Nový Peugeot 308 vykreslen podle fotek špionů. Líbil by se vám?

20 komentářů

NoFear
3. března • 23:07

Ta malůvka je mimo realitu.
Peugeot chytře skryl několik záběrů do klipu s nový logem, premiéra bude 18. 3.
https://www.auto-moto.com/nouveautes/scoop/nouvelle... ... Kromě hatchbacku a combi bude ještě crossover-coupé.
Tyto verze karoserie dostane i nová Astra.
https://www.largus.fr/actualite-automobile/peug... ... BTW: C4 a 308 opravdu patří do nižší střední třídy. Jediný rozdíl je v tom, že C4 používá prodlouženou platformu CMP. Kdežto budoucí 308 + Astra dostanou nejnovější verzi EMP2.

DailyNews
2. března • 18:11

Banda imbecilu se tady hada o exkrement, borci to jsou

Mirek
2. března • 17:09

Škoda že už není ve verzi kabriolet...

Rejpal
2. března • 13:13

Když si odmyslím, že by Peugeot představil něco tak tuctového a ošklivého, tak budu ještě pochybovat o tom, proč by 308 měla být na platformě EMP-2, když (třídou) větší Citroen C4 je na platformě CMP a 3008 také.

Shimi
2. března • 14:03

Rejpal: Třídou větší C4?

Rejpal
2. března • 17:27

Nějak jsem vždycky chápal, že Citroen C4 je někde mezi Peugeot 308 a 508.

Shimi
2. března • 17:42

Rejpal: C4 byl/je klasickým zástupcem nižší střední třídy, žádné "mezi" není. To samé platí pro 308.

Rejpal
2. března • 18:16

C3 -> 308
C3 Aircross/Picasso -> 3008,
C4 -> 408,
C4 Picasso/C5 Aircross -> 5008,
C5 -> 508

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
2. března • 18:43

Rejpal: Ty v tom máš řádný chaos.
C3 patří do B-segmentu (malé vozy) - stejně jako Clio, Fabia, 208, Fiesta, atd.
C4 patří do C-segmentu (nižší střední třída) - stejně jako 308, Golf, Megane, Focus, atd.
C5 patří do D-segmentu (střední třída) - stejně jako 508 (což je nástupce 407), Superb, atd.

DailyNews
2. března • 18:38

408 ???
Čínská 308 sedan.
Tady jsou ale borci,jen co je pravda

Jaromír
2. března • 11:02

308sw hdi 96 KW mám 6 týdnů, cca 3000 najeto. je to nic, nicméně za tu dobu mohu říct, že to je skvělé auto, s jednou vyjímkou - sedačky. Přeju tady nové generaci lepší sedačky.

viper
2. března • 10:51

naštěstí takhle to vypadat nebude ;-):-D

skuby
2. března • 11:23

Na tudlenctu slátaninu nikdo nepotřeboval vidět maskovaný prototypy... Prostě jen smíchal stávající generaci (profil kombíku se doufám změní) s 208 a 508...:-/

Michal2
2. března • 8:42

Vzhled slabina nikdy nebyl ale přes rozvor jaký má hatch bylo vzadu místo jak v citigu.

nobody
2. března • 8:33

Exteriér 308 této generace byl vždy pěkný, ale kvůli volantu mezi nohama, který navíc stíní palubní desce bych si nyní žádný Peugeot nikdy nekoupil. (A to nemám negativní vztah k fr. autům, v rodině je dodnes výborný Peugeot 406 a Megane 2010). A co motory? Tristní. Parafrázoval bych H. Forda, můžete mít jakýkoliv benzinový motor, pokud to bude tříválec 1,2. A to i ve verzi 308 GT, nyní jsem si vyhledal ceník. Pro mě katastrofa. Na konci tabulky nabídky motorů se krčí jeden čtyřválec, diesel.

pacho
2. března • 19:03

no vidíš a miliony zákaznikov s tým nemá problém, zrejme si budeš výnimka. ečte si zabudol na opačný chod otáčkomera :-)

moje jmeno
2. března • 8:14

Předek té novinky je velmi originální a za mne i velmi hezký. Zadek trochu jiná tuctovina. Ta stávající 308 je už silně designově zastaralá, ale vzhledem ke konzervativnímu pojetí je stále pohledná. Najel jsem s ní v kombíku (1,6, 88kW, diesel) cca 1000km a musím konstatovat, že ve srovnání s O3 mě to auto v některých směrech celkem zaujalo. Zejména motor a podvozek. Ke kokpitu mám mnoho výhrad, ale i mnoho kladných názorů. Je to prostě trochu něco jiného. Třeba zažít a vyzkoušet.

Rostislav
2. března • 7:29

Nový Peugeot 308 bude mít razantnější šmrnc!

..
2. března • 7:03

ne

DailyNews
1. března • 20:17

Fotografie Kolesa.ru
Září 2020 !!!
Skvělá a rychlá práce, redakce.
Autor má přezdívku Flash, jak jinak

Doporučujeme

Články odjinud