Nový Passat chce sebrat zákazníky i BMW [první jízdní dojmy]

Petr  |  22. 10. 2014 11:10

uroveň aut se obrovskou rychlostí stále zpelšuje, kvalita zpracovnání Passatu si jistě nezadá s nejluxusnějšími značkami před pár generacemi (nemluvím o spolehlivosti a konstrukčních nedostatcích, které provézely minulé modely), oceňuji to dvojnásob jako pamětník co jsem zažili za komunistů hrůzu jejich produkce, kdy nový nekvalitní model přišel po cca 20 letech a byl ještě horší než ten minulý a v průběhu 20 let auta procházela minimálními změnami, dokonce (hlavně u ruské produkce) se stále zhoršovala, ne naopak, jak je to běžné kdy se vychytají chyby, ale díky "změnám" v západních předlohách se auta prznila, jen netoričtí stěžovatelé, kteří si řeší své komplexy a rudé konzervy plácají o tom, že dnes auta nic nevydrží a přitom zapomínají, že svoji škodovku generálkovali v 80 tisících a stále něco kutili

Odpovědět  |   | 
st  |  22. 10. 2014 13:47

Přál bych Vám, aby jste neměl nikdy problémy se vstřiky, turbem, EGR ventilem a hlavně s filtrem pevných částic. A také aby jste nezapomněl na močovinu, jinak by jste daleko nedojel. Každopádně nemůžete srovnávat dnešní a tehdejší auta, navíc soudruzi až na výjimky neprodukovali s automobily střední třídy, kde dnešní Passat patří.
Každopádně pokud to auto bude stejně kvalitní a bez problémů schopné najezdit stovky tisíc km jako např. Audi z 90. let, tak to bude skvělé auto.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 10. 2014 13:57

ten kdo kupuje auto a nenastuduje si spolehlivost použité motorizace a ostatní techniky je hlupák

Odpovědět  |   | 
PJ  |  22. 10. 2014 15:10

...souhlas, speciálně u novinky. Předveď se Petře

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 10. 2014 16:32

na toto se ptát a ještě se smajíkem může jen debílek, pokud chci mít jistotu nemohu kupovat novinku

Odpovědět  |   | 
.  |  22. 10. 2014 19:25

Jasně, takže čekat 2 roky než se vychytají mouchy a přijde facelift . Jedinou jistotou je prodloužená záruka na 5 let, ale za tu u koncernu VW platíte nemalé peníze.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 10. 2014 19:33

i kdyby mi veškeré poruchy platili, nechtěl bych mít auto každou chvíli v servisu

Odpovědět  |   | 
de  |  22. 10. 2014 20:33

Predok uplne odkukany z Qorosu, ale tu kvalitu VW nema, napriklad ani v bezpecnosti sa nechyta.

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  25. 10. 2014 08:36

Kdo to je Qoros...? No nic, v dobe, kdy se tento Passat vyvijel znacka Qoros jeste ani neexistovala, takze ano, zcela urcite maji ve VW nutkavou potrebu kopirovat cinana

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 10. 2014 11:14

nadpis jsem považoval za vtip, aby mohl oslovit zákazníky, kteří kupují prémiovku nemohl by to být Passat, tací zákazníci prostě Passaty nekupují, koupí Audinu, to není ani tak o kvalitě (a i věřím, že může být lepší neš dnes u BMW nebo Jagu), ale o image a tu má Passat svou a BMW 3 nebo Mercedes C také

Odpovědět  |   | 
jendabenda  |  22. 10. 2014 11:23

Bude to o tom, čím se příslušný zájemce rozhoduje. Pokud mozkem, pak těžko půjde pro BMW. A tím se dobrovolně hlásím k tomu, že jsem jim taky naletěl a bavorský šunt si před dvěma lety koupil za nemravný peníz v naivní představě, že jde o prémiové auto se vším všudy. Sebekriticky uznávám, že rok, než jsem našel odvahu oželet prachy a toho krámu se zbavit, jsem se považoval za totálního wola.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  22. 10. 2014 13:42

Bohužel mám s BMW stejné zkušenosti. Cena 1,7 milionu neodpovídá slovu "prémiová kvalita". Zatím jsem ale neprodal, čekám...
A zdůrazňuji opět "bohužel" protože jsem měl BMW jako jednu ze srdečních záležitostí. Dneska této značce moc nemůžu přijít na jméno...

Odpovědět  |   | 
Moik  |  22. 10. 2014 15:41

A já s vámi oběma souhlasím a nesouhlasím

Šel jsem si pro novou trojku před dvěma lety. Bohudík - jsem z Vysočiny - se ještě neprodávala kombinace touring+xdrive a starší model E90 mě přiměl ke konfrontaci se zámovními vozy.

Naprosto nechápu, jak je možné, že se dva roky staré auto prodává v Německu za 1/4 původní ceny...bylo mi jasné, že koupit si nové BMW za 1,2 vyjde dráž, jak A6 allroad za 1,7

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  22. 10. 2014 16:21

Bavorský frgál není služebák a nikdy nebyl a nikdy to tak ani sám výrobce nechtěl. To auto bylo pro právníky, doktory, zubaře....., kteří ráno do toho sednou popojedou do práce a tam to na parkovišti před firmou zaparkují a tady začíná pro frgál ta hlavní "práce" tj. prezentace vlastníka taj, aby přicházející zákazníci viděli, že majitel je úspěšný a má na to.
Kdo chce auto na ježdění a polykání tisíců kilometrů ten si bávo nekoupí.
Naopak, kdo chce auto jako slouhu, ve kterém sedí celý den pro toho je pašík volba č.1. Samozřejmě, že pro právníky, doktory..... to k prezentaci před firmou není ta pravá volba. Je to obyčejné auto.

Odpovědět  |   | 
NE  |  22. 10. 2014 18:24

Zajímá mně, jak se k problémům u tvého vozu postavil prodejce nebo případně pak zástupce BMW pro ČR. Snažili se to řešit nebo veškeré služby skončili předáním?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 10. 2014 08:40

Snažili se, určitě se snažili. Ale mně nejde o to, že se auto porouchá. To je v pořádku a od toho je záruka a servisy. Mě jde spíše o to, že to auto má na to být naprostou hvězdou ve své třídě, je tam vidět hodně velká snaha, technická řešení a praktičnost je fakt na dobré úrovni. Ale proč se hýbou nástupní lišty (stačily by dva "prémiové" šroubky), proč se celé panely na zadní straně sedadel uvolňují, proč když zmáčknu něco na klimatizaci to pod mými prsty skřípe a vrže, proč vrže zadní část stropu, proč proč proč... Maličkosti, které Ti prostě pokazí ráno. Jízda je v pohodě, o žádném sportovním vyžití nemůže být v případě standardní pětky řeč, ale je to francouzsky houpavé, aniž by to ztrácelo sebejistotu. V konkurenční A6 se člověk cítí mnohem lépe, má pocit neskutečné péče o každičký detail. A řízení taky není na sportování, ale je jemnější, takové samozřejmé. V pětce musíš dělat rozhodně více korekcí volantem, což na dlouhých trasách může vadit.
Dám Ti příklad. Mám ještě novou A3 do města. Jednoho dne jsem přišel na to, že eloxované lemy kolem oken jsou zapuštěny v horní části dveří do nádherně vroubkovaného hliníkového pásu. Tak jsem se na to zeptal prodejce v Kyjově a on mi řekl, že u AUDI si uvědomují, že by tu část mohl někdy někdo spatřit při vystupování a proto tam udělali tuto veskrze drahou věc. To prostě u BMW nenajdeš. Ta maximální péče o každý (sebemenší) detail tam prostě chybí.

Odpovědět  |   | 
NE  |  23. 10. 2014 10:34

Je zvláštní, že v podstatě kvalitní vozidlo padá s tím, že nemá kvalitně zpracované detaily. Právě ty drobné detaily dělají nakonec ohromný rozdíl. Přitom kvalitně zpracovaný interiér by mělo být to nejmenší. Na ty uvolněné zadní panely sedadel upozorňují i v jednom testu X5 f15. Otázka je, proč si v BMW nedají záležet na těchto drobnostech, protože dva „prémiové“ šroubky, lepší lícování a plasty, respektive větší důraz na kvalitu zpracování, určitě neponesou takové náklady, aby to odradilo potencionálního zákazníka. (a ještě v situaci, kdy podle všeho 5er zaostává za A6)

Odpovědět  |   | 
GGG  |  23. 10. 2014 12:25

stealth - to auto je pro tebe moc dráhý a moc od toho očekáváš...
tady neplatí přímá úměra, že auto za milion je 2x větší zážitek a 2x větší kvalita než auto za 500k, a tak stejně auto za dva miliony 4x oproti tomu za 500k.

Odpovědět  |   | 
stealth  |  23. 10. 2014 13:04

Kdybych očekávál, tak budu chtít, aby byla kůží potažena i ručička budíků. Já očekávám příjemnou jízdu, klid a ticho. To přesně to splňuje. Ale slité basy, středy a výšky u BMW HiFi (už ta slova High Fidelity přece něco znamenají) Professional (v roce 2012 to byl nejvyšší audio systém, potom začali spolupracovat po vzoru AUDI s B&O) jsou pro mě zklamáním. Stejně tak věci o kterých jsem psal.
Já chápu, že to auto je těžká sériovka, prostě stovky a tisíce kusů do celého světa na jedné lince, ale prostě jsou tam maličkosti, které bych nikdy, zdůrazňuji NIKDY od tak světoznámé značky jako je BMW neočekával.
Je to schizofrénie v autě, přenášená do mého mozku. Excelentní navigace, rychlá a precizní, perfektní zpracování tlačítek černou keramikou a do toho špatně slicovaná páčka blinkrů (ano, to co používáš pořád). Po sto tisících super stav interiéru a exteriéru, kůže jako nová, vše na jedničku s hvězdičkou a do toho vrzající strop a středový tunel.
Netvrdím, že to někdo v sériové výrobě umí o vesmír lépe, ale já prostě chci za ty peníze alespoň to, co nazývají prémiovou třidou.
Ideální, vlastně naprosto ideální, je koupit třeba 5er jako ojetinu. Tam dáš o stovky tisíc méně a drobnosti Ti tak nevadí...

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  23. 10. 2014 14:28

Mate naprosto absurdni pozadavky. Jak Vas tak posloucham, Vy proste pozadujete uplne vsechno, pricemz se neustale zaklinate tzv. 'premiovosti'.
Rekl bych ovsem, ze jste zvolil spatne. Snad necekate, ze za jednoho, dva 'kapriky' poridite naprosto dokonale auto? Myslim, ze za takovych bratru 20 kapriku, byste si jiz prisel na sve.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  23. 10. 2014 15:33

Stealth: a proto je tu Audi a BMW a MB.

To, co popisuješ jsem přesně zažil s Audi (já A4 a 320) - jak je možné, že je to podvozek ze superba a dovnitř dali akorát pár luxusních hejblátek, který mě nezajímaj? Co mi u Audi A4 chybělo, jsem u BMW 320 našel - sportovní podvozek, tvrdou spojku, perfektní motor a dynamičtější zpřevodování. Jestli mi něco lícuje jsem si teda nevšim a ten perfektně holej interier s dvěma obyč budíkama a malým a hodně skloněným předním oknem je slast...

Neberu nic Audi - Pokud Passat na někoho míří, není to BMW...možná MB nebo spíš pouze do vlastních řad.

A navíc, jak tu někdo trefně napsal...hlavní práce bmw začíná po příjezdu k oknům zákazníka.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  23. 10. 2014 20:29

Jen přidám souhlas s tím rádiem v BMW 2012, to je skutečně hrůza. Má 9 let stará Audi A6 má proti němu skvlý zvuk!
Jezdil jsem v minulosti Passatem, nedám na něj dopustit, bylo to mé nejpraktičtější auto, skvělý stěovák. Potom jsem přešel přes Audi A6 k nynějšímu BMW 535d, vše kombíky, diesly, čtyřkolky.
Musím říct, že věřím tomu, že ten Passat bude skvělé auto, BMW je také skvělé, ale nějak jsem ztratil tu potřebu mít něco extra. V podstatě to je dobrý, výborný vůz, skvělý na dálkovky a rychlé dálniční přesuny, což však denně nevyužiji. Passat by mi na ČR bohatě stačil.
PS:
Ovšem přesun z Holandska do ČR po německých dálnicích v rychostech 150-200 ks/hod., naprosto bezpečná ovladatelnost, výkon motoru, na to je BMW opravdu bezkonkurenční.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  23. 10. 2014 22:07

To asi jezdis v noci, vid, kdyz tak slapes na plyn.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 10. 2014 08:49

Jel jsem v neděli, nebyl velký provoz.

Odpovědět  |   | 
nikdo  |  22. 10. 2014 23:57

Řekl bych že nemluvíte pravdu a jste agenti VW, nic víc nic mín BMW jste nikdy neměli a jen závidíte. Já mám BMW 5 a rodiče mé ženy jich také pár mají a nedáme na ně dopustit. Jsou to mazlíci. Pokud nemám na BMW, nekupuju ho a nezávidím..

Odpovědět  |   | 
Kdo  |  23. 10. 2014 00:45

rodiče mé ženy jich také pár mají

Ty kecko

Odpovědět  |   | 
Gant  |  23. 10. 2014 14:06

JJ pár jich mají, ale všechny gumový na provázku!

Odpovědět  |   | 
Tom  |  23. 10. 2014 07:45

Zapomel si zduraznit ze to tve je 12 let stare a rodice tve zeny mají totez BMW prilipnute nekolikrat na lednicce na vasi spolecne fotografii. Zkuste se vyfotit i jinde nez před tou starou popelnici, ozvlastnite tim rodicum lednicku a mozna se s ni budeš moct nekde pochlubit

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 10. 2014 08:47

Ty jsi jeden z těch, kteří vidí konspirativní teorie i na obyčejném vodovodním kohoutku, viď?
Tak tady jsou recenze na má auta, agente VW:
http://moje.auto.cz/stealth01/520d.html...
http://moje.auto.cz/stealth01/a3.html...

Až jednou dospěješ a pochopíš podstatu a filozofii více než jedné automobilky, pak nadejde den, kdy třeba tu svou BMW 5 prodáš a osedláš něco jiného (co já vím - Jagura?)

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  23. 10. 2014 14:46

520d neni BMW, ale jen takova funkcni maketa.

Odpovědět  |   | 
stealth  |  23. 10. 2014 14:57

Odpovědět  |   | 
JakubMG  |  24. 10. 2014 07:14

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  24. 10. 2014 19:57

...zalezi na preferenciach. Mam na 520d najazdenych cca 15oo km (dovolenka k moru a spat) a mozem prehlasit ze je to momentalne snad jediny bavor, ktory by som chcel v garazi - po tom, co odstavili atmosfericky sestvalec (obrovska chyba). Jednoduchost ma tiez svoje vyhody - menovite pohodlie a vyborna ovladatelnost. O tu pri tomto motore neprichadzas, naopak je lepsia vdaka lahkemu motoru. Vysledkom je plynula a prijemna jazda s pocitom velkeho nadhladu a celkovej pohody. A nepodcenovat, aj takyto motor sa vie celkom slusne rozparadit, navyse ked tam mame tu spravnu prevodovku a vieme to - a ked zo seba vyda maximum, vie byt rychly, rychlejsi ako by ste mu vobec hadali. Kilogramy a rezerva podvozka a kasne skratka robia svoje. To vsetko s priaznivou spotrebou a viac nez dostatocnou vykonovou rezervou.

Kazdopadne ale ked sa chcete aj bavit, tam existuje (vlastne existovala) jedna jedina volba a tou bol atmosfericky sestvalec a manual, kto skusil 330i, ten vie ze lepsie to skratka nejde. Nahradne sladidla a aromy v ekoteroristickom podani (nic ine len vyhovorky na EU a vzajomne nahananie si kseftov) sa starej dobrej kofole s rumom nevyrovnaju.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  25. 10. 2014 16:26

Presne tak jsem to myslel. Produkce BMW mne zajima od benzinovych tri litrovych sestivalcu nahoru. Turbo, v pripade alespon priblizne linearni vykonove charakteristiky, nezatracuji. Cokoliv je pod touto urovni, jde zcela mimo mne.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  22. 10. 2014 13:45

Prostě proč ne? Já znám osobně člověka, který vyměnil A6 za Superba. Já mám 5er a klidně se nechám na Passata přesvědčit.
BMW ani AUDI nemají image. Image je tvořena hrstkou aut řekněme exkluzivních. Ale když své "imagové" BMW potkáš přes den ve dvaceti dalších exemplářích na silnici, tak je ta "image" ta tam...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 10. 2014 13:55

to opravdu není o jednotlivcích

Odpovědět  |   | 
nikdo  |  23. 10. 2014 00:03

Další agent VW ) BMW 5 F10 vlastním, cool kola a vidím ty pohledy lidí, jak by také jedno BMW chtěli Ale proto ho nemám, mám ho pro jeho krásný design, pro krásu a lásku k BMW. Za pašíka bych opravdu neměnil, jaxi neshledávám jediný důvod.

Odpovědět  |   | 
Kdo  |  23. 10. 2014 00:48

cool kola
opet si pobavil a uz nekoukej na ten plakat

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  23. 10. 2014 07:20

laska k cudzej firme? chudak tvoja manzelka

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 10. 2014 11:17

PRO REDAKCI, cituji podnadpis: "Osmá generace Passatu hodlá oslovit také zájemce o prémiové auto segmentu B. A jak se zdá, kvality na to má."

Nejsou segment B jsou malá auta? Jsem přesvědčen, že v tom by mohla lidová značka uspět, pokud udělá podobnou cenu. Už se těším na Passata za cenu Fabie nebo Fiesty.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 10. 2014 12:33

to člověk musí mít, ale opravdu velké komplexy, když mínusuje i takováto fakta

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 10. 2014 12:34

PRO REDAKCI: tak koukám, že jste to už přepsali na: "Osmá generace Passatu hodlá oslovit také zájemce o prémiové auto střední třídy. A jak se zdá, kvality na to má."

Odpovědět  |   | 
Had  |  22. 10. 2014 11:25

A Dacie Škodovce!!!

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  22. 10. 2014 16:51

Škůdka se obírá sama. Stačí se podívat do jejich ceníku.

Odpovědět  |   | 
tito  |  22. 10. 2014 18:13

Jo? Nebo se stačí podívat na statistiky prodejů. Rostou i za cen výrazně vyšších, než Dacia. Což má své zřetelné důvody.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  23. 10. 2014 08:56

Věřím jen statistikám, které se falšuju sám.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  22. 10. 2014 11:26

Na tý první fotce mu to neskutečně sluší. Fakt pěkný auto!

Odpovědět  |   | 

V akom duševnom rozpoložení napísal autor článku toto?
"Zavazadelník je jedním slovem obrovský. Volkswagen udává u kombíku 650 litrů, což je ale číslo, kde je započítán prostor až po strop."

Odpovědět  |   | 
tito  |  22. 10. 2014 18:15

Autoři mívají taky své dny....

Odpovědět  |   | 
Bubik  |  22. 10. 2014 15:22

Ano, Passat je opravdu trochu jinde, než Insignie. Ono pět let posunu ve vývoji udělá svoje. Stejně tak jej nelze srovnávat se Superbem. Snad jen s Mondeem, které také začíná svůj cyklus letos......

Odpovědět  |   | 
.  |  22. 10. 2014 19:30

Mondeem? Mondeo je úplná spotřebka, která si na luxus a kvalitu jen hraje.

Odpovědět  |   | 
vojta  |  22. 10. 2014 22:26

Jenže to Passat taky

Odpovědět  |   | 
GGG  |  22. 10. 2014 15:39

pozor, antikomunistický de.bil má dnes volno, tak se vrhnul do diskuze o vw, aby obratem přešel ke komunistům a škodovkám z osmdesátých let minulého století...


moderátoři, admini, zablokujte toho de.bila jednou provždy!

Odpovědět  |   | 
tito  |  22. 10. 2014 18:14

Proč? To by bylo jen půl švandy.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 10. 2014 19:55

takové komušské, oponenta poplivat, zcenzurovat, zakázat a nejlépe pověsit, vy se nikdy nezměníte

Odpovědět  |   | 
jendabenda  |  22. 10. 2014 21:57

On je rozdíl mezi oponentem a grafomanem

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 10. 2014 22:13

ale vždyť nevíte ani co to slovo znamená, jinak byste jej nepoužil, jsem rád, že ulhané lůze ležím v žaludku, to je od vás vyznamenání

Odpovědět  |   | 
TankMurdock  |  23. 10. 2014 00:22

Největší lůza je zpravidla ten, jenž ostatní lůzou nazývá.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  23. 10. 2014 12:34

vím, že logika není nic pro vás, ale lůza je takový člověk, který se tak chová, nějaké pojmenování lůzu z lidí nedělá, ale chápu, že lůze je nepříjemné, když jsou věci pojmenovány odvážně a pravým jméněm, to jim vadilo vždy

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  25. 10. 2014 13:05

...je za to plateny. Precitajte si idnes a pochopite.

Odpovědět  |   | 
Benziňák  |  22. 10. 2014 16:01

Děkuji pane Dittrichu za jízdní dojmy i s benzinovou 1.4 TSI. Je vidět, že na mé otázky z minulé diskuze jste v textu odpověděl.

Zamiloval jsem si benzinový dvoulitr v Mazdě 6 a je vidět, že s novým Passatem zatím o nic nepřicházím. Diesel mi nevoní

Odpovědět  |   | 
Legend  |  22. 10. 2014 19:21

Nejlepší Passat všech dob. Limuzína je úžasná, dokonale vyvážená, designově vyvážená až téměř dokonalé linie. Kombík také není zlý. Celkově je to jasná koupě pro toho, kdo na to má

Odpovědět  |   | 
de  |  22. 10. 2014 20:35

medzi prednym kolesom a prednymi pdverami nei je ziadna deformacna zona.

Porovnat s beznymi low costatmi ako MB a BMW.

Odpovědět  |   | 
de  |  22. 10. 2014 20:50

je tam deformacna zona taka malicka, uvidime testy

najma by bol zaujimavy ten asko robia amerikani ze len kustickom sa strajchne

Odpovědět  |   | 
Sysel  |  22. 10. 2014 21:02

Zrovna auta s podélně uloženým motorem a tedy s delší mezerou mezi kolem a předními dveřmi v US testech dopadají tragicky (BMW 3er, MB-C, A4)
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/bm... ...
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/me... ...
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/au... ...

Obyčejný Golf s minimální mezerou naopak výtečně.
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/vo... ...


Odpovědět  |   | 
TankMurdock  |  23. 10. 2014 00:25

Kefalín, čo si predstavujeťe pod pojmom "jasná koupě"?

Odpovědět  |   | 
nikdo  |  22. 10. 2014 23:48

BMW mám a za passata bych ho nikdy nevyměnil, už jen proto, že to je BMW a passat nemá takový felling, jméno, komfort atd atd... )))))))))

Odpovědět  |   | 
Kdo  |  23. 10. 2014 00:52

felling

uz to chlape nehul...

Odpovědět  |   | 
Gant  |  23. 10. 2014 18:40

Tak to zrovna od tebe ta teplouši sedí a nešukej s mámou!

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  23. 10. 2014 14:56

Tak BMW nema 'felling'? Uz nejakou dobu se pozastavuji nad slovnim spojenim 'nema feeling', ktere v kontextu automobilu postrada smyslu. Ovsem 'nema felling', to je jeste jina niveau. Gratuluji!

Odpovědět  |   | 
Tom  |  23. 10. 2014 07:50

11 litru na 240 koni. No snad si to tak o 4 litry sedne. Spotreba/vykon jak před 15 lety.

Odpovědět  |   | 
jenda  |  23. 10. 2014 08:25

Ten kdo autům rozumí a má dostatek peněz kupuje jedinou možnou volbu a to je Mercedes. Tyhle rachtátka od VW (Audi) jsou dobré tak pro nějakého prodavače bot.

Odpovědět  |   | 
stealth  |  23. 10. 2014 13:10

A Ty jseš ve které kategorii? AUDI je prostě prémiová kvalita a špička spolu s dalšími dvěma bratránky z D3. S tím nic nenaděláš.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  23. 10. 2014 21:30

Audi je prumer a vetsina Cechu uz do nej penize nechce cpat. Proto tady Audi kazdy rok ztraci zakazniky.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  24. 10. 2014 08:50

Audi pochopitelně není žádný průměr, to je v Tvé hlavě překáží nenávist. Audi je zralé na to, stát se největším světovým výrobcem prémiových aut na světě. A upřímně, ta Tvá "většina Čechů" je pořád promile z toho, co se prodá celosvětově.
Já Audi moc fandím, protože to, co dělají, dělají opravdu s neskutečným smyslem pro detail a výslednou kvalitu.

A s tím posledním výrokem jsi to zazdil úplně.
http://www.novinky.cz/auto/306516-audi-zvysuje-... ...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 10. 2014 19:25

Proč se tady odkazuješ na PR článek 😃, je to stejné jako se u WV chlubí, že budou největší automobilkou na světě. Nebudou, proč? Protože Toyota 😉

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  25. 10. 2014 09:22

Pán je prognostik...? Nerikam, ze VW Toyotu zaslape do zeme, ale kde beres jistotu, ze to tak nebude? Ze by prani otcem myslenky...?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 10. 2014 06:18

Myslim ze termín prevzeti moci je za dverma, nechme cas at ukaze jestli se zase nejedna jen o nemeckou narodni vlastnost.

Odpovědět  |   | 
jenda  |  25. 10. 2014 14:01

Audi je prej premiová kvalita. Jehehe. Ten kdo má peníze a nějaký rodokmen by neusedl do auta pro socky. Jedině Mercedes.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  24. 10. 2014 10:19

Mercedes se v posledních cca pěti letech zlepšil. Už to není ta hromada poruchového železa, což je stálo velký odliv zákazníků. Žádný taxikář v německu by si tehdy mercedes nepořídil. Před deseti laty si mercedes koupil jen totální osel. Nový šéf Zetsche naordinoval konec experimentů a vsadil na to co je v německu osvědčené a spolehlivé tj. subdodavatele koncernu. A ono to funguje. Auta jsou spolehlivější a standardní, takže zákazníci jdou zpátky, protože mercedes je nejsilnější značka v automobilovém ranku. Vyhoví i těm, kteří chtějí služebák i těm, kteří to kupují kvůli značce. Já bych si ho dnes klidně bez obav na služební ježdění pořídil. Ale, že by to bylo technicky něco zásadně lepšího než vw, to v žádném případě, na to zapomeň.

Odpovědět  |   | 
FrantisekKoudelka  |  23. 10. 2014 09:20

Tu palubku vymyslel někdo z ústavu pro choromyslné. Výdechy ventilace jsou zrovna to, co nejde vyčistit, takže uděláme co? Flákneme to tam přes celou palubku, ať má uživatel radost a po roce se kouká na parádně zaprášené lišty, juchů! Pro jistotu dojem umocníme moderním "piano black" plastem na středovém panelu, aby ty patlance a škrábance dojem luxusu doplnily.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  23. 10. 2014 14:54

Hm, no nejakymi prablbymi obrazoveckami ma z mojho stareho dobreho vergla s klasickym spolahlivym atmo benzinakom nevytiahnu. Mazda6 jednoznacne lepsia volba, nech si prve dva roky testovania a experimentovania uzije nejaky Helmut.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  23. 10. 2014 14:58

Normalne jste mne timto komentarem zcela prekvapil. Davam Vam 1+!

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  24. 10. 2014 20:15

Tak ono Mazda ma nieco, co koncern nema : jednoduchy klasicky benzinak. Diesel je (hlavne pri koncerne) tradicne nezmyselne predrazeny, navyse vzhladom na cenu nafty a tie prusery, ktorych v poslednom case bolo viac nez je zdrave, mam za to ze ked uz silou-mocou, lepsie pockat si ako dopadnu prve dva roky vyroby (najvacsie riziko pruserov), do ktorych koncern tradicne 'laskyplne' zahrna aj svoju klientelu.

Ked si v restauracii objednam klasicky rezen, chcem aby mi casnik priniesol nieco, co sa da jest a nie obaleny rizek a k tomu panvicu nech si ho sam doprazim, pripadne ked zistim, ze je v strede nedoprazeny, aby som musel ist do kuchyne a domahat sa napravy, medzicasom co mi vychladne ten zbytok, co som nechal na tanieri pri stole. Analogia so sucasnym stavom a typickymi koncern-prusermi je zrejma. A na to, ze to na papieri vezme o liter menej (v skutocnosti o liter viac) ako moj doterajsi vergel a ze to ma obrazovku namiesto poctivych budikov, na to sa im mozem...., mne sa budiky pacia rozhodne viac. No a zaujimave, ze ani v jednom ich katalogu sa nedocitam nic o dlhovekosti a spolahlivosti (to som myslim naposledy cital v katalogu MB-E, asi 20 rokov dozadu - a M-B slovo vtedy skutocne aj splnil). Posledny naozaj splahlivym a dlhovekym passatom bol B3/B4, trebars sused ma Arrivu, klasika kombik a to auto jazdi a jazdi a jazdi....a kym ho nik nerozbije, resp ta sk.rvena uradnicka banda (vieme ktora) nezakaze, bude jazdit do aleluja. Co zrejme ten spomenutej bande a jej kseftom s automobilkami (tradicne na skodu zakaznika) akosi do kariet nehra.

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  25. 10. 2014 08:31

Mas pravdu, Mazda ma to, co koncern nema. Naprosto tragicky obycejny benzinak, ktery je temnou skvrnou na tomto vcelku peknem aute. A nezbyva nez koncernu pogratulovat, ze nic tak tupeho, lineho a nesmyslneho jako je tento obycejny benzinak v Mazde uz nevyrabi...!

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  25. 10. 2014 13:04

...daj si obklad...

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  26. 10. 2014 21:17

Mas pocit, ze by to snad Mazde pomohlo k nejakemu poradnemu motoru...?

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  25. 10. 2014 16:31

Koukam, ze Te pekne stve, ze zatimco soused jezdi 15 let jednu Mazdu, ty jsi odrovnal uz 3 Konzern.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  23. 10. 2014 16:22

U mne ma Passat image obchodniho zastupce: V zadnem pripade neurazi, na druhou stranu ovsem neprekona sam sebe. Ze vseho nejvic se boji vykukovat z rady a kvuli strachu o kseft potlacuje vlastni individualitu a kreativitu. Beze zbytku lec bez emoci splni to, k cemu je urcen.

Odpovědět  |   | 
JakubMG  |  24. 10. 2014 07:14

To je trefné

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  23. 10. 2014 22:35

Dejme tomu, ze to muze byt dobre auto (i presto, ze Konzernu nemuzu prijit na jmeno). Ale i tak bych si jej nekoupil a radsi sel do te premiovky.

Konzern inovuje tak rychle, ze jsem za poslednich par let naprosto ztratil prehled. Ta smrst updatu, faceliftu a verzi je tak brutalni, ze uz vubec nevim ktery Passat ci Golf patri do ktere generace.

Prijde mi, ze kdyz si clovek koupi VW, tak ma za rok moralne zastarale auto. A zrejme prave o to jde.

Odpovědět  |   | 
Milan Mažič  |  06. 11. 2014 19:56

Wv může chtít přetáhnout zákazníky jak chce ale pořád musí vyrábet jen tvrdé plasťáky.Hnus vše šizené.Prostě šrot.Měl jsem Wv 7 a jediné co na tom autě bylo pěkné tak to jsou 2 věci. 1 kola, 2 že šel z baráku.Nikdy víc.Chtěl jsem si koupit auto a ne plasťák a ostré hrany.

Odpovědět  |   | 
Mx7  |  11. 11. 2014 09:37

Přijde mi to tady jako diskuze plná lidí co by rádi opravdové prémiové auto, ale nemá na něj :)
Ten šoumen co tady vypráví o tom že v BMW e90 vržou tlačítka klimatizace a strop ?
To fakt ne. Nejspíš si koupil ojetou a hlavně dobře nabouranou káru, co je slepená ze 3 aut a to je jediná jeho zkušenost s BMW.
Mám e92, už pár let starou (stejná klima a většina věcí) jediná věc co je v aute slyšet je občas bezrámové okno když se posune o těsnění dveří při vymetení nějaké díry )

Když nemám na BMW v nějakem uchazejicim stavu, tak ho za prvé vůbec nekupuji, a když už koupím nějaký vrak, tak nikde netroubim jak je BMW rozvrzané proboha :)

K tomu Passatu, líbí se mi to řešení budíků to se jim povedlo ;)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

22.  10.  2019 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A