Nový Peugeot 108 zná svou českou cenu. Je dražší než Aygo

Nový Peugeot 108 zná svou českou cenu. Je dražší než Aygo

Nový Peugeot 108, který sjíždí z výrobní linky kolínského závodu TPCA, stojí od 223 900 korun. Za to dostanete základní výbavu Access a tříválec 1.0 VTi o výkonu 51 kW (69 k) s manuální pětistupňovou převodovkou.

Základní výbava už má ale čelní, boční i hlavové airbagy, ABS i ESP, denní světla z LED, palubní počítač nebo třeba nárazníky v barvě karoserie. Za centrální zamykání s elektrickým stahováním předních oken si připlatíte 10 000 korun a za klimatizaci 15 000 korun.

Toyota Aygo, Peugeot 108 a Citroën C1: kolínský trojboj podruhé

Toyota Aygo, Peugeot 108 a Citroën C1: kolínský trojboj podruhé

Dva vyšší stupně výbavy už tyto prvky mají v ceně. Ve výbavách Active a Allure si také můžete připlácet za různé polepy a barevné kombinace. Příplatek za pětidveřové provedení je 5000 korun v případě litrového motoru, u dvanáctistovky pak osm tisíc.

Pro litrový motor je k dispozici i robotizovaná pětistupňová převodovka ETG za rozumný příplatek 18 000 korun. Pokud chcete verzi 108 Top! se shrnovací látkovou střechou, připlatíte si 30 000 korun.

modelAccessActiveAllure
1.0 VTI 5 MAN223 900 Kč253 900 Kč280 900 Kč
1.0 VTI 5 ETG 271 900 Kč298 900 Kč
1.2 PureTec 5 MAN 265 900 Kč292 900 Kč

 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 30 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků