Druhá generace francouzského SUV vstupuje na tuzemský trh ve dvou provedeních a s dvěma druhy pohonu.
Nedávno představená nová verze modelu 3008 dostala oficiální cenovky pro české zákazníky. S výběrem to budou mít tentokrát jednoduché, místo dosavadních tří výbav Active Pack, Allure Pack a GT u minulé generace je nyní dostupný jen ve dvou – Allure a GT. I s pohonem je to nyní snazší, dříve jste mohli dostat benzinový tříválec 1.2 PureTech s manuálem nebo automatem, hybrid s převodovkou e-DCS6 a naftovou patnáctistovku BlueHDi 130. Nový model je dostupný pouze s mild-hybridem a jako elektromobil.
Provedení Allure nabídne paket Safety s typickými asistenty současné doby: tempomatem a omezovačem, čtením značek, sledováním pozornosti řidiče, aktivním brzděním a tak dále. Dále pak zadní parkovací kameru a senzory, LED světla, 10“ HD digitální přístrojový štít a obrazovku infotainmentu o stejné úhlopříčce, automatickou dvouzónovu klimatizaci, hands free odemykání a startování, přední i zadní okna v elektrice, elektrická zrcátka s vyhříváním, kožený volant, čalounění v kombinaci látky a koženky, sedadla AGR, přípravu pro tažné zařízení nebo 19“ litá kola. Základní cena je 749.000 Kč s mild-hybridním pohonem Hybrid 136 e-DCS (100+15,6 kW), nejméně na 1.119.000 Kč vyjde elektrické provedení s výkonem 157 kW .
Vyšší stupeň GT přidává k prvkům ve výbavě Allure například adaptivní tempomat s funkcí stop & go, ostřikovač zadní kamery a přední senzory, Pixel LED adaptivní světlomety, 21“ zakřivený digitální kokpit, virtuální ovladače i-Toggles na 9,7“ dotykové obrazovce, výhřev volantu, 20“ kola a mnoho stylových doplňků v interiéru. S mild-hybridem stojí provedení GT 859.000 Kč, bateriová 3008 GT pak 1.239.000 Kč. Připlácet je v závislosti na stupni výbavy možné například za 360stupňové kamery, rozšířené funkce tempomatu v rámci paketů (poloautomatickou změnu pruhu, udržení v jízdním pruhu atd.), navigaci, lakování, hezčí kola nebo čalounění perforovanou kůží Nappa.
Připomeňme si, že mild-hybridní pohon kombinuje benzinovou dvanáctistovku se 100 kW a 230 Nm s elektrickou asistencí 48V systému s dalšími 15,6 kW a 51 Nm, přičemž slibuje kombinovanou spotřebu 5,5 l/100 km. Elektrické provedení disponuje 157 kW a 345 Nm, energii čerpá z půltunové baterie o využitelné kapacitě 73 kWh. Kombinovaná spotřeba činí 16,8/17,0 kWh na 100 km (Allure/GT) a dojezd dle WLTP 524/520 km. Baterii je možné nabíjet stejnosměrně až 160 kW, vůz je vybaven 11kW palubní nabíječkou i třífázovým AC kabelem pro dobíjení z wallboxu nebo veřejné stanice 22 kW.