Nový Peugeot 308 poprvé na živých fotkách

24 komentářů

jezzy
22. května • 23:48

nemužu si pomoct ale Peugeot jde do sebe a ja mu to přeji rozhodně bych si radši koupil tohle neš ty korejsky ..........

Xanadu
22. května • 13:01

Zdá se mi to, nebo to opravdu z boku připomíná C4? :-O

kaa
21. května • 21:14

Fakt má zatopit Golfu? Tomu nevěřím ani náhodou. Exterier beru. Interier strašný. Přístrojovka nad volantem(ala 208) vypadá fakt divně a zdá se, že musí vadit ve výhledu řidiče.(i když to v praxi pravda asi nebude). Kdo ale seděl v Golfu a osahal si jeho interier, ten se musí pousmát. :-))

Michal
22. května • 7:40

Bohužel jsem si interiér v Golfu osahal, konkrétně v 6. generaci a bohužel musím konstatovat, že současná 308 je na tom z hlediska zpracování a kvality použitých materiálů o 2 třídy lépe. Bohužel. Bohužel pro Golf :-(.

Rob
21. května • 21:45

Golf je golf! Kultivátor je kultivátor! To bys měl herdek už vědět! B-]

Rob
21. května • 22:27

Tak mě napadá-Francouzi rozebrali v tmavém koutě nového golfa a zjistili, že má pět šroubů v kole! :-D Tato kopie už má taky pět šroubků v kole! :-O Hurá :-D

veto
22. května • 11:27

aka kopia? Vies ako dlho sa vyvija novy model auta? Asi nie, inac by si takuto hlupost nenapisal

aikoN
21. května • 21:23

No já osobně bych činil závěry až poté, co si sednu i to interiéru 308. Přistrojovka nad volantem přináší jednu velkou výhodu - menší namáhání očí, stejně jako přístrojovka uprostřed a co se designu týče, divně to vypadá hlavně proto, že to je neobvyklé řešení - očekávám, že to je jen otázkou zvyku :-)

aikoN
21. května • 20:48

Jako, není to špatné, ale byl bych radši, kdyby ten design nebyl tak mainstreamový. Jednou z charakteristik francouzských aut je jejich svérázný design, který se nebojí přijít s něčím jiným. Snad do šedi průměru nezklouzne i Citroën. Podle nového Picassa to ale snad nehrozí B-]

Petr
21. května • 20:03

Peugeoty se mi nikdy moc nelíbily, ale tohle se mi fakt zamlouvá.:-)

furgon
21. května • 19:45

tady vypadá jak nějaká KIA :-/

Xanadu
22. května • 13:03

Tak to bude chtít silnější dioptrie kamaráde :-D

Revan_21
21. května • 20:18

Souhlas... Jako nevypadá to špatně. Bohužel frantici ted davaj do svých aut hodně toho korejského "hyper"moderního designu. Nevím jestli je to to pravé... Aut s takovým designem je už opravdu hodně...

Xanadu
22. května • 13:02

Pochybuješ snad od P. Schreyerovi? Jen ať se frantíci učí od mistra designu... B-]

LanRic
22. května • 16:22

Peter Schreyer je velmi dobrý designér, ale trochu se přeceňuje. To, že ho teď lidé znají je jen kvůli tomu, že KIA vykřičela do světa jak přebrala designéra všemocnému VW. KIA určitě vydělal jeho příchodem, jak lze vidět při srovnání jejich portfolia před a po jeho příchodu. Ale jeho největší síla byla pod opravdovým mistrem designu a to de Silvou u AUDI. Zkuste si porovnat jeho práci u KIA a AUDI. Na současném designu vozů KIA je vidět, že to není uplně 100% a má ještě nějaká hluchá místa. Ale věřím, že i to se časem podá - přece jenom se KIA obklopuje dobrými lidmi a to nejen v designu.PS: Nejsem fanoušek VW, takže neberte tento názor jako výkřik ortodoxního milovníka VW. Já se orientuji v jiných vodách.

roomstein
22. května • 22:57

No zrovna Silvou a jeho SEAT kreacemi bych se neoháněl. U něj nopochopím ten vývoj od povedených Alf ke škaredým Seatům

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LanRic
23. května • 0:15

Ty SEATy jsem taky nepochopil, asi chtěl zkusit něco novýho. Ale nedá se mu upřít velký vliv na automobilový design posledních 20 let. Zmínil jsem ho proto, že Schreyer je prakticky jeho žák a pracoval pod ním když byl u AUDI. A proto nemám rád povyšování Schreyera na poloboha, když to byl "jen" člen velkého týmu u VW a AUDI.

Zelí
23. května • 17:28

W.Silva přišel do Audi později než Schreyer. Design styl Audi tj. to, co stále vidíme na audinách je dílo Schreyera. A to, že to je silný design je vidět na tom, že Schreyer je pryč, ale audi styl přetrvává a je na všech jeho autech od A3 až po R8. Je možné, že jim to zůstane natrvalo. To je vyjímečné. V novodobé historii poměrně neobvyklý jev. Jmenování Silvy je jen úřednický akt v hierarchii VW o jeho designových kvalitách to nehovoří. Hodnotu Schreyera konec konců veřejně sdělil i F.Piech, který letos řekl, že byla velká chyba, že nechali Schreyera odejít.

LanRic
23. května • 18:02

Ano, Schreyer byl u AUDI dříve, ale to nic neznamená. Protože před i po příchodu de Silvy byl Schreyer jen součástí různých designérských týmů. To co dnes vidíme na audinách není dílo Schreyera, ale právě de Silvy. Schreyer jen dál reprodukoval design Krause a Giugiara, ale de Silva má na svědomí single frame a další designové prvky typické pro AUDI. I jeho chlouba v podobě AUDI TT má více neméně důležitých autorů.
Ferdinand Piech je hlupák protože si Schreyera doslova vychovali a tak svoje investice do něj přenechali Korejcům.
Jinak současný design AUDI je klasický příklad vnuknutí designové identity značce. To znamená, že veřejnost musí mít přesnou představu jak vypadá typické audi. BMW si tím taky prošlo, stejně jako mercedes nebo alfa romeo.

Jarda
23. května • 11:45

To je nezmysel, keby nebol velky dizajner tak by sa Kie tak nepredavaly a on nebol taky znamy.Iste aj Silva bol ziak na zakladnej skole, ze? :-O

koraf
21. května • 20:00

Jo, vypadá dobře. KIA v současnosti vyrábí auta s pěkným designem (což ale není při výběru auta zas tak důležitý). :-)

FotrLotr
23. května • 19:33

No já si myslím, že design naopak hraje docela velkou roli. Dneska se zavázanýma očima skoro nejde poznat rozdíl mezi Fordem, VW, Peugeotem nebo Hyundaiem. Stejně průměrná sedadla, stejně průměrné podvozky, stejná (ne)spolehlivost. Takže vzhled pomalu zůstává tím jediným, co jednotlivá auta opravdu odlišuje. I když, i tady už začíná přituhovat, viz nedávný škodovácký návod, jak od sebe rozeznat Rapida a Octavii. Všichni se snaží zalíbit všem, ale nakonec nikoho nechytí za srdce. Achjo...

Olaf V.
30. května • 14:10

Průměrný podvozek se dá hodnotit pouze na našich silnicích. Na silnicích Francie a vyspělé západní Evropy se hodnoty značně setřou. A právě u takového francouze snadno zjistíte, na kterých silnicích ho zkouší.

Milouš
21. května • 19:39

Nevypadá špatně pažoutek! Jen ten přístrojovej štít jestli bude jako u 208, tak to je fakt hnus!

Doporučujeme

Články odjinud