Nový Peugeot 208 má české ceny. Pod 300.000 Kč se vejde až po velké slevě

Joe Doe  |  01. 11. 2019 14:34

Nuz, ked to porovnam s cennikom Yarisu, tak pre 208 sa moze rozhodnut len clovek mechom udrety.

Plne nalozeny hybrid za neakciovych 470 tisic - s dlhsou zarukou, nizsou spotrebou, automatom a spolahlivostou, o ktorej sa Peugeotu len sniva. Aj zaklad je za neakciovych sub-300 tisic.

Este aj Mazda 2 vychadza vyhodnejsie.

Odpovědět  |   | 
Wolff  |  01. 11. 2019 15:45

No.
Jako levné to není.
Ale.

Srovnávas škaredé auto s hezkým.

Což je zásadní problém.

Yaris si nikdo nekoupil ani za těch 300t., kdezto toto se.bude prodávat jak rohlíky na krámu.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  01. 11. 2019 16:47

Jako rohlíky na krámu?? To jako že lidi to budou kupovat po pěti a více kusech?

Odpovědět  |   | 
pacho  |  01. 11. 2019 19:01

u nás, sa určite 208 čka nebude predávať ako rožky. Toto auto nie je primárne určená pre naše trhy, kde ľudia kupujú fabiu, socialedition, len aby bola lacná. 208 je určená pre ľudí, čo potrebujú pohodlné,plnohodnotné malé auto hlavne do mesta, kde veľké auto nemá zmysel. Určite nie ako roddiné auto, ktoré musí zvládnuť nákup v tescu ako aj cestu do chorvátska s 2-3 s bicyklami na guly a k tomu rakva. Pozri sa peugeoty sa snáď v základnej výbave ani nevyrábajú lebo to nikto nekupuje. U nás ceníky začínaju vždy strednou výbavou active.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 11. 2019 19:55

Do mesta je napr. hybrid. Staci kouknout na cenik Toyoty a je jasne, ze tam se s akcni cenou dostavate na uroven Pazouta. Pak staci porovnat motorizaci, vybavu atd...

Odpovědět  |   | 
slovensky sofer  |  04. 11. 2019 14:58

No mozem ti k tomu povedat len tolko, ze mesacne by potrebovali vyrabat 40 000 aut no momentalne zvladaju 30 az 35. Tak si to preber ako uznas za vhodne.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  01. 11. 2019 21:11

Ano.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  01. 11. 2019 17:08

Yaris?

Sedel alebo jazdil si na tom?

Spracovanie ako pred 20timi rokmi,

dynamika nula.

Infotaiment z doby vlka a zajaca.

Vŕzganie na každej diere.

208 je drahý ale treba priznať, ze spracovanie a infotaiment je uplne niekde inde.
Dynamika turbomotora bude tiez zasadne lepsia ako pri zastaranom hybride.

A to realne jednoznacne Peugeot nie je moja obľúbená značka.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  01. 11. 2019 14:38

Pohřeb fosilů skrze cenotvorbu jede na plné obrátky. A je až děsivé, jak rychlý průběh to má. Dobře už bylo.

Odpovědět  |   | 
Wolff  |  01. 11. 2019 15:45

To jo

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 11. 2019 18:59

Ceny by šly nahoru, ať by byly elektrovozy nebo nebyly. Proč stále zapomínáte na spoustu povinné "bezpečnostní" výbavy, kterou EU předepisuje, a která dosud v autech nebývala? Nebo je to schválně, abyste si mohli kopat do elektra?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  01. 11. 2019 20:41

mpolan: Spoustu? A kolik si myslíš, že ta "spousta" v reálu stojí? Vždyť to jsou v masové výrobě korunové záležitosti. V roce 2010 jsem si koupil auto B segmentu s 1.6T R4 110 kW za 400t. V roce 2020 mi Peugeot nabízí 3válcového s*áče s 96 kW za krásných akčních 538t. Tak tomu se říká chucpe. Jestli je tohle pokrok za 10 let, tak děkuji nechci.

PS: Po slevě od dealera můžu mít za stejný peníz, tedy pokud bych chtěl automat, což nechci, Polo GTI 2.0T R4 147 kW a to je naprosto jiný vesmír, na který nemá Peugeot odpověď.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 11. 2019 22:05

Na tohle nemá ani cenu reagovat. Ale od tebe to ani nepřekvapí, tvé ulhané překrucování je tu běžným koloritem.
Korunovou záležitostí byl zjevně tvůj mozek, když není schopen pojmout vývoj za deset let.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 11. 2019 07:55

mpolan: Ulhané překrucování? Ale no tak. Já jsem naopak jeden z mála, který se drží faktů. Těch pár korunových fičur navíc, které jsou za těch 10 let součástí bezpečnostního balíčku, nemají se stávajícím zvyšováním cen nových aut nic společného. Tomu může věřit jen naprosto naivní člověk. Jednoduše řečeno, prodávat 208 s 3 válci za 540t. je úlet roku hraničící s drzostí.

PS: Už máš vybrané auto? Megane je teď za super ceny.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 11. 2019 07:59

Jistě, radar je za korunové ceny, stejně tak software a kamery... Máš dost zkreslené představy, co takové věci stojí.
Auto teď neřeším, až na jaře. Čekám na Captura, 2008...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 11. 2019 10:00

Vetsina 'featur' (ne-li vsechny) vcetne sw uz existuje/existovala, jde jen o to, je narvat do plechovych krabic, rozchodit a otestovat.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 11. 2019 14:32

Jo, ale je rozdíl narvat to do pětimetrové limuzíny nebo SUV a nebo do maličkého auta, kde je každý krychlový centimetr prostoru vzácný. A tyhle asistenční krámy teď musí být v základní výbavě, na rozdíl od dřívějších dob, kdy se dávaly jen do vyšších a ještě za příplatky. A k tomu je ještě potřeba udržet auto na přijatelném hmotnostním limitu, aby zase nebyl problém s emisemi.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  03. 11. 2019 00:51

ta bezpecnostna vybava je predovsetkym elektronika a ta je najlacnejsia

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  01. 11. 2019 16:13

Krásná reminiscence na 206. Poslední nové modely od Lva jsou vážně parádní. Na rozdíl od kup hov*n, co tvořili o generaci modelů dříve. Jen ten i-cocpit.
Bravo.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  01. 11. 2019 17:03

Nic pro Škodomilský dobytek...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 11. 2019 19:04

Hezký je, o tom žádná. Jenže Clio je objektivně hezčí, větší, a lépe vybavené. A za tu lepší výbavu i levnější. 208 to bude mít u nás hodně těžké.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  01. 11. 2019 19:54

A navíc Clio má v nabídce i čtyřválec.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 11. 2019 14:36

A 208 snad ne? 1,5 HDi je taky čtyřválec.
Válce řeší jen retardi, důležitý je objem. K čemu je Cliu čtyřválec, když je za nesmyslnou cenu, základ jsou taky jen tříválce.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  02. 11. 2019 16:18

No jasně, koupím si na cukání po městě diesel.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 11. 2019 18:21

Někdo snad zakázal dvěstěosmičce vyjíždět mimo města?

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  01. 11. 2019 20:41

Dost drahé to radsi clio.

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  01. 11. 2019 20:44

Raději bych šel pod 300tis do renault clio ci fabia 3, yaris atd.. Peugeot je dost drahý dle mého názoru.

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  01. 11. 2019 20:50

No ale dnešní době hlavně CR každý Čech chce levné a vybavené auto za málo peněz hodně muziky. Každý kouká CR na cenu a výbavu. Mne celku jedno kolik auto stojí a jaká výbava je ale spíš mne zajímá kolik najedu km jelikož za rok můj nájezd je 68tis km +-.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 11. 2019 21:22

Pokud najedes pres 68tisic km, tak asi budes koukat uplne jinam (trida i ceny). A lidi asi koukaj na cenu/vybavu, pac nemaj love a nenajedou toho hodne.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 11. 2019 22:08

Kdo nemá peníze, tak skončí stejně spíš u ojetiny, než u nového auta. A kdo má na nové auto, tak už si může dovolit přemýšlet, jaké auto vlastně potřebuje. Opravdu musí denně vozit dva kubíky vzduchu a jednou za rok to nacpat po střechu na dovolenou?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  02. 11. 2019 19:48

Před deseti lety jsem jezdil 60 tisic ročně Octavkou 1.6. Jako, dalo se, ale dnes už bych to nedal Rekl bych, že dnešní P208 s tím bude srovnatelná, co se týče komfortu jízdy. Pokud má člověk rozpočet jenom na malé nové auto, ale potřebuje jezdit hodně, je pak lepší volbou ojetina.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  02. 11. 2019 06:02

Mpolan to víš lidi mají o 1/3 i víc větší výplatu než před 10lety a a chcou si koupit s větší standardní výbavou auto za stejnou cenu jako předtím když braly auto v akci.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 11. 2019 08:00

Jenže pravě takhle u nás nikdo nenakupuje.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  02. 11. 2019 09:33

Já před už 5lety koupil nové s -7procentní slevou z celkové ceny vozu(predvadecky v Rsu nebyli) a doteď slouží bez jediného problému-málo najeto.Ještě 5let než možná budu přemýšlet o jiném.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 11. 2019 14:37

Prima, a teď se zkus oprostit od toho "já".

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 11. 2019 09:46

My všichni co si to mužem dovolit.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 11. 2019 10:10

Vetsina lidi nedosahne na prumernou mzdu, ktera za poslednich 10 let opravdu narostla z 23tisic o cca 10 tisic. Otazka je ale komu. Bydleni apod nekde zdrazuje skokove (rozhodne nesleduje platy).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Yaris GR-Sport Hybrid: Hvězdné války bez zvláštních efektů

Toyota Yaris GR Sport Hybrid

Naprosto skvělá Toyota Yaris GRMN vypadá jako helma bojovníka z Hvězdných válek a jízda je jako mezigalaktická bitva. Co když ale slavné sérii filmů vezmete speciální efekty?

dnes | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 70 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 54 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A