Nový Peugeot 308 u nás startuje s cenou 279 900

Jedním dechem je ale třeba dodat, že jde o cenu z akčního ceníku, který nabízí plošné slevy okolo 50 000 Kč a jehož platnost je uvedena „do odvolání“. Nový Peugeot 308 se pyšní novými tvary, využívá nejnovější mikrohybridní soustavu e-Hdi a optimalizuje spotřebu a emise CO2 až na 98 g/km. Nové linie modelu Peugeot 308 důmyslně přebírají aktuální designové prvky značky. Tvary karoserie kopírují obrysy mechanických částí. Vzhled všech tří verzí karoserie (sedan, kupé kabriolet CC i kombík SW) se tak vyvíjejí směrem k technologičtější eleganci, jejímž vyjádřením jsou přední světlomety s LED diodami nebo zadní světla s červenou světelnou lištou kolem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Peugeot 308 bude k mání ve výbavových stupních Access, Active, Sportium, Allure a GTi, přičemž ta základní rozsahem standardní výbavy odpovídá pořizovací ceně, nicméně obsahuje třeba klimatizaci, elektrické ovládání předních oken, dálkové centrální zamykání nebo rádio s přehrávačem CD a MP3. Nabídce zážehových pohonných jednotek dominují konvenční čtyřválce 1,4 a 1,6 VTi ve výkonových verzích 98, resp. 120 koní (72 a 88 kW), těšit sed ale můžeme také na přeplňované agregáty 1,6 THP s výkony 156 a 200 koní (115, 147 kW, od 399 900 Kč).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nejlevnější diesel 1,6 HDI (od 329 900 Kč) dosahuje výkonu 92 koní (68 kW), který je u hospodárné varianty 1,6 e-HDI (od 399 900 Kč) zvýšen na 112 koní (82 kW). 150 koní (110 kW) pak dává špičkový „dvoulitr“ 2,0 HDi nabízený výhradně v kombinaci s výbavou Allure za ceny od 499 900 Kč (uvedené ceny jsou včetně DPH a pocházejí z akčního ceníku). 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků