Nový Passat B7 konečně i u nás, také české ceny jsou nižší než dosud

Opusťme pro dnešek diskusi, jak moc je nový Volkswagen Passat opravdu nový, to ostatně probíráme od samé premiéry vozu a komentář jsme si neodpustili ani při prezentaci jeho nových snímků.

Dnes tu totiž máme zajímavějši informaci. Vůz se právě začal prodávat na českém trhu, což nutně znamená jediné - známe jeho kompletní ceník. Ani ten není vyloženě šokem, neboť německé ceny byly známé již v říjnu a samozřejmě jsme vám je hned představili, přesto je vždy otázkou, jak moc kreativní bude české zastoupení.

Nevíme, jestli je to dobrá, nebo špatná zpráva, ale na trochu kreativity tentokrát došlo a ceny jsou u nás ještě o něco nižší než v Německu. Platí tedy i to, že jsou nižší než u dosavadního provedení vozu, což u nového modelu není zrovna obvyklé. Jenže on nový Passat není až tak nový (a jsme zase u toho...).

Základní cena vozu na českém trhu tak činí 566 300 Kč. Za tuto sumičku dostanete sedan ve verzi Trendline s motorem 1,4 TSI o výkonu 90 kW (122 koní). Je to v tuto chvíli hotový Passat Junior, žádná jiná verze se v tuto chvíli s výbavou Trendline neprodává.

Zajímavější sedan s motorem 1,8 TSI (118 kW, 160 koní) ve výbavě Comfortline ale nepořídíte o mnoho dráž, stojí přijatelných 628 300 Kč. Srovnatelná dieselová verze 2,0 TDI (125 kW, 170 koní) Comfortline stojí 676 400 Kč a očekávaný prodejní hit s tou samou výbavou a motorem, který je však naladěn na 103 kW (140 koní) přijde na 646 100 Kč. Pro srovnání - tato verze má stejnou výbavu jako předchozí akční model Business a vyjde o 26 400 Kč levněji.

Jedním z vrcholů nabídky je verze 2,0 TSI (155 kW, 211 koní), která stále ve výbavě Comfortline přijde nejméně na 698 200 Kč. Na špici nabídky ale stojí varianta 3,6 FSI 4Motion Highline s povinným automatem DSG (ostatní zmíněné verze byly s manuální převodovkou, za automat se připlácí okolo 50 000 Kč), která je k mání za 950 900 Kč.

Všechny tyto motorizace jsou k mání i pro kombík, který v průměru o 30 tisíc Kč dražší než sedan.

Kompletní ceník sedanu si můžete stáhnout zde (PDF, 247 kB), ceník kombíku je pak k dispozici zde (PDF, 248 kB).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Volkswagen Passat B7 pro rok 2011
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků