Nový Passat B7 konečně i u nás, také české ceny jsou nižší než dosud

Opusťme pro dnešek diskusi, jak moc je nový Volkswagen Passat opravdu nový, to ostatně probíráme od samé premiéry vozu a komentář jsme si neodpustili ani při prezentaci jeho nových snímků.

Dnes tu totiž máme zajímavějši informaci. Vůz se právě začal prodávat na českém trhu, což nutně znamená jediné - známe jeho kompletní ceník. Ani ten není vyloženě šokem, neboť německé ceny byly známé již v říjnu a samozřejmě jsme vám je hned představili, přesto je vždy otázkou, jak moc kreativní bude české zastoupení.

Nevíme, jestli je to dobrá, nebo špatná zpráva, ale na trochu kreativity tentokrát došlo a ceny jsou u nás ještě o něco nižší než v Německu. Platí tedy i to, že jsou nižší než u dosavadního provedení vozu, což u nového modelu není zrovna obvyklé. Jenže on nový Passat není až tak nový (a jsme zase u toho...).

Základní cena vozu na českém trhu tak činí 566 300 Kč. Za tuto sumičku dostanete sedan ve verzi Trendline s motorem 1,4 TSI o výkonu 90 kW (122 koní). Je to v tuto chvíli hotový Passat Junior, žádná jiná verze se v tuto chvíli s výbavou Trendline neprodává.

Zajímavější sedan s motorem 1,8 TSI (118 kW, 160 koní) ve výbavě Comfortline ale nepořídíte o mnoho dráž, stojí přijatelných 628 300 Kč. Srovnatelná dieselová verze 2,0 TDI (125 kW, 170 koní) Comfortline stojí 676 400 Kč a očekávaný prodejní hit s tou samou výbavou a motorem, který je však naladěn na 103 kW (140 koní) přijde na 646 100 Kč. Pro srovnání - tato verze má stejnou výbavu jako předchozí akční model Business a vyjde o 26 400 Kč levněji.

Jedním z vrcholů nabídky je verze 2,0 TSI (155 kW, 211 koní), která stále ve výbavě Comfortline přijde nejméně na 698 200 Kč. Na špici nabídky ale stojí varianta 3,6 FSI 4Motion Highline s povinným automatem DSG (ostatní zmíněné verze byly s manuální převodovkou, za automat se připlácí okolo 50 000 Kč), která je k mání za 950 900 Kč.

Všechny tyto motorizace jsou k mání i pro kombík, který v průměru o 30 tisíc Kč dražší než sedan.

Kompletní ceník sedanu si můžete stáhnout zde (PDF, 247 kB), ceník kombíku je pak k dispozici zde (PDF, 248 kB).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Volkswagen Passat B7 pro rok 2011

bazar

Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků