Nový Peugeot 308 u nás startuje s cenou 279 900

Jedním dechem je ale třeba dodat, že jde o cenu z akčního ceníku, který nabízí plošné slevy okolo 50 000 Kč a jehož platnost je uvedena „do odvolání“. Nový Peugeot 308 se pyšní novými tvary, využívá nejnovější mikrohybridní soustavu e-Hdi a optimalizuje spotřebu a emise CO2 až na 98 g/km. Nové linie modelu Peugeot 308 důmyslně přebírají aktuální designové prvky značky. Tvary karoserie kopírují obrysy mechanických částí. Vzhled všech tří verzí karoserie (sedan, kupé kabriolet CC i kombík SW) se tak vyvíjejí směrem k technologičtější eleganci, jejímž vyjádřením jsou přední světlomety s LED diodami nebo zadní světla s červenou světelnou lištou kolem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Peugeot 308 bude k mání ve výbavových stupních Access, Active, Sportium, Allure a GTi, přičemž ta základní rozsahem standardní výbavy odpovídá pořizovací ceně, nicméně obsahuje třeba klimatizaci, elektrické ovládání předních oken, dálkové centrální zamykání nebo rádio s přehrávačem CD a MP3. Nabídce zážehových pohonných jednotek dominují konvenční čtyřválce 1,4 a 1,6 VTi ve výkonových verzích 98, resp. 120 koní (72 a 88 kW), těšit sed ale můžeme také na přeplňované agregáty 1,6 THP s výkony 156 a 200 koní (115, 147 kW, od 399 900 Kč).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nejlevnější diesel 1,6 HDI (od 329 900 Kč) dosahuje výkonu 92 koní (68 kW), který je u hospodárné varianty 1,6 e-HDI (od 399 900 Kč) zvýšen na 112 koní (82 kW). 150 koní (110 kW) pak dává špičkový „dvoulitr“ 2,0 HDi nabízený výhradně v kombinaci s výbavou Allure za ceny od 499 900 Kč (uvedené ceny jsou včetně DPH a pocházejí z akčního ceníku). 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků