Nový Patrol na AutoTecu

Dominantou stánku společnosti Nissan v pavilonu B jsou dva Patroly GR s novým třílitrovým turbodieselem. Pro Patrol GR je charakteristická prostorná kabina s dobrou úrovní komfortu, fascinující jízdní výkony v náročném terénu i na cestách a bezkonkurenční tažná síla.
Nový Patrol na AutoTecu
Dominantou stánku společnosti Nissan v pavilonu B jsou dva Patroly GR s novým třílitrovým turbodieselem. Pro Patrol GR je charakteristická prostorná kabina s dobrou úrovní komfortu, fascinující jízdní výkony v náročném terénu i na cestách a bezkonkurenční tažná síla. Originálním prvkem standardní výbavy je vypínatelný stabilizátor zadní nápravy, který zaručuje posádce mimořádně komfortní jízdu, aniž by omezoval výjimečné schopnosti vozu v terénu.

Nissan Patrol GR Wagon nabízí komfort pro sedm cestujících, zatímco kratší Hard Top pro pět pasažérů vládne větším temperamentem a obratností v náročném terénu. K samozřejmé výbavě patří speciální protiblokovací systém ABS, dva přední airbagy plus na přání také boční airbagy, výkonná automatická klimatizace, plná elektrická výbava i boční stupačky a kola z lehké slitiny.

Třílitrový motor trvale pohání zadní nápravu. V případě potřeby je možné přiřadit pohon všech kol, třeba i s redukcí, a v extrémních podmínkách oceníte elektricky ovládanou uzávěrku zadního diferenciálu. Pro větší komfort můžete místo pětistupňové manuální zvolit čtyřstupňovou samočinnou převodovku, zkonstruovanou speciálně pro nasazení v terénu a do tahu. Zcela nový čtyřválcový turbodiesel s přímým vstřikováním paliva a mezichladičem stlačeného vzduchu, výkonem 158 koní a maximálním točivým momentem 354 Nm má spoustu síly do každého terénu, přitom je ale výtečně odhlučněný. Díky tomu patří Patrol GR k nejtišším terénním vozům světa. Navíc snese zatížení střechy nákladem až 200 kg, utáhne bržděný přívěs o hmotnosti 3,5 tuny, přebrodí vodu hlubokou 700 mm, zvládne boční náklon 48° a vyšplhá do 39° svahu.

Off roady v užitkových verzích

Letošní novinkou Nissanu jsou úpravy i nejluxusnějších verzí terénních vozů, umožňující plátcům DPH odečítat si od konečné ceny daň z přidané hodnoty. Užitkové úpravy vozů Patrol GR i Terrano II v prodloužených verzích Wagon nabízejí možnost volby mezi pevně zabudovanou a posuvnou dělicí příčkou, zatímco Patrol může mít příčku pouze pevnou hned za předními sedadly, takže nabízí velký prostor pro náklad plus dvě místa pro cestující.

Drtivá. většina zákazníků ovšem u Patrolu GR i Terrana II volí posuvnou příčku s výhodou variabilního uspořádání pro dva cestující a objemný náklad, nebo pro pětici pasažérů a standardní zavazadlový prostor. Všechny vozy v užitkové úpravě mají trvale odstraněnu třetí řadu sedaček a zadní boční okna pevně chráněná vestavěnými mřížkami.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků