Nový Peugeot 208 má české ceny. Pod 300.000 Kč se vejde až po velké slevě

38 komentářů

Fanda
23. prosince • 13:17

Bohužel nástup elektromobilů nám zdražuje auta s klasickými motory.Jinak ta cena je úlet,zatím se například nechá koupit skladová fabia kombi 1.0 tsi pro mě s dostatečnou výbavou za 263 000.

Michal
2. listopadu • 6:02

Mpolan to víš lidi mají o 1/3 i víc větší výplatu než před 10lety a a chcou si koupit s větší standardní výbavou auto za stejnou cenu jako předtím když braly auto v akci.

bzzz
2. listopadu • 10:10

Vetsina lidi nedosahne na prumernou mzdu, ktera za poslednich 10 let opravdu narostla z 23tisic o cca 10 tisic. Otazka je ale komu. Bydleni apod nekde zdrazuje skokove (rozhodne nesleduje platy).

mpolan
2. listopadu • 8:00

Jenže pravě takhle u nás nikdo nenakupuje.

Michal
2. listopadu • 9:33

Já před už 5lety koupil nové s -7procentní slevou z celkové ceny vozu(predvadecky v Rsu nebyli) a doteď slouží bez jediného problému-málo najeto.Ještě 5let než možná budu přemýšlet o jiném.

mpolan
2. listopadu • 14:37

Prima, a teď se zkus oprostit od toho "já".

Michal
3. listopadu • 9:46

My všichni co si to mužem dovolit.

Pepe
1. listopadu • 20:50

No ale dnešní době hlavně CR každý Čech chce levné a vybavené auto za málo peněz hodně muziky. Každý kouká CR na cenu a výbavu. Mne celku jedno kolik auto stojí a jaká výbava je ale spíš mne zajímá kolik najedu km jelikož za rok můj nájezd je 68tis km +-.

bzzz
1. listopadu • 21:22

Pokud najedes pres 68tisic km, tak asi budes koukat uplne jinam (trida i ceny). A lidi asi koukaj na cenu/vybavu, pac nemaj love a nenajedou toho hodne.

Marek71
2. listopadu • 19:48

Před deseti lety jsem jezdil 60 tisic ročně Octavkou 1.6. Jako, dalo se, ale dnes už bych to nedal :-) Rekl bych, že dnešní P208 s tím bude srovnatelná, co se týče komfortu jízdy. Pokud má člověk rozpočet jenom na malé nové auto, ale potřebuje jezdit hodně, je pak lepší volbou ojetina.

mpolan
1. listopadu • 22:08

Kdo nemá peníze, tak skončí stejně spíš u ojetiny, než u nového auta. A kdo má na nové auto, tak už si může dovolit přemýšlet, jaké auto vlastně potřebuje. Opravdu musí denně vozit dva kubíky vzduchu a jednou za rok to nacpat po střechu na dovolenou?

Pepe
1. listopadu • 20:44

Raději bych šel pod 300tis do renault clio ci fabia 3, yaris atd.. Peugeot je dost drahý dle mého názoru.

Pepe
1. listopadu • 20:41

Dost drahé to radsi clio.

mpolan
1. listopadu • 19:04

Hezký je, o tom žádná. Jenže Clio je objektivně hezčí, větší, a lépe vybavené. A za tu lepší výbavu i levnější. 208 to bude mít u nás hodně těžké.

Karlos
1. listopadu • 19:54

A navíc Clio má v nabídce i čtyřválec.

mpolan
2. listopadu • 14:36

A 208 snad ne? 1,5 HDi je taky čtyřválec.
Válce řeší jen retardi, důležitý je objem. K čemu je Cliu čtyřválec, když je za nesmyslnou cenu, základ jsou taky jen tříválce.

Kaa
2. listopadu • 16:18

No jasně, koupím si na cukání po městě diesel.

mpolan
2. listopadu • 18:21

Někdo snad zakázal dvěstěosmičce vyjíždět mimo města?

Vóša
1. listopadu • 17:03

Nic pro Škodomilský dobytek...

Assasin
1. listopadu • 16:13

Krásná reminiscence na 206. Poslední nové modely od Lva jsou vážně parádní. Na rozdíl od kup hov*n, co tvořili o generaci modelů dříve. Jen ten i-cocpit. :-(
Bravo.

Shimi
1. listopadu • 14:38

Pohřeb fosilů skrze cenotvorbu jede na plné obrátky. A je až děsivé, jak rychlý průběh to má. Dobře už bylo.

mpolan
1. listopadu • 18:59

Ceny by šly nahoru, ať by byly elektrovozy nebo nebyly. Proč stále zapomínáte na spoustu povinné "bezpečnostní" výbavy, kterou EU předepisuje, a která dosud v autech nebývala? Nebo je to schválně, abyste si mohli kopat do elektra?

dpcstb
3. listopadu • 0:51

ta bezpecnostna vybava je predovsetkym elektronika a ta je najlacnejsia

Shimi
1. listopadu • 20:41

mpolan: Spoustu? A kolik si myslíš, že ta "spousta" v reálu stojí? Vždyť to jsou v masové výrobě korunové záležitosti. V roce 2010 jsem si koupil auto B segmentu s 1.6T R4 110 kW za 400t. V roce 2020 mi Peugeot nabízí 3válcového s*áče s 96 kW za krásných akčních 538t. Tak tomu se říká chucpe. Jestli je tohle pokrok za 10 let, tak děkuji nechci.PS: Po slevě od dealera můžu mít za stejný peníz, tedy pokud bych chtěl automat, což nechci, Polo GTI 2.0T R4 147 kW a to je naprosto jiný vesmír, na který nemá Peugeot odpověď.

mpolan
1. listopadu • 22:05

Na tohle nemá ani cenu reagovat. Ale od tebe to ani nepřekvapí, tvé ulhané překrucování je tu běžným koloritem.
Korunovou záležitostí byl zjevně tvůj mozek, když není schopen pojmout vývoj za deset let.

Shimi
2. listopadu • 7:55

mpolan: Ulhané překrucování? Ale no tak. Já jsem naopak jeden z mála, který se drží faktů. Těch pár korunových fičur navíc, které jsou za těch 10 let součástí bezpečnostního balíčku, nemají se stávajícím zvyšováním cen nových aut nic společného. Tomu může věřit jen naprosto naivní člověk. Jednoduše řečeno, prodávat 208 s 3 válci za 540t. je úlet roku hraničící s drzostí.PS: Už máš vybrané auto? Megane je teď za super ceny.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
2. listopadu • 7:59

Jistě, radar je za korunové ceny, stejně tak software a kamery... Máš dost zkreslené představy, co takové věci stojí.
Auto teď neřeším, až na jaře. Čekám na Captura, 2008...

bzzz
2. listopadu • 10:00

Vetsina 'featur' (ne-li vsechny) vcetne sw uz existuje/existovala, jde jen o to, je narvat do plechovych krabic, rozchodit a otestovat.

mpolan
2. listopadu • 14:32

Jo, ale je rozdíl narvat to do pětimetrové limuzíny nebo SUV a nebo do maličkého auta, kde je každý krychlový centimetr prostoru vzácný. A tyhle asistenční krámy teď musí být v základní výbavě, na rozdíl od dřívějších dob, kdy se dávaly jen do vyšších a ještě za příplatky. A k tomu je ještě potřeba udržet auto na přijatelném hmotnostním limitu, aby zase nebyl problém s emisemi.

Wolff
1. listopadu • 15:45

To jo

Joe Doe
1. listopadu • 14:34

Nuz, ked to porovnam s cennikom Yarisu, tak pre 208 sa moze rozhodnut len clovek mechom udrety.Plne nalozeny hybrid za neakciovych 470 tisic - s dlhsou zarukou, nizsou spotrebou, automatom a spolahlivostou, o ktorej sa Peugeotu len sniva. Aj zaklad je za neakciovych sub-300 tisic.Este aj Mazda 2 vychadza vyhodnejsie.

Znalec
1. listopadu • 17:08

Yaris?Sedel alebo jazdil si na tom?Spracovanie ako pred 20timi rokmi, dynamika nula. Infotaiment z doby vlka a zajaca.Vŕzganie na každej diere. 208 je drahý ale treba priznať, ze spracovanie a infotaiment je uplne niekde inde.
Dynamika turbomotora bude tiez zasadne lepsia ako pri zastaranom hybride.A to realne jednoznacne Peugeot nie je moja obľúbená značka.

Wolff
1. listopadu • 15:45

No.
Jako levné to není.
Ale.Srovnávas škaredé auto s hezkým.Což je zásadní problém.Yaris si nikdo nekoupil ani za těch 300t., kdezto toto se.bude prodávat jak rohlíky na krámu.

Kaa
1. listopadu • 16:47

Jako rohlíky na krámu?? To jako že lidi to budou kupovat po pěti a více kusech?

pirate
1. listopadu • 21:11

Ano.

pacho
1. listopadu • 19:01

u nás, sa určite 208 čka nebude predávať ako rožky. Toto auto nie je primárne určená pre naše trhy, kde ľudia kupujú fabiu, socialedition, len aby bola lacná. 208 je určená pre ľudí, čo potrebujú pohodlné,plnohodnotné malé auto hlavne do mesta, kde veľké auto nemá zmysel. Určite nie ako roddiné auto, ktoré musí zvládnuť nákup v tescu ako aj cestu do chorvátska s 2-3 s bicyklami na guly a k tomu rakva. Pozri sa peugeoty sa snáď v základnej výbave ani nevyrábajú lebo to nikto nekupuje. U nás ceníky začínaju vždy strednou výbavou active.

slovensky sofer
4. listopadu • 14:58

No mozem ti k tomu povedat len tolko, ze mesacne by potrebovali vyrabat 40 000 aut no momentalne zvladaju 30 az 35. Tak si to preber ako uznas za vhodne.

bzzz
1. listopadu • 19:55

Do mesta je napr. hybrid. Staci kouknout na cenik Toyoty a je jasne, ze tam se s akcni cenou dostavate na uroven Pazouta. Pak staci porovnat motorizaci, vybavu atd...

Doporučujeme

Články odjinud