Nový Peugeot 408 oficiálně: Sází na komfortní cestování, netradiční karoserii a bohatou výbavu

54 komentářů

Pantani
27. června • 16:32

Ten kokpit je strašnej! Koukat přes volant na ty vyvýšený budíky, mít přitom volant na kolenou/stehnech a pokud možno ho mít ještě co nejvíc zasunutej aby nepřekážel ve výhledu, to je fakt ergonomickej zmetek pro většinu průměrně vzrostlých lidí. Prodali by víc aut, kdyby se radši blížili ověřený klasice, ale zřejmě si tam soudruzi seděj na vedení.

Dix_
25. června • 10:26

Příští rok bude na PED 2023.

25. června • 12:18

Jen aby vůbec byl...
Peugeot mě s uváděním aut na trh docela štve. Představí auto, ale do prodeje jde za další rok. Teď třeba neobjednávají ani krátkou 308, nemají na ni ceníky, nic.

Dix_
25. června • 15:36

V konfigurátoru ceny jsou.Ale počkal bych na začátek roku 2023.To bude Drive Assist 2.0 a hlasové ovládání v češtině.

25. června • 18:22

Jo, tam jsem je taky nakonec dohledal. Ovšem celkově cenová nabídka nic moc. Drive Assist a čeština mě asi zase tolik netrápí, ale je to dobré vědět.

Znalec
22. června • 14:16

ina verzia citroenu C4, vyrabana v cine

22. června • 16:03

Oproti C4 je o 30 cm delší, ty znalče. Když už, tak C5X...

Rejpal
22. června • 22:01

No, ono to sice je platformove C5X, ale designove to cili vic na C4, nez na C5X, ktera z C4 vychazi.
Dalo by se rict, ze udelali z cepetky cectyrku a pridali ji pezotovou tvar a kokpit.

23. června • 7:54

Určitě ne C4, vždyť i boční profil pontonu je stejný s C5X (třeba ta vlnka nad zadním kolem). Liší se horní půlka auta, ale spodek je prakticky identický.

viper
23. června • 6:12

no , měří to skoro 4,7m, a rozvor to má 2,7m takže rozměrově je to blíž k C5X než k C4

22. června • 12:04

Bylo by to hezké, kdyby to zase nebyl liftback na chůdách. A rozměrově už je zase hodně blízko 508, zbytečně.

hfg
22. června • 13:47

Je to o 8mm vyšší než současná octavia, takže nazývat to liftbackem na chůdách není úplně na místě.
Světlá výška taky nebude nijak vybočovat a určitě bude znatelně nižší než u čehokoli, co se vyrábělo před rokem 1990. Což platí pro většinu sočasných crossoveru a taky SUV.

22. června • 16:05

Proti 308, ke které mi třídně nejvíce sedí, má podvozek znatelný výškový rozdíl, a působí divně.
Ale co, pro tyhle obludy nejsem cílová skupina, je mi to jedno.

Pikus
22. června • 10:51

Ma první pohled asi ok. Otázka co cena, 1.2 mio za ten slabší hybrid ve vyšší výbavě? To už radši elektro.

OnlyTruth
22. června • 10:45

fakt pekne, ale dokym tam nedaju aspon tu 1,6 225hp bez hybridu a hlavne bez 4x4 je pre mna crossover/suv zbytocne...

Tom
23. června • 7:01

SUV bez 4x4, co to dává za smysl?

OnlyTruth
23. června • 9:53

vsak to nedava, to hovorim, ze auto crossover / suv bez 4x4 je nezmysel

VDC
22. června • 10:29

Na eleganci 406 tato obludka nemá.

