Nový Opel Vectra přistižen při testech (spy photos)

Mnozí ji očekávali již nyní v Ženevě, ale nestalo se tak. Opel se s novou Vectrou očividně nespěchá, protože špionážní fotografové zachytili ještě řádně zamaskovaný testovací vůz při zimních testech.

Podle našich informací se vůz představí až koncem příštího roku. Nová Vectra bude postavena na nové podvozkové platformě. Ta dovolí vozu narůst ve všech směrech, což v konečném důsledku přinese více místa pro posádku, a to hlavně na zadních sedadlech.

Co se týká designu vozu, zatím můžeme jen hádat. Přední maska by si mohla vzít něco ze současných modelů. Opel se chce rovněž zaměřit na zlepšení kvality zpracování interiéru. Ten by měl dostat nový a modernější design, Vectře totiž byla často vytýkána její usedlost.

Zajímavostí bude příplatkový bezpečnostní systém Traffic Assist, který s pomocí různých senzorů a laserových přístrojů vyhodnocuje chování vozu i ostatních aut v provozu a při případném nebezpečí dokáže varovat řidiče nebo i přímo zasahovat do řízení. Na detailnější informace si však budeme muset počkat.

Co je ale určitě dobrá zpráva, nová Vectra dostane pod kapotu i šestiválcový turbodiesel 2,7 l s výkonem 147 kW (200 k). Benzínovým vrcholem bude šestiválec 2,8 Turbo. Velikou novinkou bude i možnost volby pohonu všech kol. Premiéra vozu se odehraje příští rok na autosalonu v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nová Vectra se objeví příští rok v Ženevě

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků