Nový Peugeot 308 u nás startuje s cenou 279 900

Jedním dechem je ale třeba dodat, že jde o cenu z akčního ceníku, který nabízí plošné slevy okolo 50 000 Kč a jehož platnost je uvedena „do odvolání“. Nový Peugeot 308 se pyšní novými tvary, využívá nejnovější mikrohybridní soustavu e-Hdi a optimalizuje spotřebu a emise CO2 až na 98 g/km. Nové linie modelu Peugeot 308 důmyslně přebírají aktuální designové prvky značky. Tvary karoserie kopírují obrysy mechanických částí. Vzhled všech tří verzí karoserie (sedan, kupé kabriolet CC i kombík SW) se tak vyvíjejí směrem k technologičtější eleganci, jejímž vyjádřením jsou přední světlomety s LED diodami nebo zadní světla s červenou světelnou lištou kolem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Peugeot 308 bude k mání ve výbavových stupních Access, Active, Sportium, Allure a GTi, přičemž ta základní rozsahem standardní výbavy odpovídá pořizovací ceně, nicméně obsahuje třeba klimatizaci, elektrické ovládání předních oken, dálkové centrální zamykání nebo rádio s přehrávačem CD a MP3. Nabídce zážehových pohonných jednotek dominují konvenční čtyřválce 1,4 a 1,6 VTi ve výkonových verzích 98, resp. 120 koní (72 a 88 kW), těšit sed ale můžeme také na přeplňované agregáty 1,6 THP s výkony 156 a 200 koní (115, 147 kW, od 399 900 Kč).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nejlevnější diesel 1,6 HDI (od 329 900 Kč) dosahuje výkonu 92 koní (68 kW), který je u hospodárné varianty 1,6 e-HDI (od 399 900 Kč) zvýšen na 112 koní (82 kW). 150 koní (110 kW) pak dává špičkový „dvoulitr“ 2,0 HDi nabízený výhradně v kombinaci s výbavou Allure za ceny od 499 900 Kč (uvedené ceny jsou včetně DPH a pocházejí z akčního ceníku). 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků