Nový Patrol na AutoTecu

Dominantou stánku společnosti Nissan v pavilonu B jsou dva Patroly GR s novým třílitrovým turbodieselem. Pro Patrol GR je charakteristická prostorná kabina s dobrou úrovní komfortu, fascinující jízdní výkony v náročném terénu i na cestách a bezkonkurenční tažná síla.
Nový Patrol na AutoTecu
Dominantou stánku společnosti Nissan v pavilonu B jsou dva Patroly GR s novým třílitrovým turbodieselem. Pro Patrol GR je charakteristická prostorná kabina s dobrou úrovní komfortu, fascinující jízdní výkony v náročném terénu i na cestách a bezkonkurenční tažná síla. Originálním prvkem standardní výbavy je vypínatelný stabilizátor zadní nápravy, který zaručuje posádce mimořádně komfortní jízdu, aniž by omezoval výjimečné schopnosti vozu v terénu.

Nissan Patrol GR Wagon nabízí komfort pro sedm cestujících, zatímco kratší Hard Top pro pět pasažérů vládne větším temperamentem a obratností v náročném terénu. K samozřejmé výbavě patří speciální protiblokovací systém ABS, dva přední airbagy plus na přání také boční airbagy, výkonná automatická klimatizace, plná elektrická výbava i boční stupačky a kola z lehké slitiny.

Třílitrový motor trvale pohání zadní nápravu. V případě potřeby je možné přiřadit pohon všech kol, třeba i s redukcí, a v extrémních podmínkách oceníte elektricky ovládanou uzávěrku zadního diferenciálu. Pro větší komfort můžete místo pětistupňové manuální zvolit čtyřstupňovou samočinnou převodovku, zkonstruovanou speciálně pro nasazení v terénu a do tahu. Zcela nový čtyřválcový turbodiesel s přímým vstřikováním paliva a mezichladičem stlačeného vzduchu, výkonem 158 koní a maximálním točivým momentem 354 Nm má spoustu síly do každého terénu, přitom je ale výtečně odhlučněný. Díky tomu patří Patrol GR k nejtišším terénním vozům světa. Navíc snese zatížení střechy nákladem až 200 kg, utáhne bržděný přívěs o hmotnosti 3,5 tuny, přebrodí vodu hlubokou 700 mm, zvládne boční náklon 48° a vyšplhá do 39° svahu.

Off roady v užitkových verzích

Letošní novinkou Nissanu jsou úpravy i nejluxusnějších verzí terénních vozů, umožňující plátcům DPH odečítat si od konečné ceny daň z přidané hodnoty. Užitkové úpravy vozů Patrol GR i Terrano II v prodloužených verzích Wagon nabízejí možnost volby mezi pevně zabudovanou a posuvnou dělicí příčkou, zatímco Patrol může mít příčku pouze pevnou hned za předními sedadly, takže nabízí velký prostor pro náklad plus dvě místa pro cestující.

Drtivá. většina zákazníků ovšem u Patrolu GR i Terrana II volí posuvnou příčku s výhodou variabilního uspořádání pro dva cestující a objemný náklad, nebo pro pětici pasažérů a standardní zavazadlový prostor. Všechny vozy v užitkové úpravě mají trvale odstraněnu třetí řadu sedaček a zadní boční okna pevně chráněná vestavěnými mřížkami.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků