Nový Opel Vectra přistižen při testech (spy photos)

Mnozí ji očekávali již nyní v Ženevě, ale nestalo se tak. Opel se s novou Vectrou očividně nespěchá, protože špionážní fotografové zachytili ještě řádně zamaskovaný testovací vůz při zimních testech.

Podle našich informací se vůz představí až koncem příštího roku. Nová Vectra bude postavena na nové podvozkové platformě. Ta dovolí vozu narůst ve všech směrech, což v konečném důsledku přinese více místa pro posádku, a to hlavně na zadních sedadlech.

Co se týká designu vozu, zatím můžeme jen hádat. Přední maska by si mohla vzít něco ze současných modelů. Opel se chce rovněž zaměřit na zlepšení kvality zpracování interiéru. Ten by měl dostat nový a modernější design, Vectře totiž byla často vytýkána její usedlost.

Zajímavostí bude příplatkový bezpečnostní systém Traffic Assist, který s pomocí různých senzorů a laserových přístrojů vyhodnocuje chování vozu i ostatních aut v provozu a při případném nebezpečí dokáže varovat řidiče nebo i přímo zasahovat do řízení. Na detailnější informace si však budeme muset počkat.

Co je ale určitě dobrá zpráva, nová Vectra dostane pod kapotu i šestiválcový turbodiesel 2,7 l s výkonem 147 kW (200 k). Benzínovým vrcholem bude šestiválec 2,8 Turbo. Velikou novinkou bude i možnost volby pohonu všech kol. Premiéra vozu se odehraje příští rok na autosalonu v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nová Vectra se objeví příští rok v Ženevě

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků