Nový Peugeot 208 má české ceny. Pod 300.000 Kč se vejde až po velké slevě

V nedávných jízdních dojmech jsme avizovali, že do zveřejnění českých cen nové generace Peugeotu 208 moc času nezbývá. Stalo se. Co na ně říkáte?

Nabídka nového Peugeotu 208 pro český trh je rozdělena do čtyř linií. Nejlevnější, označená jednoduše Like, zahrnuje pouze dvanáctistovku PureTech o výkonu 55 kW. Základní cena činí 295.000 Kč, bavíme se ale o akční nabídce, kterou Peugeot vytvořil pro uvedení nové generace 208 na český trh. Slevy přitom nejsou nízké – pohybují se od čtyřiceti do šedesáti tisíc korun. Nebýt akční slevy, vyšel by nejlevnější Peugeot 208 na 335.000 Kč.

Za volantem nového Peugeotu 208: Je krásný, největší zbraň však budí rozpaky

Za volantem nového Peugeotu 208: Je krásný, největší zbraň však budí rozpaky

Peugeot 208 Like nabízí například šest airbagů, tempomat s omezovačem rychlosti, manuální klimatizaci, elektricky ovládaná přední okna, rádio či halogenové světlomety s integrovanými denními světly. Vůz má 15palcová ocelová kola s velkoplošnými kryty a žlutou metalízu Faro. Ta je standardem pro všechny výbavy, za ostatní laky se připlácí od šesti do sedmnácti tisíc korun.

Linie Active vychází na nejméně 315.000 Kč (akční sleva 45.000 Kč). Kola jsou stále ocelová, avšak o palec větší, nad rámec výbavy Like počítejte s lepším rádiem s USB, elektricky ovládanými a vyhřívanými zpětnými zrcátky s integrovanými LED směrovkami, lepším i-Cockpitem (7palcový displej namísto 5palcového) či multifunkčním volantem. I nabídka motorů je širší. Tříválec PureTech má až 100 koní a automat, můžete zvolit také turbodiesel 1.5BlueHDi.

Peugeot 208 oficiálně: Dravý hatchback je k dostání i jako elektromobil

Peugeot 208 oficiálně: Dravý hatchback je k dostání i jako elektromobil

Verze Allure začíná po padesátitisícové slevě na částce 403.000 Kč, pod kapotou už však má motor PureTech o výkonu 100 koní. Výbava zahrnuje litá 16palcová kola, LED světlomety a svítilny, automatickou klimatizaci, středovou loketní opěrku vpředu, i-Cockpit s 3D zobrazením, parkovací senzory nebo couvací kameru. Motor PureTech 100 můžete mít s manuální i automatickou převodovkou (rozdíl 50.000 Kč), turbodiesel 1.5 BlueHDi 100 s manuálem začíná na 443.000 Kč (po sleva 60.000 Kč).

Nejlevnější Renault Clio nemá odpověď na trend dnešní doby. Poradil si po svém

Nejlevnější Renault Clio nemá odpověď na trend dnešní doby. Poradil si po svém

Nejdražší a zároveň nejšmrncovnější verzi představuje GT Line s cenou od 458.000 Kč (PureTech 100 po slevě 37.000 Kč). Jako jediná z nabídky má motor 1.2 PureTech 130 o výkonu 96 kW, který je standardně spojen s automatickou převodovkou. Nad rámec linie Allure dostanete litá 17palcová kola, textilní koberečky, chromovanou koncovku výfuku, tmavé čalounění stropu, zatmavená zadní okna, sedadla se zesíleným bočním vedením či ambientní osvětlení interiéru.

Cenu elektrické verze české zastoupení Peugeotu zatím nezveřejnilo. Uvedení nové generace 208 na náš trh proběhne 28. listopadu, vůz je však možné objednávat už nyní.

Peugeot 208 druhé generace: Technická data a české ceny
Motor 1.2 PureTech 1.2 PureTech 1.2 PureTech 1.5 BlueHDi e-208
Zdvihový objem [cm3] 1199 1199 1199 1499 -
Výkon [kW/min] 55/5750 75/5500 96/5500 74/3500 100/-
Točivý moment [Nm/min] 111/2750 205/1750 230/1750 250/1750 260/-
Převodovka 5M 6M/8A 8A 6M -
Pohotovostní hmotnost [kg] 1023 1102/1133 1165 1126 -
Zrychlení 0-100 km/h [s] 14,9 10,9/11,9 8,7 11,4 8,1
Maximální rychlost [km/h] 170 188 208 188 150
Cena Like [Kč] 295.000 - - - -
Cena Active  [Kč] 315.000 345.000 - 385.000 -
Cena Allure [Kč] - 403.000 - 443.000 -
Cena GT Line [Kč] - 458.000 538.000 498.000 -
Příplatek za automat činí 50.000 Kč
Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, pro je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

dnes | Petr Schnagl
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků