Nový Peugeot 207: malý Francouz dospěl (první dojmy)

52 komentářů

OII
30. října • 13:37

Aktivni a pasivni bezpecnostni prvky jsou v Peugeotu nej.
Takova 407 je spicka v bezpecnosti.

janicka.machal-holka
3. června • 20:55

ahoj jsem holka,ale dovolila jsem si zajit v ostrave do autosalonu a sedela jsem v 207.pro zeny dost dobry auto 1.6by byla ok.oranzova je ok jen se nani ceka 2.m.ale lizink na 3.roky baz preplaceni ok.jen 20.%akontace dobry co.ja tomuto vozu davam 11111111111111111111111111111111111111111111111111111;

xsarahdi
15. června • 23:39

dnes som mal konecne tu cest sa povozit v 207 a to hned v 2 motoroch 1.4 16V 66kw a 1.4 HDI 50kw a som z neho nadseny je to krasne auto a naviac velke. inak neviem ale mne sa zdal HDI zrovnatelny z benzinom aj ked som mozno zvyknuty na HDI a nie na benzin.pruznost toho maleho prcka 1.4 HDI ma veeelmi prekvapila.mozno je nieco na nom prepracovane oproti 206ke,lebo aj krutak ma 160 oproti 150 v 206ke.inak rozmerovo je to take ako moja xsara XSARA-4188/1705/1405/2540 a 207-4010/1720/1473/2540 interier v zaklade strohy mozno az moc ale kvalita paradna. PS:packa na manual zrkadla ma dostala

Pete
13. srpna • 18:33

Nenazval by som to autom pre zeny pretoze si myslim ze auto uz nie je az tak male a (na rozdiel od twinga a 206 ktore by sa mohli nazvat zenskymi autami) Peugeot 207 ma vyslovene agresivny a sportovo naladeny vzhlad na com si myslim ze nic zenskeho nie je Inak som sa vnom viezol je super podvozok ma sportovo naladeny a sedi ako prilepene aj pri ostrejsom manevrovani .Kvalita spracovania je ok

legnaw
28. května • 11:48

207ka uz sa vyraba v Trnave...

dlabas
26. května • 8:25

Prohlídnul jsem si P-207 v Lipsku, ale víc mě zaujalo nové Clio. Asi proto, že starší verzi vlastním. Jen mě pořád zaráží proč u silnějšího HDI motoru (1.6HDI/80kw) nedávají 6-ti kvalt. Ve městě je na nic, ale na dálnicích se užije. A kupovat 1.6HDI do města je kravina

Neználek
26. května • 7:03

dát do 207mičky turbo 110/240 ... to bude mit spoilery vetsi nez to auto aby to udrzeli na silnici ne ?

Kaja nechapavy
26. května • 12:09

Proc budes davat micky do 207 ???

Mirek-607
26. května • 10:37

Nevidim k tomu zadny duvod, 110 kW na nejakych 1200 kg neni zadny extra vykon...

Honza
25. května • 19:33

Me na to s*re akorat to, ze vrcholna verze GT, ktera by mela symbolizovat opravdovy vrchol rady, ma pod kapotou kadlakadla motor. To sorry, ale to je humac.

Petr
25. května • 16:43

Teda udelat derovanou mrizku pred klasicky zpatecky, aby to vypadalo "jako" diody, to mi pripada hodne trapny. Bud je tam meli dat, a nebo ne, ale takhle si naprosto nepraktickym opatrenim hrat na neco co tam neni, omezovat tim svitivost... to bych mel radsi normalni svetlo co bude lip svitit... no proste kokoti.

mrazik
25. května • 20:17

Chce to videt na vlastni oci. Realita je lepsi jak fotky a vypada to fakt dobre. Osobne jsem ji vcera videl nedaleko strasnicke.

milan
25. května • 13:31

vedenie Peugeotu sa vyjadrilo, ze najblizsie 2 roky bude este urcite vyrabat 206-ku, rovnako v Irane uz raz tu promovanu 4-miestnu verziu sedana. Na prelome rokov ma byt predstaveny 308 (a 3008). Ten lahko "vysackuje" asi najvacsieho konkurenta pre 207 - 307. Uprimne, ja vnimam 207 ako dalsi facelift 307. Rozmerovo je naozaj o kusocek mensi.
Nechapem tak trochu strategii Peugeotu. Ich uspech je jasny - na plnej ciare vyhrali s modelom 206 v nasom regione. Predaje 307, 407 a 607 su prijatelne. Problemy im u nas asi najviac robi model 107 (v SR do dnesneho dna nie je oficialne v predaji...). Dalsou strategiou je prist na nase trhy s jazdenymi vozidlami predavanymi prave vlastnou predajnou sietou.
Pokial budeme uvazovat radovym obcanom, stale sa bude rozhodovat cenou a vykonom. Ta vitazi pri 206 a ojazdenych vozidlach. Uspech @)& pride po 2/3 rokoch.

rychtracek
25. května • 12:24

Přišerny, koukat jak na silnici jezdí víc těhle nicek. Hnůj, kupovat takovyhle příšernosti. Možna tak ještě s tim lítat někde na kanárech po ostrově, ale tohle auto a vubec tyhle maly přišery nemaji nic polečnýho s bezpečím a konfortem při jízdě. Divim se, že na to lidi ještě skáčou. Tyhle auta 207.punto, yaris a jiny hruzy by měli automobilky davat zadarmo. Užitná hodnota žádná, pokrok žádný, hlavně aby to lidi kupovali. Startování bez klíčku ? Příjdu k autu - ono mě pozdraví, zeptá se co je novýho a kam pojedeme - tomu říkám startování na urovni. Blazni. 21 stoleti a cpeme penize do žroutů benzínu. 207 je tak na urovni  favorit a fabia. Dal bych je na dopravni hřiště, aby si s nimi děti hrali.

autor
25. května • 18:50

já osobně bych byl za to aby lidi jezdily v trojčatech z kolína a vesmartu ap odobných autech. 9/10 případů jedou v autě samy. do města je to zbytečný představ si kdyby měli všichni smarta a přizpůsobil bys k tomu parkoviště a tak by se ti zvětšil počet parkovních míst a daly by se zavést i místa tam kde do teď nebyly protože by tma tyauta neprojeli. navíc to sežere mň paliva než nějaký übersedany kde stejnak sedí zbohatlíci samy. kdyby si koupili miny a daly do něj veškerou výbavu tak je to bude stát půlku budou mít stejnej luxus a pořád i image a přesto zaberou půlku místa než v A8L nebo 750iL nebo jak se značí prodloužená sedmička a ještě to samý medvěd...

redsnake
25. května • 15:29

dej mi aspoň meloun, abych si moh koupit to auto co mě samo pozdraví a nemusel jezdit v týhle malý příšeře. Pak budu klidně všude chodit a vykřikovat, jak je 207 (yaris, punto, fabie, ...) strašný auto

wolff
25. května • 13:25

A vlastně taky názor, no ne?

MELLO
25. května • 11:50

Výbava Premium obsahuje navíc........osvěžovač vzduchu
Hdi 110k GT 585 600.-
U mě bez dalšího komentáře.
 

lahab
25. května • 8:53

Zdravím, co je ta škvíra v palubní desce dole pod ovládáním větráku a klimy? Vypadá to jako čtwčka bankovní karty...
Díky za info.

Radek Ondrášík
25. května • 9:17

Také jsem nad tím uvažoval a rozhřešení přišlo při sledování video presentace. Je to držák na platební karty...

-LK-
25. května • 11:00

Myslím, že podobné vychytávky zloději velmi ocení. Ještě přidat malý štítek na PIN ke kartě...

wolff
25. května • 11:52


Jo to je dobrá vychytávka...

Merlin
25. května • 13:00

To sluzi na odkladanie karty na platenie dialnicneho myta.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
milan
25. května • 13:11

alebo na kartu do garaze.

Mirek-607
25. května • 13:14

Nevim, jestli takova vec bude i u 207, ale dalo by se to vyuzit pro vestaveny GSM telefon. Takhle to mame v 607, strka se tam simkarta - nevyloupnuta ve formatu kreditky...

lol
25. května • 9:06

kde si žil v posledních letech?:) to už neni na klíčky, ale na kartu...

pEt
25. května • 8:53

Nezdá se vám, že je ten frantík nějak těžký a to užitečné zatížení je fakt směšné. Menší než staré škodovky

Mirek-607
25. května • 13:12

Presne to jsem chtel napsat... Bohuzel je to trend nasi doby, u Peugeotu az extra vyditelny, staci se podivat i na jine modely jako treba 407, pak ma clovek pocit, ze neumi v PSA udelat motor, co jede, ackoli chyba je jinde...

mlok
25. května • 10:34

Taky me zarazila hmotnost .... Mam Octavii 1,6 ... a pohotovostni hmotnost je 1190kg ... To je skoro o 100kg min nez tenhle prežranej "prcek" ... Uzitecny zatizeni mam 500Kg ... tohle stezi zvladne 400Kg ...
Za chvili fakt budem jezdit v tancích ...

aquila
25. května • 17:59

len skus napakovat v tej papierovej octavii. stare octavie maju nehorazne smejdacku plecharinu ..
 
cize ta vaha je v zeleze, ktore ta moze zachranit ...
 
ked nic ine, tak stret octavia I vs. tento "prcek" by si ty mohol dopadnut horsie, kedze ten "prcek" ta pretlaci ...

drgi
25. května • 20:39

a ked narazis do VW Touarega?

ako vysvetlis, ze Toyota Yaris NG vazi s porovnatelnym motorom o 150-100 kil menej a v euroNCAP ziskala prakticky rovnake hodnoty (5hviezdiciek, 94%), dokonca ked sa pozries na poskodenie jednotlivych casti tela, tak yaris z toho vychadza lepsie?

207 je tazka krava, zvykni si.

aquila
25. května • 22:49

ja nepotrebujem nic vysvetlovat :)
 
ale vidno, ze si kusok mimo a nepochopil si tu pointu co som napisal. v realite su ti tie hviezdicky z euroNCAP akurat tak na dve veci.
 
ak by si si precital moj prispevok poriadne, mozno by ti doslo, ze ked by sa aj zrazil ten 5 hviezdickovy yaris a 5hviezdickovy pazoot tak tych 100-150 kil v prospech pazoota by jeho vodica mozno zachranilo.
 
neviem ci si daval na fyzike pozor, ale zrejme nie :)
 
ale skusim trosku jednoduchsi (aj ked extremnejsi pripad), co myslis, ze ked sa stretne yaris s kamionom ? kto bude mat viac "energie" a kto koho pretlaci ? ten tonovy yaris alebo ten X-tonovy kamion ?
 
ja jazdim na aute ktore ma celkovu hmotnost 2 tony a uz mi zachranilo zivot ked som sa stretol s este vacsim "macom" ktory mal 2,5 tony. skoda sice za pol miliona, posunuty predok o 12 cm, ale ja som z auta vystupil a odisiel po svojich :)
 
takze suma sumarom, pri autach je viac hmoty a zeleze (obycajne)  _lepsie_.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek-607
26. května • 10:36

Ono to neni tak jednoduche, protoze krom hmotnosti musis brat v uvahu rychlost teles. Dalsi veci je, ze pokud narazis do stromu nebo do zdi, tak je Ti ta vetsi hmotnost naopak na skodu...

drgi
26. května • 9:44

viem co si tym chcel povedat. ale na to, aby si to druhe auto pretlacil, by si potreboval niekolkonasobne vacsiu hybnost. teda minimalne 2-3x tazsi alebo rychlejsi ako druhy ucastnik. jazdit na aute tazsom o 150 kil ako normal, len preto aby som mal vacsie sance pri zrazke, je somarina.
lenze, kebyze mas ten yaris, lahsi o 150 kil, alebo o 900 (od tvojho 2tonoveho auta), tak si mozes dovolit urobit klucku, zabrzdit, vyhnut sa kamionu. pre mna euroNCAP nie je modlou, ale da sa podla neho orientovat, ked chces porovnat dve auta.

bezpecnost nerobi vyssia hmotnost, ale vodic, ovladatelnost auta v kritickych momentoch, zrychlenie, brzdy, a az potom rozumne navrhnute deformacne zony, pocet airbagov.

V.Mlich
25. května • 8:47

To jsem zvedav, jestli bude prizpusoben ke sviceni ve dne. Alespon jas displeje by nemel zaviset od prepinace svetel, ale by se mel ridit fotonkou. Kdyz se chci podivat na budiky, musim si vzdycky na chvili zhasnout

Piettro
25. května • 8:01

Mohl byste alespoň stručně porovnat 207 a nedávno testované Grande Punto? Našel jste nějaký zásadní rozdíl mezi těmito vozy? Uvažuji o koupi nějakého příměstského vozidla pro manželku, nová 207 je taky v širším výběru.... Děkuji.

Radek Ondrášík
25. května • 9:21

Zdravím,
s Puntem jsem při testu najezdil přes 1200 km, s P207 nějakých 80-120 km, takže to porovnání ještě není tak komplexní. Každopádně z toho mála bych vyzdvidl nižší hluk v interiéru ať od motoru nebo aerodynamický hluk u P207. Bylo až neskutečné, že ani při vysokých rychlostech okolo 180 km/h (tacho) nebylo třeba nijak zvyšovat hlas.

Určitou výhodou u Punta je nejmenší motor 1,2, který u P207 bude chybět a nejnižší motorizace bude 1,4, což mírně zvýší provoz v ceně za pojistku.

Jízdně mi přišel P207 na stejné úrovni jako Punto, které bych možná nazval o stupínek sportovněji laděným autíčkem, než P207 a to vš. srovnání s verzi GT. P207 je prostě autíčko o komfortu, byť neodmítne ani ostřejší zacházení.

Osobně bych nevolil vítěze, na úplné závěry si počkám na delší test, ale pokud mohu trochu předvídat, tak ty rozdíly budou v drtivě většině případů subjektivního charakteru.

Ladaik
25. května • 10:09

Co mě se na Puntu nelíbilo, byli tvrdé plasty všude v interieru. Celkově použité materialy nic moc. Sedel jsem v černý verzi, takže interier nic moc. Nelíbylo se mi jak čuměl nad přední okno střešní "kobereček". Řazení špatný (zpátečká se dáva skoro až za roh). Slícování dílů karoserie by zasloužilo víc práce. Spáry jsou přesně stejný, ale na dnešní dobu široký. Fábie má užší spáry. Taky se mi nelíbylo při otevřených dveřích všemožně přeplátovaný díly karoserie. Bylo vidět moc technickýho rázu. Jinak desing je super

mrazik
25. května • 8:11

Přesně tohle mě napadlo. Grande Punto válcuje trhy a zvyšuje prodeje Fiatu, ale jak to bude po příchodu 207 ? No uvidíme, vítězství bych nejradši přál oběma.

Merlin
25. května • 7:58

Treba pochvalit predne sedadla, rozmerom a poskytovanemu pohodliu sa vyrovnaju vyzsej triede.

Ladaik
25. května • 5:28

Jak maj ty frantícy vychcaně na grafu v malém rozmezí krouták. Pak to dává dojem, jako by měli motory perfektne rovnou křivku kroutáku, ale když se kouknete na jednotky, tak nic novýho pod sluncem

Mena
25. května • 16:10

taky na to koukam, sou to mrchy

Jarda
25. května • 2:41

Paužouta ani zadara. Nehezký ošklivý auto. A pokud to do člověka napálí někdo ve 40km/h je na fleku kaput. Je to takovej francajskej tráboš.

Neo
25. května • 17:54

No ty jsi dobrej kokůtek. Já jezdim od narození Peugeotem, od 306, přes 206 až po současnou novou 307 a nedam na ně sáhnout. Tak se uklidni, když nemáš šanci auta posoudit.

Jarda
28. května • 4:20

Jezdím Chryslerem Sebringem. Znovu říkám že Pažouta ani za zlatý prase.

Mirek-607
28. května • 14:55

Ze by zrovna Sebring byl zazrakem techniky a bezpecnosti...

Jarda
6. června • 7:04

no vidis, a je... Ma to vsechny hvezdicky v crashtestech.

Mirek-607
25. května • 13:09

Hodnotny prispevek... Stalo by za to, podivat se na vysledky crashtestu neceho jineho nez 20 let stare 405...

Honza
26. května • 12:11

Sice Pezouty nemusim, ale mam dojem ze stara 504 strcila do kapsy v bezpecnosti auta tak 5 let zpatky.

cgh
25. května • 9:53

Čím jezdíš? Koktávkou?

Milovnik_Peugeotu
25. května • 3:04

Ty si vul, vis kolik dostala 207 v crashtestu hvezdicek? Kolik ma 407? V trabosi jezdis leda ty, tak nezavid

Jarda
28. května • 4:21

Jezdil jsem = Chevrolette Cavalier, Chrysler Spirit a teď mám Chrysler Sebring 2005. Znovu říkám. Do pažouta ani za brambůrky.

Doporučujeme

Články odjinud