Nový Patrol na AutoTecu

Dominantou stánku společnosti Nissan v pavilonu B jsou dva Patroly GR s novým třílitrovým turbodieselem. Pro Patrol GR je charakteristická prostorná kabina s dobrou úrovní komfortu, fascinující jízdní výkony v náročném terénu i na cestách a bezkonkurenční tažná síla.
Nový Patrol na AutoTecu
Dominantou stánku společnosti Nissan v pavilonu B jsou dva Patroly GR s novým třílitrovým turbodieselem. Pro Patrol GR je charakteristická prostorná kabina s dobrou úrovní komfortu, fascinující jízdní výkony v náročném terénu i na cestách a bezkonkurenční tažná síla. Originálním prvkem standardní výbavy je vypínatelný stabilizátor zadní nápravy, který zaručuje posádce mimořádně komfortní jízdu, aniž by omezoval výjimečné schopnosti vozu v terénu.

Nissan Patrol GR Wagon nabízí komfort pro sedm cestujících, zatímco kratší Hard Top pro pět pasažérů vládne větším temperamentem a obratností v náročném terénu. K samozřejmé výbavě patří speciální protiblokovací systém ABS, dva přední airbagy plus na přání také boční airbagy, výkonná automatická klimatizace, plná elektrická výbava i boční stupačky a kola z lehké slitiny.

Třílitrový motor trvale pohání zadní nápravu. V případě potřeby je možné přiřadit pohon všech kol, třeba i s redukcí, a v extrémních podmínkách oceníte elektricky ovládanou uzávěrku zadního diferenciálu. Pro větší komfort můžete místo pětistupňové manuální zvolit čtyřstupňovou samočinnou převodovku, zkonstruovanou speciálně pro nasazení v terénu a do tahu. Zcela nový čtyřválcový turbodiesel s přímým vstřikováním paliva a mezichladičem stlačeného vzduchu, výkonem 158 koní a maximálním točivým momentem 354 Nm má spoustu síly do každého terénu, přitom je ale výtečně odhlučněný. Díky tomu patří Patrol GR k nejtišším terénním vozům světa. Navíc snese zatížení střechy nákladem až 200 kg, utáhne bržděný přívěs o hmotnosti 3,5 tuny, přebrodí vodu hlubokou 700 mm, zvládne boční náklon 48° a vyšplhá do 39° svahu.

Off roady v užitkových verzích

Letošní novinkou Nissanu jsou úpravy i nejluxusnějších verzí terénních vozů, umožňující plátcům DPH odečítat si od konečné ceny daň z přidané hodnoty. Užitkové úpravy vozů Patrol GR i Terrano II v prodloužených verzích Wagon nabízejí možnost volby mezi pevně zabudovanou a posuvnou dělicí příčkou, zatímco Patrol může mít příčku pouze pevnou hned za předními sedadly, takže nabízí velký prostor pro náklad plus dvě místa pro cestující.

Drtivá. většina zákazníků ovšem u Patrolu GR i Terrana II volí posuvnou příčku s výhodou variabilního uspořádání pro dva cestující a objemný náklad, nebo pro pětici pasažérů a standardní zavazadlový prostor. Všechny vozy v užitkové úpravě mají trvale odstraněnu třetí řadu sedaček a zadní boční okna pevně chráněná vestavěnými mřížkami.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 500 000 Kč
Nissan Micra 1,2
Rok výroby: 2010
Stav: 55 851 km
Cena: 126 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 380 000 Kč
Nissan Pulsar 1,5
Rok výroby: 2015
Stav: 27 875 km
Cena: 350 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 500 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 100 138 km
Cena: 310 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků