Peugeot 308 vstupuje na český trh za cenu od  465.000 Kč  ve výbavě Active Pack s tříválcovým motorem PureTech 110 o objemu 1,2 litru a manuální převodovkou. Foto: Peugeot

Peugeot 308 vstupuje na český trh za cenu od 465.000 Kč ve výbavě Active Pack s tříválcovým motorem PureTech 110 o objemu 1,2 litru a manuální převodovkou. | Foto: Peugeot

Tento základ obsahuje třeba šest airbagů, automatickou dvouzónovou klimatizaci, digitální přístrojový štít, přední LED světlomety a LED zadní svítilny, 16palcová ocelová či hliníková kola a také výškově nastavitelná přední sedadla. Foto: Peugeot

Tento základ obsahuje třeba šest airbagů, automatickou dvouzónovou klimatizaci, digitální přístrojový štít, přední LED světlomety a LED zadní svítilny, 16palcová ocelová či hliníková kola a také výškově nastavitelná přední sedadla. | Foto: Peugeot

Základní motor o výkonu 110 koní je k dispozici pouze pro vstupní výbavu. Vyšší verze Allure už startuje s výkonnější verzí motoru 1.2 PureTech 130. Foto: Peugeot

Základní motor o výkonu 110 koní je k dispozici pouze pro vstupní výbavu. Vyšší verze Allure už startuje s výkonnější verzí motoru 1.2 PureTech 130. | Foto: Peugeot

Ve standardu přibude couvací kamera s ostřikovačem, zatmavená zadní skla oken, 17palcová hliníková kola, 3D on-line navigace či automatické přepínání dálkových světlometů. Základní cenovka činí  545.000 Kč.  Foto: Peugeot

Ve standardu přibude couvací kamera s ostřikovačem, zatmavená zadní skla oken, 17palcová hliníková kola, 3D on-line navigace či automatické přepínání dálkových světlometů. Základní cenovka činí 545.000 Kč. | Foto: Peugeot

Vyšší výbava Allure Pack za minimálně  570.000 Kč  se stejným motorem jako v případě Allure obsahuje navíc adaptivní tempomat, rozšířený systém rozpoznávání dopravního značení, bezdrátovou nabíječku telefonu, jiný design 17palcových kol, systém sledování slepého úhlu či hands-free přístup k vozu. Foto: Peugeot

Vyšší výbava Allure Pack za minimálně 570.000 Kč se stejným motorem jako v případě Allure obsahuje navíc adaptivní tempomat, rozšířený systém rozpoznávání dopravního značení, bezdrátovou nabíječku telefonu, jiný design 17palcových kol, systém sledování slepého úhlu či hands-free přístup k vozu. | Foto: Peugeot

Sportovněji střižená výbava GT již není k dispozici s manuální převodovkou, za kterou se obyčejně připlácí 55.000 Kč. Foto: Peugeot

Sportovněji střižená výbava GT již není k dispozici s manuální převodovkou, za kterou se obyčejně připlácí 55.000 Kč. | Foto: Peugeot

GT je obohaceno o Matrix LED přední světlomety, digitální přístrojový štít i-Cockpit 3D, vyhřívaný volant, čalounění sedadel Alcanatarou a látkou, hliníkové dekory a pedály, 18palcová kola či zesílená skla předních dveří. S motorem 1.2 PureTech 130 a automatickou převodovkou vyjde na  710.000 Kč.  Foto: Peugeot

GT je obohaceno o Matrix LED přední světlomety, digitální přístrojový štít i-Cockpit 3D, vyhřívaný volant, čalounění sedadel Alcanatarou a látkou, hliníkové dekory a pedály, 18palcová kola či zesílená skla předních dveří. S motorem 1.2 PureTech 130 a automatickou převodovkou vyjde na 710.000 Kč. | Foto: Peugeot

Zmíněnou sportovní výbavu lze ještě rozšířit na GT Pack. Foto: Peugeot

Zmíněnou sportovní výbavu lze ještě rozšířit na GT Pack. | Foto: Peugeot

Získáte tím audiosystém značky Focal, automatické sklápění zrcátek při couvání, 18palcová kola, elektricky nastavitelné sedadlo v deseti směrech, masážní funkci předních sedadel či parkovací kameru s rozhledem okolo celého auta. Tato nejdražší výbava už vyjde na  770.000 Kč . Foto: Peugeot

Získáte tím audiosystém značky Focal, automatické sklápění zrcátek při couvání, 18palcová kola, elektricky nastavitelné sedadlo v deseti směrech, masážní funkci předních sedadel či parkovací kameru s rozhledem okolo celého auta. Tato nejdražší výbava už vyjde na 770.000 Kč. | Foto: Peugeot

Novinkou v nabídce vozu je pak plug-in hybridní pohon, který je k mání ve dvou verzích - Hybrid 180 e-EAT8 a Hybrid 225 e-EAT8.  Foto: Peugeot

Novinkou v nabídce vozu je pak plug-in hybridní pohon, který je k mání ve dvou verzích - Hybrid 180 e-EAT8 a Hybrid 225 e-EAT8.  | Foto: Peugeot

Slabší verze je dostupná už od základní výbavy za  770.000 Kč , zatímco silnější je k mání až od výbavy GT. Verze GT Pack je pak dostupná pouze se silnějším hybridem, ale také stojí  1.020.000 Kč.  Foto: Peugeot

Slabší verze je dostupná už od základní výbavy za 770.000 Kč, zatímco silnější je k mání až od výbavy GT. Verze GT Pack je pak dostupná pouze se silnějším hybridem, ale také stojí 1.020.000 Kč. | Foto: Peugeot

Plug-in hybridy mají baterii o kapacitě 12,4 kWh. Obě verze mají na jedno nabití ujet 60 km dle WLTP. Foto: Peugeot

Plug-in hybridy mají baterii o kapacitě 12,4 kWh. Obě verze mají na jedno nabití ujet 60 km dle WLTP. | Foto: Peugeot

O pohon se stará benzinová šestnáctistovka kombinovaná s jedním elektromotorem. Kombinovaný výkon činí 180 a 225 koní. Hodnota točivého momentu činí v obou případech 360 N.m. Foto: Peugeot

O pohon se stará benzinová šestnáctistovka kombinovaná s jedním elektromotorem. Kombinovaný výkon činí 180 a 225 koní. Hodnota točivého momentu činí v obou případech 360 N.m. | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

| Peugeot 308 Foto: Peugeot

| Peugeot 308 | Foto: Peugeot

Tento základ obsahuje třeba šest airbagů, automatickou dvouzónovou klimatizaci, digitální přístrojový štít, přední LED světlomety a LED zadní svítilny, 16palcová ocelová či hliníková kola a také výškově nastavitelná přední sedadla. Foto: Peugeot
Základní motor o výkonu 110 koní je k dispozici pouze pro vstupní výbavu. Vyšší verze Allure už startuje s výkonnější verzí motoru 1.2 PureTech 130. Foto: Peugeot
Ve standardu přibude couvací kamera s ostřikovačem, zatmavená zadní skla oken, 17palcová hliníková kola, 3D on-line navigace či automatické přepínání dálkových světlometů. Základní cenovka činí  545.000 Kč.  Foto: Peugeot
Vyšší výbava Allure Pack za minimálně  570.000 Kč  se stejným motorem jako v případě Allure obsahuje navíc adaptivní tempomat, rozšířený systém rozpoznávání dopravního značení, bezdrátovou nabíječku telefonu, jiný design 17palcových kol, systém sledování slepého úhlu či hands-free přístup k vozu. Foto: Peugeot
55
Fotogalerie

Nový Peugeot 308 má české ceny! Umí stát přes milion, ale také vás namasíruje

Nová generace kompaktního hatchbacku Peugeot 308 se představila v březnu letošního roku. Třetí verze francouzské odpovědi na VW Golf a Seat Leon dělá dojem agresivní vizáží a moderními možnostmi pohonu. Nyní nám české zastoupení odhaluje ceny.

Peugeot 308 vstupuje na český trh za cenu od 465.000 Kč ve výbavě Active Pack s tříválcovým motorem PureTech 110 o objemu 1,2 litru a manuální převodovkou. Tento základ obsahuje třeba šest airbagů, automatickou dvouzónovou klimatizaci, digitální přístrojový štít, přední LED světlomety a LED zadní svítilny, 16palcová ocelová či hliníková kola a také výškově nastavitelná přední sedadla.

Základní motor o výkonu 110 koní je k dispozici pouze pro vstupní výbavu. Vyšší verze Allure už startuje s výkonnější verzí motoru 1.2 PureTech 130. Ve standardu přibude couvací kamera s ostřikovačem, zatmavená zadní skla oken, 17palcová hliníková kola, 3D on-line navigace či automatické přepínání dálkových světlometů. Základní cenovka činí 545.000 Kč.

Vyšší výbava Allure Pack za minimálně 570.000 Kč, se stejným motorem jako v případě Allure, obsahuje navíc adaptivní tempomat, rozšířený systém rozpoznávání dopravního značení, bezdrátovou nabíječku telefonu, jiný design 17palcových kol, sledování slepého úhlu či hands-free přístup k vozu.

Sportovněji střižená výbava GT je obohacena o Matrix LED přední světlomety, digitální přístrojový štít i-Cockpit 3D, vyhřívaný volant, čalounění sedadel Alcanatarou a látkou, hliníkové dekory a pedály, 18palcová kola či zesílená skla předních dveří. S motorem 1.2 PureTech 130 vyjde na 710.000 Kč.

Sportovní výbavu lze ještě rozšířit na GT Pack. Získáte tím audiosystém značky Focal, automatické sklápění zrcátek při couvání, 18palcová kola, elektricky nastavitelné sedadlo v deseti směrech, masážní funkci předních sedadel či parkovací kameru s rozhledem okolo celého auta. Tato nejdražší výbava už vyjde na 770.000 Kč. Vozy budou na trhu v lednu.

Peugeot 308: Technické údaje a české ceny
Motor 1.2 PureTech 110 1.2 PureTech 130 1.5 BlueHDi 130
Objem [cm3] 1199 1199 1499
Výkon [kW/ot.min] 81/5500 96/5500 96/3750
T. moment [N.m/ot.min] 205/1750 230/1750 300/1750
Zrychlení [s] 10,5 9,6 (9,7) 10,6
Max. rychlost [km/h] 198 210 207
Provozní hmotnost [kg] 1329 1333(1363) 1418 (1436)
Cena Active Pack [Kč] 465.000 495.000 535.000
Cena Allure [Kč] - 545.000 585.000
Cena Allure Pack [Kč] - 570.000 610.000
Cena GT [Kč] - 710.000* 760.000*
Cena GT Pack [Kč] - 770.000* 820.000*
Příplatek za automatickou převodovku EAT8 činí 55.000 Kč. Hodnoty v závorce platí pro AT.

Novinkou v nabídce vozu je pak plug-in hybridní pohon, který je k mání ve dvou verzích - Hybrid 180 e-EAT8 a Hybrid 225 e-EAT8. Slabší verze je dostupná už od základní výbavy za 770.000 Kč, zatímco silnější je k mání až od výbavy GT. Verze GT Pack je pak dostupná pouze se silnějším hybridem, ale také stojí 1.020.000 Kč.

Plug-in hybridy mají baterii o kapacitě 12,4 kWh. Obě verze mají na jedno nabití ujet 60 km dle WLTP. O pohon se stará benzinová šestnáctistovka kombinovaná s jedním elektromotorem. Kombinovaný výkon činí 180 a 225 koní. Hodnota točivého momentu činí v obou případech 360 N.m.

Peugeot 308: Technické údaje a české ceny
Motor Hybrid 180 e-EAT8 Hybrid 225 e-EAT8
Objem [cm3] 1598 1598
Výkon [kW/ot.min] 110/4250 132/6000
T. moment [N.m/ot.min] 250/1750 250/1750
Výkon elektromotoru [kW] 81 81
Zrychlení [s] 7,6 8
Max. Rychlost [km/h] 225 235
Provozní hmotnost [kg] 1678 1708
Cena Active Pack [Kč] 770.000 -
Cena Allure [Kč] 815.000 -
Cena Allure Pack [Kč] 840.000 -
Cena GT [Kč] 905.000 955.000
Cena GT Pack [Kč] - 1.020.000

Peugeot

Peugeot je největší francouzská automobilka, od roku 2021 patřící do skupiny Stellantis.

Rodinná firma vznikla už v roce 1810, roku 1858 přijala svůj typický znak. První vozítko, kterému lze říkat automobil, Peugeot vyrobil v roce 1899.

Peugeot 108 • Peugeot 208 • Peugeot 308 • Peugeot 2008 • Peugeot 3008 • Peugeot 5008 • Peugeot 508 SW • Peugeot Rifter • Peugeot Traveller • Peugeot Boxer

Doporučujeme

Články odjinud