Nový Peugeot 508 čeká radikální změna, nepůjde o typický sedan

Současná generace Peugeotu 508 je na trhu již od roku 2010. Klesající prodeje nedokázal příliš zbrzdit ani facelift v polovině životního cyklu, který se podepsal na pozměněné přídi a modernizovaném interiéru. Zejména německá konkurence totiž přezbrojila na zbrusu nové modely, se kterými už 508 jen těžko dokáže držet krok.

V Peugeotu však pilně pracují na nové generaci, kterou čeká poměrně zásadní změna. Alespoň to naznačil pro britský magazín AutoCar ředitel automobilky Maxime Picat, když na tohle téma přišla řeč. Doslova řekl, že se nemusí držet v tradičních mantinelech, ale můžou být trochu odvážnější. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Facelift dorazil v roce 2014 a přinesl například LED světlomety

To může znamenat cokoli, ale vzhledem k tomu, jaká kategorie vozů se momentálně těší velké oblibě, to klidně může být něco na způsob crossoveru. V potaz ale připadá i design ve stylu čtyřdveřového kupé, který mimo prémiové automobilky příliš značek nenabízí. 

Na výsledek si každopádně budeme muset ještě chvíli počkat, nová generace by totiž měla dorazit až někdy v roce 2018. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 9 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků