Nový Peugeot 308 SW oficiálně: Krásné kombi má překvapivě menší kufr než dřív

23 komentářů

Znalec
24. června • 9:16

Na prvy pohlad pekne, ale myslim, ze opticky rychlo zastala - podobne ako 3008.

thybor
22. června • 22:38

a čo dnes nebude na pretrase opačný otáčkomer, miny volant na guliach, a klima ovládaná cez displej???. hej a ešte som zabudlo na i cocpit :-) koľko bolo kuvikov pri uvedeni 308 v r 2013, že sa to nebude predávať a ............ a vidíte celkovo 308 je veľmi úspečný model, ktorý sa vyrábal bez podstatných zmien 8 rokov. 3008 je podobný koncept, kde ste tiež kuvikali, pokiaľ nebude mať 4x4 tak to nik nekúpi, a ajhľa najúspešnejšie SUV v europe . Táto SW bude ťažký konkurent hlavne pre Super-b.

Kamil J.
23. června • 11:54

Tak já si teda přihodím;).. Obráceně rafičky budíků mi nevadí, i-cocpit mi vyhovuje, vzhled nové 308sw se mi opravdu líbí, možná ještě o něco víc než u výchozího HB(mám prostě rád kombíky), a v možná že i víc než u 508sw. Některé tříválce už mi taky nevadí, naftové 1,5hdi v minulém modelu jezdilo moc příjemně, jízdní vlastnosti Peugeotu jsou dost v pohodě, servis mimo karosářské práce vůbec není drahý jak se traduje, a rozbité 'kly" jsem ještě neviděl, a to se často pohybuju v zemi kde je těchto aut spousta. Kvalita u Peugeotu šla spíš nahoru, což v dnešní době není vůbec obvyklé až na pár vyjímek. Jestli jsem zapomněl na něco, tak vy mi to tady určitě připomenete. Jo ještě vlastně něco! Na menu za 300Kč nechodím, vyhovuje mi levnější oběd, a to i přesto že mám VW Passat variant B8 facelift na OL

Znalec
24. června • 11:05

Servis nie je drahy?
Co viem, tak cena za servis je fakticky rovnaka ako pri inych znackach +- 50 € na hodinu.

Assasin
22. června • 15:21

Peugeot poslední roky opět na špici designu. Vypadá to vážně dobře.Bravo.

petr r. (petrumr)
22. června • 17:11

francouská a italská mají blíže k obyčejným lidem, zato vag mají blíže k těm, co platí za meníčka kolem 300kč.

_Info_
22. června • 17:22

Tak podle stravenek jsem to ještě rozdělovat nezažil. A 99% jsou to služební auta. Sami nevlastni nic anebo ojetou Dacií. Takže asi tak.

petr r. (petrumr)
22. června • 20:01

to podle mě se tak hodí a jedeme na vlně E, takže e-stravenka, hospody naříkají, že lidi málo chodí na meníčka a podle mě, já chodím kde je menu za 79 nebo 98 je to jak u aut, škodováčtí prodejci naříkají, že lidi chodí naproti a nevědí proč?

Luke
22. června • 12:23

Moc pěkné auto. Tříválce si mohou strčit někam. Naštěstí je v této třídě a cenové kategorii stále možnost mít čtyři válce. Plug-in hybrid bude vynikající pohon, jenže tomuto vozu na cenovku odhadem 900tis nevěřím. Ještě větší bizár jsou stejné pohony i pro 3008.

Mansart
22. června • 11:06

Bavíme se o designu, takže každý má jiný vkus, ale mě se teda nelíbí. Nějak mi ten zadek neladí s tím předkem. Na kulatý předek s hrankami je ta záď jenom hranatá. Navíc móda - stříbrně vymezené ,,výfuky". To okamžitě auto zabíjí. A i ty 18'' jsou na tom strašně malinké, jak je ta karoserie přifouklá...... Pokud to srovnám s 508 SW tak propastný rozdíl.

Honza
22. června • 10:45

Kdyby se to mohlo objednat bez těch dlouhých svítících klů, tak by to byl po dlouhé době asi první hezký Peugeot. (Vím, krása je subjektivní). Nevím, proč musí být denní svícení tak obrovské a navíc umístěné na rozích nárazníku, kde mi to někdo při parkování ve městě odře/rozbije.
Mno.., je to poslední Peugeot, kterému ta svítící kusadla chyběla, takže teď se snad designéři ve Francii pustí do něčeho dalšího.

neodborník
22. června • 12:22

A on už někdo takový poškozovací problém měl, když už jich jezdí tak hodně, víte o někom ?

Já I.
23. června • 8:20

nevíme. Ta auta nejezdí, Peugeoty nikde nekupuje. Howgh.

neodborník
22. června • 12:26

..... do třetice to snad nebude potřeba. Odesílání se zasekává, tak proto ta rána jistoty.

neodborník
22. června • 12:20

A on už někdo takový poškozovací problém měl, když už jich jezdí tak hodně, víte o někom ?

Honza
22. června • 14:09

Design:
Nelíbí se mi ten vzhled s kly, agresivními tesáky, nebo jak tomu marketing říká.
Poškozovací problém, resp. asi myslíte problém s poškozením:
Nemám mezi známými a kamarády moc majitelů nových Peugeotů.
Dvě kamarádky mají ty malé 207/208ky.
Holky lakují / mění přední a zadní nárazníky jednou za rok :-) jednou za 3 roky pro jistotu i blatníky :-)

neodborník
22. června • 16:54

A nelakovaly by ty holky nárazníky, či blatníky i kdyby jezdily něčím jiným ? Jinak myslím, že stačí koukat kolem sebe i bez známých, abych viděl. Já koukám a žádné hromadně poškozované pežotí nárazníky nikde nevidím. Což ale neznamená, že nemohou někde občas být, z různých důvodů. Jako u všech aut se nakonec nějaké bojové šrámy objeví.

Honza
22. června • 22:47

Pane Neodborníku,
odpověděl jsem Vám na dotaz, jak nejlépe jsem uměl.
Pravděpodobně nejste schopen zcela pochopit psaný delší text, nebo si vždy vyberete jeden detail v textu a toho se při psaní Vaši odpovědi chytnete.
V žádném případě nebylo mým cílem zde řešit opravy bouraných nárazníků v závislosti na značce vozu, chápu, že pokud řidič/řidička má problém při parkování nebo projíždění úzkými vraty, odře jakékoliv auto, až už je francouzské nebo německé.
Napsal jsem, že umístění klů s denním svícením a jejich zasazení do rohů karoserie se mi a) nelíbí + b) připadá mi nepraktické.
Množství odřených Peugeotů v silničním provozu nejsem schopen posoudit, asi to závisí na tom, jestli bydlíte ve velkém městě nebo v Horní Dolní :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
neodborník
23. června • 21:10

Nojo, zlobíte se opravdu velmi, právě že jsem ten Váš psaný text rozkódoval, v tom je problém. Jenom nechápu proč jste tedy vůbec začal psát o své ůvaze, když nevychází skoro z žádných reálných zkušeností a nic nevíte.

petr r. (petrumr)
22. června • 17:04

honza má pravdu, ty holky prostě jezdí, kdyby měly třeba škodovku tak by tak nejezdily nebot škodovka je drahá, nehodí se do města, má dražší servis.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Luke
22. června • 20:49

Škodovka má právě levnější servis a hlavně, vydrží větší porci km.

Já I.
22. června • 10:44

Pokud do nového auta nedají pořádný motor, jak je odsouzeno k neúspěchu. Tříválce a maloobjemový diesel mluví za vše, a hybrid si koupí jen ten, co nepřemýšlí nad ekonomikou...

_Info_
22. června • 8:49

Auto hezké, interiér je prostě ne pro každého, ale ten nový znak v masce je opravdu zvláštní. Nevím, jestli je to změna k lepšímu. Za mě teda moc ne. Ale třeba je to o zvyku.

Doporučujeme

Články odjinud