Nový Peugeot 508 čeká radikální změna, nepůjde o typický sedan

Současná generace Peugeotu 508 je na trhu již od roku 2010. Klesající prodeje nedokázal příliš zbrzdit ani facelift v polovině životního cyklu, který se podepsal na pozměněné přídi a modernizovaném interiéru. Zejména německá konkurence totiž přezbrojila na zbrusu nové modely, se kterými už 508 jen těžko dokáže držet krok.

V Peugeotu však pilně pracují na nové generaci, kterou čeká poměrně zásadní změna. Alespoň to naznačil pro britský magazín AutoCar ředitel automobilky Maxime Picat, když na tohle téma přišla řeč. Doslova řekl, že se nemusí držet v tradičních mantinelech, ale můžou být trochu odvážnější. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Facelift dorazil v roce 2014 a přinesl například LED světlomety

To může znamenat cokoli, ale vzhledem k tomu, jaká kategorie vozů se momentálně těší velké oblibě, to klidně může být něco na způsob crossoveru. V potaz ale připadá i design ve stylu čtyřdveřového kupé, který mimo prémiové automobilky příliš značek nenabízí. 

Na výsledek si každopádně budeme muset ještě chvíli počkat, nová generace by totiž měla dorazit až někdy v roce 2018. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 154 030 km
Cena: 70 000 Kč
Peugeot 207 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 55 325 km
Cena: 108 000 Kč
Peugeot 407 2
Rok výroby: 2005
Stav: 172 170 km
Cena: 85 000 Kč
Peugeot 306 1,8
Rok výroby: 2000
Stav: 253 493 km
Cena: 26 000 Kč
Peugeot 308 1,4
Rok výroby: 2009
Stav: 89 667 km
Cena: 140 000 Kč
Peugeot 301 1,2
Rok výroby: 2016
Stav: 15 604 km
Cena: 220 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků