Nový Peugeot 508 čeká radikální změna, nepůjde o typický sedan

Současná generace Peugeotu 508 je na trhu již od roku 2010. Klesající prodeje nedokázal příliš zbrzdit ani facelift v polovině životního cyklu, který se podepsal na pozměněné přídi a modernizovaném interiéru. Zejména německá konkurence totiž přezbrojila na zbrusu nové modely, se kterými už 508 jen těžko dokáže držet krok.

V Peugeotu však pilně pracují na nové generaci, kterou čeká poměrně zásadní změna. Alespoň to naznačil pro britský magazín AutoCar ředitel automobilky Maxime Picat, když na tohle téma přišla řeč. Doslova řekl, že se nemusí držet v tradičních mantinelech, ale můžou být trochu odvážnější. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Facelift dorazil v roce 2014 a přinesl například LED světlomety

To může znamenat cokoli, ale vzhledem k tomu, jaká kategorie vozů se momentálně těší velké oblibě, to klidně může být něco na způsob crossoveru. V potaz ale připadá i design ve stylu čtyřdveřového kupé, který mimo prémiové automobilky příliš značek nenabízí. 

Na výsledek si každopádně budeme muset ještě chvíli počkat, nová generace by totiž měla dorazit až někdy v roce 2018. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 4 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky