Silně maskované prototypy nového Peugeotu 308 už dávno najíždějí kilometry, a přestože se v minulosti očekával příjezd nové generace na rok 2020, s pandemií v zádech má svou premiéru opožděnou nejedno nové auto. Zdroj:  Kolesa.ru

Silně maskované prototypy nového Peugeotu 308 už dávno najíždějí kilometry, a přestože se v minulosti očekával příjezd nové generace na rok 2020, s pandemií v zádech má svou premiéru opožděnou nejedno nové auto. | Zdroj: Kolesa.ru

 Ruský web Kolesa  tak nyní přináší alespoň možnou podobu designu, kterou bychom mohli u 308 čekat. Zdroj: Peugeot

Ruský web Kolesa tak nyní přináší alespoň možnou podobu designu, kterou bychom mohli u 308 čekat. | Zdroj: Peugeot

Neoficiální ilustrace pracují s hrstkou detailů, které již naznačily testovací prototypy, a také s posledním směřováním francouzské automobilky po stránce vzhledu. Zdroj: Peugeot

Neoficiální ilustrace pracují s hrstkou detailů, které již naznačily testovací prototypy, a také s posledním směřováním francouzské automobilky po stránce vzhledu. | Zdroj: Peugeot

Stejně jako u současných modelů Peugeotu by tedy novinka přijela s mnohem odvážnějším designem, využívajícím prvky  nejnovější 208  nebo SUV  3008  a  5008  po nedávných modernizacích. Zdroj:  Kolesa.ru

Stejně jako u současných modelů Peugeotu by tedy novinka přijela s mnohem odvážnějším designem, využívajícím prvky nejnovější 208 nebo SUV 3008 a 5008 po nedávných modernizacích. | Zdroj: Kolesa.ru

Nechybí výrazná členitá maska chladiče s LED světlomety zasahujícími do prostoru mřížky, typické vertikální „kly“ denního svícení nebo typové označení modelu pod úrovní kapoty. Zdroj: Peugeot

Nechybí výrazná členitá maska chladiče s LED světlomety zasahujícími do prostoru mřížky, typické vertikální „kly“ denního svícení nebo typové označení modelu pod úrovní kapoty. | Zdroj: Peugeot

Vzadu nejde přehlédnout zatemněný horizontální panel spojující osvětlení přes víko kufru ve stejném stylu jako u menší 208. Zdroj: Peugeot

Vzadu nejde přehlédnout zatemněný horizontální panel spojující osvětlení přes víko kufru ve stejném stylu jako u menší 208. | Zdroj: Peugeot

Nová generace 308 bude stát na upravené platformě EMP2, která zajišťuje možnost elektrifikovaného pohonu, takže kromě dnešních benzinových motorů koncernu PSA čekejme i zástup mild-hybridů a plug-in hybridů. Zdroj: Peugeot

Nová generace 308 bude stát na upravené platformě EMP2, která zajišťuje možnost elektrifikovaného pohonu, takže kromě dnešních benzinových motorů koncernu PSA čekejme i zástup mild-hybridů a plug-in hybridů. | Zdroj: Peugeot

A právě vrcholná verze od nové divize PSE (Peugeot Sport Engineering) by mohla  po vzoru 508 PSE  dostat plug-in hybridní ústrojí o výkonu kolem 300 koní (221 kW) s pohonem všech kol. Praktičtějšího kombíku 308 SW bychom se nakonec měli dočkat také. Zdroj: Peugeot

A právě vrcholná verze od nové divize PSE (Peugeot Sport Engineering) by mohla po vzoru 508 PSE dostat plug-in hybridní ústrojí o výkonu kolem 300 koní (221 kW) s pohonem všech kol. Praktičtějšího kombíku 308 SW bychom se nakonec měli dočkat také. | Zdroj: Peugeot

 Ruský web Kolesa  tak nyní přináší alespoň možnou podobu designu, kterou bychom mohli u 308 čekat. Zdroj: Peugeot
Neoficiální ilustrace pracují s hrstkou detailů, které již naznačily testovací prototypy, a také s posledním směřováním francouzské automobilky po stránce vzhledu. Zdroj: Peugeot
Stejně jako u současných modelů Peugeotu by tedy novinka přijela s mnohem odvážnějším designem, využívajícím prvky  nejnovější 208  nebo SUV  3008  a  5008  po nedávných modernizacích. Zdroj:  Kolesa.ru
Nechybí výrazná členitá maska chladiče s LED světlomety zasahujícími do prostoru mřížky, typické vertikální „kly“ denního svícení nebo typové označení modelu pod úrovní kapoty. Zdroj: Peugeot
8
Fotogalerie

Nový Peugeot 308 by mohl vypadat takto. Plug-in hybrid nabídne okolo 300 koní

Nové generace Peugeotu 308 bychom se měli dočkat už příští rok. Klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl francouzský hatchback vypadat.

Silně maskované prototypy nového Peugeotu 308 už dávno najíždějí kilometry, a přestože se v minulosti očekával příjezd nové generace na rok 2020, s pandemií v zádech má svou premiéru opožděnou nejedno nové auto. Ruský web Kolesa tak nyní přináší alespoň možnou podobu designu, kterou bychom mohli u 308 čekat.

Neoficiální ilustrace pracují s hrstkou detailů, které již naznačily testovací prototypy, a také s posledním směřováním francouzské automobilky po stránce vzhledu. Stejně jako u současných modelů Peugeotu by tedy novinka přijela s mnohem odvážnějším designem, využívajícím prvky nejnovější 208 nebo SUV 3008 a 5008 po nedávných modernizacích.

Nechybí výrazná členitá maska chladiče s LED světlomety zasahujícími do prostoru mřížky, typické vertikální „kly“ denního svícení nebo typové označení modelu pod úrovní kapoty. Vzadu nejde přehlédnout zatemněný horizontální panel spojující osvětlení přes víko kufru ve stejném stylu jako u menší 208.

Nová generace 308 bude stát na upravené platformě EMP2, která zajišťuje možnost elektrifikovaného pohonu, takže kromě dnešních benzinových motorů koncernu PSA čekejme i zástup mild-hybridů a plug-in hybridů. A právě vrcholná verze od nové divize PSE (Peugeot Sport Engineering) by mohla po vzoru 508 PSE dostat plug-in hybridní ústrojí o výkonu kolem 300 koní (221 kW) s pohonem všech kol. Praktičtějšího kombíku 308 SW bychom se nakonec měli dočkat také.

Peugeot

Peugeot je největší francouzská automobilka, od roku 2021 patřící do skupiny Stellantis.

Rodinná firma vznikla už v roce 1810, roku 1858 přijala svůj typický znak. První vozítko, kterému lze říkat automobil, Peugeot vyrobil v roce 1899.

Peugeot 108 • Peugeot 208 • Peugeot 308 • Peugeot 2008 • Peugeot 3008 • Peugeot 5008 • Peugeot 508 SW • Peugeot Rifter • Peugeot Traveller • Peugeot Boxer

Doporučujeme

Články odjinud