Nový Peugeot 508 na prvním videu. A hned ve verzi GT

GR8  |  28. 02. 2018 19:09

Malinko taha cumak po zemi. Chtelo to 5 cm na zadek. Snad prijde casem aspon 2 ltr motor v benzinu. Jinak je to vazne krasavec.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  28. 02. 2018 23:16

Zezadu moc pěkné. Bohužel slabostí "frantíků" jsou motory posazené hodně před přední nápravou. Mají pak moc dlouhý převis. Vidím to často v patrových garážích apod. jak na těch zlomech ryjí čumákem do země. Tento konkrétní motor (225 k vyhoněných z 1.6) bude zajisté motor na věky. Prostě držák.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  01. 03. 2018 09:35

Uložení motoru se pozná podle délky převisu ? Já jenom, že ty motory mají u PSA nakloněné směrem od nápravy dozadu, bude to normálně jezdit, voni nejsou blbý.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  02. 03. 2018 13:24

Grand Tour si představuji s krapet jiným motorem, než s 1.6, byť koňově hezký výkon. Tohle mít šestiválec, tak by to mohl být prodéjní trhák.

Odpovědět  |   | 
Colin  |  02. 03. 2018 16:33

Tak s šestiválcem by to auto leda tak pohřbili. Kdo si dneska koupí 6ti válec v autě střední třídy, která je na ústupu všem možným SUV? Střední třída sedanů/liftbacků je snad nejvíce postisžená tou dnešní oblibou SUV. Benzínový 6ti válce se sotva prodávají ve vyšší střední a 6ti válcovej diesel v době, kdy velká města budou omezovat vjezd dieselům si asi koupí jen málokdo.

Odpovědět  |   | 
Václav  |  04. 03. 2018 22:38

Ve vyšší třídě tvoří u značek BMW, MB a AUDI šestiválec většinu prodejů. Pokud jej nějaká značka neprodává, tak proto, že ho nemá (Volvo). Kdo měl a jezdil s 6ti válcem, už nikdy dobrovolně na 4 válen nepřejde.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká? Posuďte tuto lehkou nehodu

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká?…

Na internetu se objevilo video nehody z Kanady. Bouraly do sebe dva vozy BMW, jeden z nich se téměř převrátil.

25.  6.  2018 | | 125 N/A
5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: …

Kompakt s karoserií kombi nemusí být jen Škoda Octavia. Podívali jsme se na pětici aut, která za 150 tisíc pohodlně přepraví rodinu na dovolenou.

7.  7.  2018 | | 36 N/A
Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf

Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být r…

Škoda Rapid v příští generaci změní jméno i zaměření. Chce konkurovat běžným hatchbackům nižší střední třídy, zřejmě však opět dostane menší základ, tentokrát v podobě platformy MQB A0.

12.  7.  2018 | | 95 N/A
Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je naftový šestiválec

Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je n…

Kompletní ceník nové generace BMW X5 by měl být k dispozici zhruba v polovině července. Díky českým dealerům už ale máme k dispozici základní ceny v Evropě nabízených agregátů.

2.  7.  2018 | | 35 N/A
Nové BMW řady 8 míří na český trh. Známe cenu nejslabší verze

Nové BMW řady 8 míří na český trh. Známe ce…

Své nové vlajkové kupé začíná BMW pomalu nabízet také u nás. Pro nedočkavce je v oficiálním konfigurátoru k dispozici zatím jen slabší varianta s naftovým šestiválcem. Díky ní však víme, na kolik nová generace „osmičky“ vyjde v základu.

3.  7.  2018 | | 32 N/A