Nový Peugeot 308 u nás startuje s cenou 279 900

Jedním dechem je ale třeba dodat, že jde o cenu z akčního ceníku, který nabízí plošné slevy okolo 50 000 Kč a jehož platnost je uvedena „do odvolání“. Nový Peugeot 308 se pyšní novými tvary, využívá nejnovější mikrohybridní soustavu e-Hdi a optimalizuje spotřebu a emise CO2 až na 98 g/km. Nové linie modelu Peugeot 308 důmyslně přebírají aktuální designové prvky značky. Tvary karoserie kopírují obrysy mechanických částí. Vzhled všech tří verzí karoserie (sedan, kupé kabriolet CC i kombík SW) se tak vyvíjejí směrem k technologičtější eleganci, jejímž vyjádřením jsou přední světlomety s LED diodami nebo zadní světla s červenou světelnou lištou kolem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Peugeot 308 bude k mání ve výbavových stupních Access, Active, Sportium, Allure a GTi, přičemž ta základní rozsahem standardní výbavy odpovídá pořizovací ceně, nicméně obsahuje třeba klimatizaci, elektrické ovládání předních oken, dálkové centrální zamykání nebo rádio s přehrávačem CD a MP3. Nabídce zážehových pohonných jednotek dominují konvenční čtyřválce 1,4 a 1,6 VTi ve výkonových verzích 98, resp. 120 koní (72 a 88 kW), těšit sed ale můžeme také na přeplňované agregáty 1,6 THP s výkony 156 a 200 koní (115, 147 kW, od 399 900 Kč).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nejlevnější diesel 1,6 HDI (od 329 900 Kč) dosahuje výkonu 92 koní (68 kW), který je u hospodárné varianty 1,6 e-HDI (od 399 900 Kč) zvýšen na 112 koní (82 kW). 150 koní (110 kW) pak dává špičkový „dvoulitr“ 2,0 HDi nabízený výhradně v kombinaci s výbavou Allure za ceny od 499 900 Kč (uvedené ceny jsou včetně DPH a pocházejí z akčního ceníku). 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

bazar

Peugeot 3008 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 114 891 km
Cena: 260 000 Kč
Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 98 876 km
Cena: 84 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 116 246 km
Cena: 99 000 Kč
Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 127 886 km
Cena: 108 000 Kč
Peugeot RCZ 2
Rok výroby: 2013
Stav: 146 015 km
Cena: 360 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 178 674 km
Cena: 133 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků