Ta malůvka je mimo realitu. Peugeot chytře skryl několik záběrů do klipu s nový logem, premiéra bude 18. 3.https://www.auto-moto.com/nouveautes/scoop/nouvelle... ... Kromě hatchbacku a combi bude ještě crossover-coupé.Tyto verze karoserie dostane i nová Astra.https://www.largus.fr/actualite-automobile/peug... ... BTW: C4 a 308 opravdu patří do nižší střední třídy. Jediný rozdíl je v tom, že C4 používá prodlouženou platformu CMP. Kdežto budoucí 308 + Astra dostanou nejnovější verzi EMP2.
Banda imbecilu se tady hada o exkrement, borci to jsou
Škoda že už není ve verzi kabriolet...
Když si odmyslím, že by Peugeot představil něco tak tuctového a ošklivého, tak budu ještě pochybovat o tom, proč by 308 měla být na platformě EMP-2, když (třídou) větší Citroen C4 je na platformě CMP a 3008 také.
Rejpal: Třídou větší C4?
Nějak jsem vždycky chápal, že Citroen C4 je někde mezi Peugeot 308 a 508.
Rejpal: C4 byl/je klasickým zástupcem nižší střední třídy, žádné "mezi" není. To samé platí pro 308.
C3 -> 308C3 Aircross/Picasso -> 3008, C4 -> 408, C4 Picasso/C5 Aircross -> 5008, C5 -> 508
Rejpal: Ty v tom máš řádný chaos.C3 patří do B-segmentu (malé vozy) - stejně jako Clio, Fabia, 208, Fiesta, atd.C4 patří do C-segmentu (nižší střední třída) - stejně jako 308, Golf, Megane, Focus, atd.C5 patří do D-segmentu (střední třída) - stejně jako 508 (což je nástupce 407), Superb, atd.
408 ???Čínská 308 sedan.Tady jsou ale borci,jen co je pravda
308sw hdi 96 KW mám 6 týdnů, cca 3000 najeto. je to nic, nicméně za tu dobu mohu říct, že to je skvělé auto, s jednou vyjímkou - sedačky. Přeju tady nové generaci lepší sedačky.
naštěstí takhle to vypadat nebude ;-):-D
Na tudlenctu slátaninu nikdo nepotřeboval vidět maskovaný prototypy... Prostě jen smíchal stávající generaci (profil kombíku se doufám změní) s 208 a 508...:-/
Vzhled slabina nikdy nebyl ale přes rozvor jaký má hatch bylo vzadu místo jak v citigu.
Exteriér 308 této generace byl vždy pěkný, ale kvůli volantu mezi nohama, který navíc stíní palubní desce bych si nyní žádný Peugeot nikdy nekoupil. (A to nemám negativní vztah k fr. autům, v rodině je dodnes výborný Peugeot 406 a Megane 2010). A co motory? Tristní. Parafrázoval bych H. Forda, můžete mít jakýkoliv benzinový motor, pokud to bude tříválec 1,2. A to i ve verzi 308 GT, nyní jsem si vyhledal ceník. Pro mě katastrofa. Na konci tabulky nabídky motorů se krčí jeden čtyřválec, diesel.
no vidíš a miliony zákaznikov s tým nemá problém, zrejme si budeš výnimka. ečte si zabudol na opačný chod otáčkomera :-)
Předek té novinky je velmi originální a za mne i velmi hezký. Zadek trochu jiná tuctovina. Ta stávající 308 je už silně designově zastaralá, ale vzhledem ke konzervativnímu pojetí je stále pohledná. Najel jsem s ní v kombíku (1,6, 88kW, diesel) cca 1000km a musím konstatovat, že ve srovnání s O3 mě to auto v některých směrech celkem zaujalo. Zejména motor a podvozek. Ke kokpitu mám mnoho výhrad, ale i mnoho kladných názorů. Je to prostě trochu něco jiného. Třeba zažít a vyzkoušet.
Nový Peugeot 308 bude mít razantnější šmrnc!
ne
Fotografie Kolesa.ruZáří 2020 !!!Skvělá a rychlá práce, redakce.Autor má přezdívku Flash, jak jinak
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.