | 
Václav  |  04. 03. 2018 22:38

Ve vyšší třídě tvoří u značek BMW, MB a AUDI šestiválec většinu prodejů. Pokud jej nějaká značka neprodává, tak proto, že ho nemá (Volvo). Kdo měl a jezdil s 6ti válcem, už nikdy dobrovolně na 4 válen nepřejde.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků

Nejčtenější články

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. …

Oficiální premiéra nové Octavie proběhne až v příštím roce, nástupce mladoboleslavského bestselleru je však už hotový a my jsme měli možnost mluvit s lidmi, kteří ho viděli na vlastní oči.

20.  9.  2018 | | 64 N/A
Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717…

Mohlo by se zdát, že Škoda 110 R Coupé přímo navázala na dvoudveřový model 1000 MBX, mezi těmito vozy však není prázdné místo. Vyplňuje ho nerealizovaný a zapomenutý tudor Š 717 T.

19.  9.  2018 | | 18 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 53 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 78 N/A