Nový Opel Mokka se spalovacími motory je tady. Má až 130 koní, GS Line nechybí

Pokud se vám Mokka s elektrickými vnitřnostmi nezamlouvala, Opel již uvádí také konvenční možnost spalovacích motorů pod kapotou.

Po uvedení nové generace Mokky v čistě elektrické verzi nám již Opel předvádí také klasickou variantu s nabídkou spalovacích motorů. O technickém základu, který crossover sdílí s Corsou, a rozměrech nebo výbavě jsme se už podrobněji rozepsali dříve.

Nový Opel Mokka-e oficiálně: Uvádí nový směr značky, interiér ovládly displeje

Nový Opel Mokka-e oficiálně: Uvádí nový směr značky, interiér ovládly displeje

Design Mokky se spalovacími motory se od elektrické varianty nijak zásadně neliší, což je příkladem rovněž v interiéru. Zde je takzvaný Pure Panel, tedy dvojice spojených obrazovek o velikosti 10 až 12 palců (nižší výbavy dostanou menší konfiguraci), kdy je displej infotainmentu lehce natočen na řidiče. Nechybí chytré hlasové ovládání, jelikož fyzických tlačítek je zde pomálu.

Nově a úplně poprvé nicméně uvádí Opel pro Mokku sportovněji laděnou výbavu GS Line, která crossoveru zajistí červené a černé detaily na karoserii, ve stejném stylu jsou zbarvena i kola, zatímco uvnitř najdete specifické textilní čalounění, červené obložení a černou stropnici.

Opel uzavírá řadu elektrických minivanů od PSA. I Zafira-e zvládne 330 km na jedno nabití

Opel uzavírá řadu elektrických minivanů od PSA. I Zafira-e zvládne 330 km na jedno nabití

Pod střechou francouzského koncernu PSA jsou spalovací benzinové i naftové motorizace Mokky povědomou technikou. Základem bude 1,2litrový přeplňovaný tříválec o síle 74 kW (100 koní), který bude k dostání také v silnější formě s 96 kW (130 koní). Pouze výkonnější varianta je pak nabízena s možností osmistupňového automatu. Naftovou alternativou bude jediný motor, a to 1,5litrový čtyřválec o síle 81 kW (110 koní), výhradně spojený s šestistupňovým manuálem.

České cenovky jsme se ještě nedozvěděli ani v případě elektrické Mokky-e, lze tedy očekávat, že varianta se spalovacími motory bude na trhu následovat až po zahájení prodeje elektromobilu.

Opel

Němec Adam Opel založil svou společnost už v roce 1862. Od roku 1899 v ní začal vyrábet automobily a v roce 1914 se stal největším německým výrobcem.

V letech 1929–1931 se vlastníkem Opelu stal General Motors. Od roku 2017 byl Opel dceřinou společností koncernu Groupe PSA, od roku 2021 patří do skupiny Stellantis.

Opel Astra • Opel Corsa • Opel Crossland X • Opel Grandland X • Opel Mokka • Opel Zafira • Opel Combo • Insignia Country Tourer • Insignia GSi

TEST Toyota RAV4 2.5 Plug-in Hybrid: Zenový silák za všechny prachy

Toyota RAV4 2.5 Plug-in Hybrid

Je to druhá nejvýkonnější Toyota v nabídce na našem trhu. A nejde o sporťák ani v rámci kategorie SUV. Slouží k přesně opačným účelům, které zvládá na výbornou. I když bez chyb není.

včera | Richard Herbich
TEST Dacia Sandero 1.0 SCe Comfort: Co všechno lze mít za míň než 300 tisíc?

Dacia Sandero 1.0 SCe

Nová Dacia Sandero nám připadá tak zajímavá, že vám ji v krátkém čase servírujeme už podruhé. Tentokrát jsme vyzkoušeli běžné provedení v nejvyšší výbavě, ale zato s nejslabším motorem z celé nabídky. A bylo senzační!

5.  3.  2021 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG: Kam se ještě základní GTI nevydalo

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG

Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.

3.  3.  2021 | Vladimír Kadera | 26 příspěvků