Nový Peugeot 208 má české ceny. Pod 300.000 Kč se vejde až po velké slevě

Joe Doe  |  01. 11. 2019 14:34

Nuz, ked to porovnam s cennikom Yarisu, tak pre 208 sa moze rozhodnut len clovek mechom udrety.

Plne nalozeny hybrid za neakciovych 470 tisic - s dlhsou zarukou, nizsou spotrebou, automatom a spolahlivostou, o ktorej sa Peugeotu len sniva. Aj zaklad je za neakciovych sub-300 tisic.

Este aj Mazda 2 vychadza vyhodnejsie.

Odpovědět  |   | 
Wolff  |  01. 11. 2019 15:45

No.
Jako levné to není.
Ale.

Srovnávas škaredé auto s hezkým.

Což je zásadní problém.

Yaris si nikdo nekoupil ani za těch 300t., kdezto toto se.bude prodávat jak rohlíky na krámu.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  01. 11. 2019 16:47

Jako rohlíky na krámu?? To jako že lidi to budou kupovat po pěti a více kusech?

Odpovědět  |   | 
pacho  |  01. 11. 2019 19:01

u nás, sa určite 208 čka nebude predávať ako rožky. Toto auto nie je primárne určená pre naše trhy, kde ľudia kupujú fabiu, socialedition, len aby bola lacná. 208 je určená pre ľudí, čo potrebujú pohodlné,plnohodnotné malé auto hlavne do mesta, kde veľké auto nemá zmysel. Určite nie ako roddiné auto, ktoré musí zvládnuť nákup v tescu ako aj cestu do chorvátska s 2-3 s bicyklami na guly a k tomu rakva. Pozri sa peugeoty sa snáď v základnej výbave ani nevyrábajú lebo to nikto nekupuje. U nás ceníky začínaju vždy strednou výbavou active.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 11. 2019 19:55

Do mesta je napr. hybrid. Staci kouknout na cenik Toyoty a je jasne, ze tam se s akcni cenou dostavate na uroven Pazouta. Pak staci porovnat motorizaci, vybavu atd...

Odpovědět  |   | 
slovensky sofer  |  04. 11. 2019 14:58

No mozem ti k tomu povedat len tolko, ze mesacne by potrebovali vyrabat 40 000 aut no momentalne zvladaju 30 az 35. Tak si to preber ako uznas za vhodne.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  01. 11. 2019 21:11

Ano.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  01. 11. 2019 17:08

Yaris?

Sedel alebo jazdil si na tom?

Spracovanie ako pred 20timi rokmi,

dynamika nula.

Infotaiment z doby vlka a zajaca.

Vŕzganie na každej diere.

208 je drahý ale treba priznať, ze spracovanie a infotaiment je uplne niekde inde.
Dynamika turbomotora bude tiez zasadne lepsia ako pri zastaranom hybride.

A to realne jednoznacne Peugeot nie je moja obľúbená značka.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  01. 11. 2019 14:38

Pohřeb fosilů skrze cenotvorbu jede na plné obrátky. A je až děsivé, jak rychlý průběh to má. Dobře už bylo.

Odpovědět  |   | 
Wolff  |  01. 11. 2019 15:45

To jo

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 11. 2019 18:59

Ceny by šly nahoru, ať by byly elektrovozy nebo nebyly. Proč stále zapomínáte na spoustu povinné "bezpečnostní" výbavy, kterou EU předepisuje, a která dosud v autech nebývala? Nebo je to schválně, abyste si mohli kopat do elektra?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  01. 11. 2019 20:41

mpolan: Spoustu? A kolik si myslíš, že ta "spousta" v reálu stojí? Vždyť to jsou v masové výrobě korunové záležitosti. V roce 2010 jsem si koupil auto B segmentu s 1.6T R4 110 kW za 400t. V roce 2020 mi Peugeot nabízí 3válcového s*áče s 96 kW za krásných akčních 538t. Tak tomu se říká chucpe. Jestli je tohle pokrok za 10 let, tak děkuji nechci.

PS: Po slevě od dealera můžu mít za stejný peníz, tedy pokud bych chtěl automat, což nechci, Polo GTI 2.0T R4 147 kW a to je naprosto jiný vesmír, na který nemá Peugeot odpověď.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 11. 2019 22:05

Na tohle nemá ani cenu reagovat. Ale od tebe to ani nepřekvapí, tvé ulhané překrucování je tu běžným koloritem.
Korunovou záležitostí byl zjevně tvůj mozek, když není schopen pojmout vývoj za deset let.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 11. 2019 07:55

mpolan: Ulhané překrucování? Ale no tak. Já jsem naopak jeden z mála, který se drží faktů. Těch pár korunových fičur navíc, které jsou za těch 10 let součástí bezpečnostního balíčku, nemají se stávajícím zvyšováním cen nových aut nic společného. Tomu může věřit jen naprosto naivní člověk. Jednoduše řečeno, prodávat 208 s 3 válci za 540t. je úlet roku hraničící s drzostí.

PS: Už máš vybrané auto? Megane je teď za super ceny.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 11. 2019 07:59

Jistě, radar je za korunové ceny, stejně tak software a kamery... Máš dost zkreslené představy, co takové věci stojí.
Auto teď neřeším, až na jaře. Čekám na Captura, 2008...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 11. 2019 10:00

Vetsina 'featur' (ne-li vsechny) vcetne sw uz existuje/existovala, jde jen o to, je narvat do plechovych krabic, rozchodit a otestovat.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 11. 2019 14:32

Jo, ale je rozdíl narvat to do pětimetrové limuzíny nebo SUV a nebo do maličkého auta, kde je každý krychlový centimetr prostoru vzácný. A tyhle asistenční krámy teď musí být v základní výbavě, na rozdíl od dřívějších dob, kdy se dávaly jen do vyšších a ještě za příplatky. A k tomu je ještě potřeba udržet auto na přijatelném hmotnostním limitu, aby zase nebyl problém s emisemi.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  03. 11. 2019 00:51

ta bezpecnostna vybava je predovsetkym elektronika a ta je najlacnejsia

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  01. 11. 2019 16:13

Krásná reminiscence na 206. Poslední nové modely od Lva jsou vážně parádní. Na rozdíl od kup hov*n, co tvořili o generaci modelů dříve. Jen ten i-cocpit.
Bravo.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  01. 11. 2019 17:03

Nic pro Škodomilský dobytek...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 11. 2019 19:04

Hezký je, o tom žádná. Jenže Clio je objektivně hezčí, větší, a lépe vybavené. A za tu lepší výbavu i levnější. 208 to bude mít u nás hodně těžké.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  01. 11. 2019 19:54

A navíc Clio má v nabídce i čtyřválec.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 11. 2019 14:36

A 208 snad ne? 1,5 HDi je taky čtyřválec.
Válce řeší jen retardi, důležitý je objem. K čemu je Cliu čtyřválec, když je za nesmyslnou cenu, základ jsou taky jen tříválce.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  02. 11. 2019 16:18

No jasně, koupím si na cukání po městě diesel.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 11. 2019 18:21

Někdo snad zakázal dvěstěosmičce vyjíždět mimo města?

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  01. 11. 2019 20:41

Dost drahé to radsi clio.

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  01. 11. 2019 20:44

Raději bych šel pod 300tis do renault clio ci fabia 3, yaris atd.. Peugeot je dost drahý dle mého názoru.

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  01. 11. 2019 20:50

No ale dnešní době hlavně CR každý Čech chce levné a vybavené auto za málo peněz hodně muziky. Každý kouká CR na cenu a výbavu. Mne celku jedno kolik auto stojí a jaká výbava je ale spíš mne zajímá kolik najedu km jelikož za rok můj nájezd je 68tis km +-.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 11. 2019 21:22

Pokud najedes pres 68tisic km, tak asi budes koukat uplne jinam (trida i ceny). A lidi asi koukaj na cenu/vybavu, pac nemaj love a nenajedou toho hodne.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 11. 2019 22:08

Kdo nemá peníze, tak skončí stejně spíš u ojetiny, než u nového auta. A kdo má na nové auto, tak už si může dovolit přemýšlet, jaké auto vlastně potřebuje. Opravdu musí denně vozit dva kubíky vzduchu a jednou za rok to nacpat po střechu na dovolenou?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  02. 11. 2019 19:48

Před deseti lety jsem jezdil 60 tisic ročně Octavkou 1.6. Jako, dalo se, ale dnes už bych to nedal Rekl bych, že dnešní P208 s tím bude srovnatelná, co se týče komfortu jízdy. Pokud má člověk rozpočet jenom na malé nové auto, ale potřebuje jezdit hodně, je pak lepší volbou ojetina.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  02. 11. 2019 06:02

Mpolan to víš lidi mají o 1/3 i víc větší výplatu než před 10lety a a chcou si koupit s větší standardní výbavou auto za stejnou cenu jako předtím když braly auto v akci.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 11. 2019 08:00

Jenže pravě takhle u nás nikdo nenakupuje.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  02. 11. 2019 09:33

Já před už 5lety koupil nové s -7procentní slevou z celkové ceny vozu(predvadecky v Rsu nebyli) a doteď slouží bez jediného problému-málo najeto.Ještě 5let než možná budu přemýšlet o jiném.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 11. 2019 14:37

Prima, a teď se zkus oprostit od toho "já".

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 11. 2019 09:46

My všichni co si to mužem dovolit.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 11. 2019 10:10

Vetsina lidi nedosahne na prumernou mzdu, ktera za poslednich 10 let opravdu narostla z 23tisic o cca 10 tisic. Otazka je ale komu. Bydleni apod nekde zdrazuje skokove (rozhodne nesleduje platy).

Odpovědět  |   | 
Fanda  |  23. 12. 2019 13:17

Bohužel nástup elektromobilů nám zdražuje auta s klasickými motory.Jinak ta cena je úlet,zatím se například nechá koupit skladová fabia kombi 1.0 tsi pro mě s dostatečnou výbavou za 263 000.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

dnes | Jan Mička | 61 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

včera | Jan Mička | 105 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 45 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny