Nový Peugeot 508 na prvním videu. A hned ve verzi GT

GR8  |  28. 02. 2018 19:09

Malinko taha cumak po zemi. Chtelo to 5 cm na zadek. Snad prijde casem aspon 2 ltr motor v benzinu. Jinak je to vazne krasavec.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  28. 02. 2018 23:16

Zezadu moc pěkné. Bohužel slabostí "frantíků" jsou motory posazené hodně před přední nápravou. Mají pak moc dlouhý převis. Vidím to často v patrových garážích apod. jak na těch zlomech ryjí čumákem do země. Tento konkrétní motor (225 k vyhoněných z 1.6) bude zajisté motor na věky. Prostě držák.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  01. 03. 2018 09:35

Uložení motoru se pozná podle délky převisu ? Já jenom, že ty motory mají u PSA nakloněné směrem od nápravy dozadu, bude to normálně jezdit, voni nejsou blbý.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  02. 03. 2018 13:24

Grand Tour si představuji s krapet jiným motorem, než s 1.6, byť koňově hezký výkon. Tohle mít šestiválec, tak by to mohl být prodéjní trhák.

Odpovědět  |   | 
Colin  |  02. 03. 2018 16:33

Tak s šestiválcem by to auto leda tak pohřbili. Kdo si dneska koupí 6ti válec v autě střední třídy, která je na ústupu všem možným SUV? Střední třída sedanů/liftbacků je snad nejvíce postisžená tou dnešní oblibou SUV. Benzínový 6ti válce se sotva prodávají ve vyšší střední a 6ti válcovej diesel v době, kdy velká města budou omezovat vjezd dieselům si asi koupí jen málokdo.

Odpovědět  |   | 
Václav  |  04. 03. 2018 22:38

Ve vyšší třídě tvoří u značek BMW, MB a AUDI šestiválec většinu prodejů. Pokud jej nějaká značka neprodává, tak proto, že ho nemá (Volvo). Kdo měl a jezdil s 6ti válcem, už nikdy dobrovolně na 4 válen nepřejde.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

včera | AutoRevue.cz | 6 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A