Ne, děkuji
22. června • 9:46

Redakce opomenula zmínit, že francouzské auto je tak trochu čínské auto. Navrženo a vyráběno pro číňany v Číně.
a) nebudu zbytečně podporovat ne zpřátelenou ekonomiku, když se v Evropě stále ještě něco vyrábí
b) věří někdo Francouzům, že si tam Číňané nepodstrčili sledovací udělátko? Auto s připojením na internet, gps, hands free a komplet propojení s mobilem (nejlépe Čínským, jestli je možno), bezpečnostní riziko jak z učebnice

Mirek
22. června • 11:07

No to by mě zajímalo, co by tak Čína u takového konspirátora, jako ty, důležitého vysledovala. A už ti píchli injekci s těmi čipy, které chybí v automobilovém průmyslu? :-D

Ne, děkuji
22. června • 11:20

Dnes je ve světě naprosto běžné, že korporáty mají povolené mobily jen od Applu nebo Samsungu. Proč asi, zřejmě nejsou tak chytří jako ty. Tyto data se obchodují. Nakoupí ten, kdo se k nim dostane. Jsou to banky, pojišťovny, finančák. Vysvětlovat ti, proč by to tyto instituce neměly mít snad nemusím, ne? Pokud máš firmu, tvá data a telefonní hovory mohou zajímat konkurenci. V budoucnu není vyloučeno, že se k těmto informacím dostane organizovaný zločin O tom jsem tedy zatím ani neslyšel, že by se dělo. Opakuji, proti všemu má smysl se chránit přiměřeně. A nekoupit vůz vyrobený v Číně je nenamáhavé a přiměřeně účinné opatření pro bezpečnost.

camel
22. června • 11:26

s mobily potvrzuji, používají se šifrovaný jablka, jen operátoři v této zemi neumí nastavit anebo jim to trvá měsíce

Ne, děkuji
22. června • 11:56

A auto má také mikrofon, který zatím nikdo neřeší. Pro Čiňany je taková studnice dat něco jako voňavá klobása pro psa. Zanalyzují pro sebe a prodají dále.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tias
22. června • 12:19

Teď se normálně bojím otočit. Mám pocit, ze je za mnou Číňan a děla si záznamy kudy chodim do práce a kolikrát během dneška ser.u. Obavy jsou dost zbytečný, pokud nejsi top manazer, soudce apod. Každým souhlasem na netu, někomu davas souhlas k tomu, aby dělal tvůj profil a s nim obchodoval, i tady na autorevue:) tím by měli lidi začít dřív, než řešit mikrofony z peugeotech:)

Moik
22. června • 14:13

Hele tady nejde vůbec o tebe...jde tu o nás. Oni nejdou po datech jednotlivce, oni jdou po datech skupin lidí. A ty jim ty a podobně smýšlející dodáváte. A klidně to může být jen o tom, co rádi nakupujete...ale taky je to tvůj otisk prstu, který je opravdu přiřazený k tvé fotce...není jim prozatím k ničemu, takže můžeš klidně spát :-)

homer
22. června • 15:39

Ale pomíjíš důvod sběru dat, číňani to zajímá kvůli kšeftu, není v tom ideologie ani náboženství. Takže jestli to pouzijou pro vítězství v mezinárodním byznysu nikoho nezabíjí.

Ne, děkuji
22. června • 15:50

Ano a přesně tohle určuje celkovou životní úroveň státu. Chceš, aby jsi měl proti 1.5mld národu holý zadek? Já ne. Proto to nebudu podporovat, když není sebemenší problém zachovat se jinak, aniž by mi to přineslo nevýhody.

Mirek
22. června • 16:38

To jste se tady tedy někteří sešli. Řekl bych, že jste zralí na léčení. Už vidím, jak Čína produkuje milióny aut, mobilů... a nahrává milióny rozhovorů... a v Číně sedí milióny lidí, kteří umí česky, polsky, maďarsky, španělsky, německy.... a poslouchají, jak si Božka koupila vepřovou kýtu... a Helmut vypil na Oktoberfestu deset litrů piva. A na to Čína spěchá do konkurenčního obchodního boje s dodávkami vepřů, piva... :-D ...co kdyby tam náhodou zachytili i nějaký státnický rozhovor, v Peugeotu, pro masy, zaměstnance, kteří mohou tak akorát rozhodovat o tom, jestli si dají na oběd svíčkovou, nebo vepřové s knedlíkem a zelím. :-D
Hele, Zelí, jestli tady očumuješ, tak to nebylo o tobě. :-D

Ne, děkuji
22. června • 17:03

Bože, ty jsi ale Mirek. Nastuduj si pojmy machine learning, AI.

Mirek
22. června • 17:58

Konspirátore, ty se běž léčit i s bandou Číňanů, kteří umí česky... No to jsi mi to se strojovým učením s umělou inteligenci nandal. Celý prales těchto "strojů" tam mají a umí všechny nářečí a třepou se, už aby ty informace, co ta Božka do těch knedlíků dala, měli. S takovým Hanákem jako poleno, nebo východňarem by si i AI pokecala. Bože, neděkuj. Vůbec se nedivím, že dnešní mladí jsou bez mobilu a bez facebuku bezradní, studnice moudrosti není v ten moment na dosah.

Tias
22. června • 20:47

Ty porad nechápeš, ze když si koupíš peugeot, ses totálně v pr.de.li. V Pekingu sedí banda Číňanů s perfektní češtinou, zjisti o tobě okamzite vsechny informace, daji to hezky do mašliček a pak to za těžký háky prodají za největší nabídku, protože na informace o zažívacích problemech někoho, kdo si jde pro peugeot 408 za 35 tis € se třese celý svět. Osobně tipuju, ze to koupi Musk, večer si čte přepisy, co dělají lidi v Peugeotech na ceste mezi Horni a dolní Blatnou. Někteří lidi žijí v divném světě.

Mirek
22. června • 21:39

No to víš, já jsem takový pomalejší, ne mně se musí pomalu, ať se z těch konspirací najednou neposeru. Něco však na tom bude, tuhle jsem šel přes parkoviště u naši firmy a měl jsem takový divný pocit, že po mě jeden Peugeot, měl šikmá světla, divně pokukoval.

homer
22. června • 20:40

Jsou to blázni ale trochu mi zatrnulo když jsem viděl jak sw umí vytáhnout ksicht z milionovyho davu nebo vytáhnout určitý slova z miliardy hovorů.

Mirek
25. června • 12:37

Jen tak mimochodem, nic takového, že umělá inteligence dokáže ze čtyř pixelů udělat krásný, skutečný, obličej dotyčného, tak jak se to vidí v různých televizních seriálech, filmech, neexistuje. Aby to šlo takto vytáhnout, musí mít fotka náležité rozlišení, ale to vůbec není běžná záležitost, spíše jen speciální jednorázová fotka. Občas se na internetu prezentuje, že někdo takovou fotku udělal a poskytne ji k nahlédnutí, ale to je fotka s kapacitou několika set megabitů a často je poskládána z více fotek a jsou programem v počítači propojené, aby na sebe navazovaly.

Tias
22. června • 16:32

Tak porad, co mam koupit. Volvo a jaguar teda ne, Čína a Indie, Koncern a německy automobily taky vynecham, protože většina jde Němcům, což jsou a vždycky byli jen urvy, který fusujou prachy rusakum jak na běžícím pase a pak jde část Kataru, k tomu snad nemá smysl nic říkat. Vychází mi to max na Subaru, který není v koncernu a je japonský, pokud vim….

Tias
22. června • 16:37

Kdyz se na to podívám, tak nás v moderní historii “okupovalo” Německo a Rusko (v různých formách a názvech). Oba státy spolu dlouhodobě spolupracují, bývalý kancléř je v dozorčí radě ruské státní firmy, staví si nordstreamy apod. Takže pro mě je větší riziko rvát prachy do německých automobilek, ci Němci vlastnenymi, než Číně ….

Ne, děkuji
22. června • 17:08

Největší riziko je Čína a existuje přiměřená obrana. Nebrat jejich šmírácké produkty. Jak již bylo zmíněno výše. Restrikce na čínské telefony jsou běžná záležitost. Restrikce na čínské vozy bude za pár let také realita. Jen co si to někdo uvědomí. A Jaga mít můžeš, Indové mají více fundamentální problémy.

23. června • 7:52

Největší riziko je lidská blbost, kterou tu rozhazuješ plnými hrstmi.

22. června • 12:56

Zajímavé, že takoví lidé, kterým vadí auto z Číny, neřeší mobily, počítače a podobné věci. Vyzvrací o sobě kdejakou kravinu všude na internetu, ale pak dělají ramena...

Mirek
22. června • 11:24

Takže budou sledovat, jak jezdíš mezi Řitkou a Pičínem. A bacha na ilumináty.

Tias
22. června • 10:41

A co si pujdes koupit ? Jaguar je indů, Volvo je čínské, ve VW koncernu vlastní nemalý podíl Katar a můžeme jet dal….

Ne, děkuji
22. června • 11:12

Čínská vláda, společnost je přímo posedlá šmírováním všude a všeho. To co se tam děje, to není nic menšího než bizár. Tam je i kamera vchodových dveří s detekcí obličeje napojena na státní systém. Podívej na testy, jak moc dat odesílají čínské mobily o svých uživatelích zde v Evropě. Zpět k autům. Volvo to samé, Indy bych zatím neřešil. Nemají v sobě DNA šmírování jako Číňané. Tato bezpečnost se v automotive zatím neřeší, ale v budoucnu to podle mě bude velké téma a byznys. Zatím je přiměřené se zabezpečit ne čínským produktem. Menšinový akciový spolupodíl bych u vozů vyráběných v Evropě také neřešil.

Peter(Charouz)
23. června • 8:45

Takže tím jenom potvrzuješ, že Číňani nejenom kopírují,ale umí vymyslet i něco, co evropští inženýři neobjeví.

Tias
22. června • 11:22

Jen argumenty, které se ti hodí. Koncern vyrábí samozřejmě mimo Evropu ve velkém. Není náhoda, ze koncern VW má nejvíc továren právě v Číně, konkrétně 20% všech svých továren. Navíc, když se podíváš na chování Němců v historii nebo i současnosti (Ukrajina) vyvolává to v tobě pocit, ze je to důvěryhodný partner??

Moik
22. června • 14:10

Pochop...tady nejde o to, kde se to vyrábí, ale kdo má pod palcem vývoj...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tias
22. června • 16:28

Jo taaaakhle! Oni to v té Číně vyrábí Němci! Jakoze tam dovezou 3 tisíce Němců (což jsou dneska v továrnách stejně pakoši, afganci, syřané apod.) a ti to tam davaji dohromady!

Tias
22. června • 16:29

Vidím to přesně naopak, Švéd ve švédské výrobně nenarve do Volva čínský čip. Číňan v cine narve do Audi klidně i ptáka.

Ne, děkuji
22. června • 16:54

Švéd si nemá co určovat, jaký čip mu Číňan vysoutěží. A jestli to bude "cinknutý" čip, o tom se Švéd vůbec nedozví.

Mirek
23. června • 6:10

A něco speciálně pro tebe:
Nový Peugeot 408 bude na trh uveden na začátku roku 2023. Vůz pro evropské i mimoevropské trhy se bude vyrábět ve francouzském Mulhouse, následně se rozjede také výroba v čínském Čcheng-tu pro místní trh.

Můžeš začít svou konspirační hru upravovat, třeba, že ve Francii bude ve výrobě jistě nějaký Číňan a ten to tam stejně nacpe... :-D

viper
22. června • 9:26

tak trochu vykradený Citroen C5X .... ale docela to ujde .-)

Radek
22. června • 10:01

Taky jsem si říkal, že to bude jen přeznačkovaný C4/C5X, ale zřejmě není. Např. zadní dveře 408 mají 2dílný zasklení, Citroeny ne.

šofér
22. června • 10:11

celý skelet auta je hen ten Citroen. liší se to asi jako Karoq od Atecy...

Radek
23. června • 9:08

hen ten teda který? C4 nebo C5X?
a samozřejmě jako KaroQ/Ateca to není, ty mají např. identický zadní dveře = sloupky jsou na stejným místě. U tý 408 to teda tak nevypadá....

neodborník
22. června • 9:35

Nojo, vopravdu. Taky čtyři kola !

Doporučujeme

Články odjinud