Nový Peugeot 108 zná svou českou cenu. Je dražší než Aygo

Nový Peugeot 108 zná svou českou cenu. Je dražší než Aygo

Nový Peugeot 108, který sjíždí z výrobní linky kolínského závodu TPCA, stojí od 223 900 korun. Za to dostanete základní výbavu Access a tříválec 1.0 VTi o výkonu 51 kW (69 k) s manuální pětistupňovou převodovkou.

Základní výbava už má ale čelní, boční i hlavové airbagy, ABS i ESP, denní světla z LED, palubní počítač nebo třeba nárazníky v barvě karoserie. Za centrální zamykání s elektrickým stahováním předních oken si připlatíte 10 000 korun a za klimatizaci 15 000 korun.

Toyota Aygo, Peugeot 108 a Citroën C1: kolínský trojboj podruhé

Toyota Aygo, Peugeot 108 a Citroën C1: kolínský trojboj podruhé

Dva vyšší stupně výbavy už tyto prvky mají v ceně. Ve výbavách Active a Allure si také můžete připlácet za různé polepy a barevné kombinace. Příplatek za pětidveřové provedení je 5000 korun v případě litrového motoru, u dvanáctistovky pak osm tisíc.

Pro litrový motor je k dispozici i robotizovaná pětistupňová převodovka ETG za rozumný příplatek 18 000 korun. Pokud chcete verzi 108 Top! se shrnovací látkovou střechou, připlatíte si 30 000 korun.

modelAccessActiveAllure
1.0 VTI 5 MAN223 900 Kč253 900 Kč280 900 Kč
1.0 VTI 5 ETG 271 900 Kč298 900 Kč
1.2 PureTec 5 MAN 265 900 Kč292 900 Kč

 

bazar

Peugeot 206 1,6
Rok výroby: 2003
Stav: 84 289 km
Cena: 54 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 115 000 km
Cena: 135 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 116 246 km
Cena: 95 000 Kč
Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 127 886 km
Cena: 101 000 Kč
Peugeot RCZ 2
Rok výroby: 2013
Stav: 146 015 km
Cena: 320 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 178 674 km
Cena: 130 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků